OFFLINE

A francia nők biztosítást köthetnek luxuscuccaikra

2012. augusztus 26., vasárnap 16:03

Egy francia bank alapvető érdekének tartja, hogy megvédje a nők luxuscuccait. A francia gazdaság egyik zászlóshajójának tartott Société Générale által létrehozott program elsősorban a nők szubjektív igényeit kívánja kielégíteni „Pour Elle” névre keresztelt speciális kártyájával. A rózsaszín és arany kártya birtokosai akár 250 dolláros, 56500 forintos biztosítást is köthetnek pénztárcájukra, valamint szükség esetén igénybe vehetik villanyszerelők, lakatosok és egyéb hotline ezermesterek segítségét is. „Nem hiszem, hogy ez megkülönböztető szemlélet. Azok, akik úgy döntenek, hogy igénybe veszik a kártya által kínált szolgáltatásokat, ragaszkodnak a nőiességükhöz” – mondta a Société Générale szóvívője a Reutersnek.

A csupán néhány hete indult ellentmondásos program miatt a francia bankot már szexizmussal is megvádolták. Kiderült, hogy egyes nők nem szeretik a bankokat és a nők hátrányos megkülönböztetésének érzik az ellopott kézitáskákra, pénztárcákra felkínált segítséget.

„Kicsit szemtelenül hangzik, hogy egy bank kíván foglalkozni a felmerülő női gondokkal. Úgy látom, hogy több férfi nincs tisztában azzal, hogy hogyan kell kezelni a súlyosabb elektromos problémákat, sőt, van, hogy kétségbe esnek. Nekem nem kell, hogy a bankom szabja meg, hogy milyen szolgáltatásokra van szükségem” – mondta egy 24 éves művészeti asszisztensként dolgozó párizsi nő, aki szerint a bank programja sérti a női identitást.

Azt gyanítjuk, hogy a nők nem túl hálásak a bank nagyvonalú ajánlatával kapcsolatban. Mit szólnának vajon a szexista vádakkal dobálódzó francia hölgyek ahhoz a német polgármesterhez,aki nemrég férfiak számára elkülönített parkolóhelyeket jelölt ki egy fekete-erdei városban, vagy mi lenne a véleményük Sanghajban, ahol a metrón szivatják a lengén öltözött nőket? A Société Générale szóvívője semmi diszkriminatívat nem lát a programban, sőt azt állítja, hogy a kártyatulajdonosok 5 százaléka férfi és akciójukkal inkább egyszerűsíteni szerették volna a nők életét. Nem beszélve arról, hogy a menő kézitáskák egyre drágábbak, egy Chanel pénztárca ára 48 ezer dollár, 10,8 millió forint, egy krokodilbőr hátizsákért is elkérnek 35 ezer dollárt, 7,9 millió forintot. Ebből a szemszögből nézve az a gondolat, hogy egyes nőknek szükségük van lopás esetén biztosításra, nem hangzik túl őrült és a valóságtól elrugaszkodott ötletnek.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta