OFFLINE

Ennél jobb bugyireklám nincs

2012. augusztus 29., szerda 18:55

Egy argentin fehérneműcég, a Jane Pain rukkolt elő az egyik legmenőbb bugyireklámmal, amit valaha láttunk: „csak arra vagy kíváncsi, amit nem látsz” – ennyi a szlogen, a reklámfotók pedig magukért beszélnek. A Natasha Ygel által készített kampány képei olyanok, mintha egy vastag magazinban foglalnának el két oldalt, azaz pont középen van egy vágás, amitől eltűnik a lényeg – ez esetben a modellek lába köze.

Így se bugyit nem látunk a fotókon, se nemi szervet, pont azt nem kapjuk meg, amit szeretnénk. A kampány megnyerte a 2012-es Lapiz de Oro díjat, Argentína első számú reklámos elismerését – írja a Buzzfeed. A cég eddigi kampányait és kínálatát megnézhetjük honlapjukon: már a kollekciók neve is – master and servant (Depeche Mode), psychocandy (The Jesus and Mary Chain), porne, etc. – azt sugallja, itt valami borzasztó szexit fogunk kapni, és tényleg. Az árak nincsenek fent és rendelni sem lehet, de Argentínában, vagy Londonban járva megkereshetik Jane Pain üzleteit.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta