Átlagosan két kilót nyomnak a szeptemberi divatlapok

Zanza!

Nyárvégi hagyománnyá vált a divatlapok szeptemberi kiadásának beszerzése, amelyek elsősorban megsokszorozódott oldalszámukról, ebből adódóan súlyúkról váltak ismerté. A legtöbb magazin idén is hatalmas betűkkel hirdeti címlapján, hogy övé a leges-legnagyobb 'Fashion Issue' 2012-ben. A szerkesztőknek és stylistoknak szinte a legtöbb kiadónál hasonló elképzeléseik voltak az ősznyitó számmal kapcsolatban, számos meghatározó magazin túlméretes kalapokat, gót boszorkányokat, rengeteg Pradát és aranyat tett borítójára. Kivéve a Lucky-t, mely a még mindig rövidnadrágban és zakóban riogató Eva Longoriát választotta címlaplányának.

„A Vogue-gal szinte lehetetlen közlekedni, túl nehéz az ingázáshoz. Arról nem is beszélve, hogy túl vastag ahhoz, hogy beleférjen egy rendes postaládába” – panaszolta a HuffPost stílus rovatának társszerkesztője, Ellie Krupnick, aki szerint a postások is nehéznek találják az amerikai Vogue szeptemberi kiadását.

Minden tengerentúli divatlap a tavalyihoz képest több hirdetéssel és tartalommal igyekezett megtölteni a magazint, de egyik sem hasonlít a 120. születésnapját ünneplő Vogue-hoz, amelynek 658 oldala körülbelül két kilót nyom. Ezt követi az egyre népszerűbb Elle, és az átlag nőket megcélzó InStyle 400 oldalas terjedelmével.

„Ha a magazin túl vastag, hogy beférjen adott postaládába, a kiszállító hagy értesítést, hogy visszavitte a központba, ahova be lehet érte menni. Így legalább nem lesz rongyos a Vogue. Ez a vastag magazinok évtizede, tíz évvel ezelőtt ilyen még nem volt” – mondta a több mint egy millió Vogue előfizetőt nyilvántartó vállalat, a US Postal Service munkatársa.

A nagy érdeklődést kiváltó ősz eleji címlapok közül a Glamournak lőtt Beckhamnés címlap után az egyik legérdekesebb a Vs Magaziné volt, mely négy különböző fedéllel készült a szezonra. A borítón látható ismert és sikeres nőket, Coco Rochát, Liv Tylert, Amanda Seyfriedet és Rachel McAdamst az állapotos Drew Barrymore fotózta.

Az i-D magazin az év sztárfotósát, Terry Richardsont bízta meg szeptemberi címlapjának elkészítésével, így nem csodálkoztunk, hogy a modellek legújabb generációja,a hónaljkutyát nyalogató Charlotte Free, a Burberry új arca, Cara Delevingne és Kelly Mittendort pizzaszelettel és plüssállatokkal pózol Richardson kamerája előtt.

Az angol Vogue bordó körmökkel és hasonló árnyalatú rúzzsal tette címlapjára az arany nadrágban pózoló Karlie Klosst, a párizsi Vogue pedig a különleges kiadás alkalmából három féle címlapot készített, így választhatunk az átlátszó fekete Dolce & Gabbana ruhában pózoló Kate Moss, Lara Stone és Daria Werbowy borítója közül.

A kanadai Flare magazin a mindössze 18 éves Lindsey Wixsont aranyba öltöztetve tette címlapjára, akivel egy exkluzív fotósorozat is készült, melyben a modell Prabal Gurung, Prada, Fendi, Rodarte és JW Anderson szezonális kollekcióit mutatja be. A Chanel Couture Showt záró modellről többek között az is kiderül, hogy oda van a kilencvenes évek zenei stílusáért, kedvencei a TLC és Fiona Apple.

Blogmustra