Street-art a Tiffany kirakatban

Zanza!

Négy neves street art festőt vont be legújabb projectjébe a Tiffany. A kortás festők az ókori görögöktől inspirációt merítő Ellis Gallagher, Danielle Dimston, Igor André és az ikonikus Tiffany kékhez visszanyúló Natasha Law. Ők a cég megbízásából a "művészileg megfestett igaz szerelem" témáján elindulva készítették el munkáikat. A street art-ot támogató ékszerész-birodalom előrendelt falfestményei július 16. és augusztus 27. között láthatóak alsó-Manhattanban.

A már öt évesen nagy tehetségnek kikiáltott kaliforniai divatillusztrátor, Danny Roberts volt a négy művész egyike, aki abban a megtiszteltetésben részesülhetett, hogy a Tiffany & Co új, Greene Street SoHo-ban található üzletének homlokzatát és kirakatát kidíszítse. Roberts 133 órán át festette eddigi legnagyobb méretű művét.

„Mindenképp kell egy nagy méretű lapos ecset és egy kis fejű ecset az apró részletekhez, plusz egy meglehetősen nagy paletta. Körülbelül három vagy négy playlistet váltogatok festéshez, attól függően, hogy milyen hangulatban vagyok. Jelenleg Neko Case, Midlake, First Aid Kit, The Dø, Sarah Jaffe, Ryan Adams illetve Mumford & Sons zenéit hallgatom” – mondta a fiatal művész a fashionista.com-nak.

A San Francisco-i Academy of Art divattervező szakán és a California Polytechnic fotós tagozatán végzett Danny Roberts működött már együtt a Forever 21-nal, Gwen Stefanival a Harajuku Lovers sorozaton, a Dazed & Confused magazinnal, de készített már illusztrációkat egy 350 oldalas novellához is. A Vogue és Harper's Bazaar címlappal is büszkélkedő Danny előszerettel rajzol divatőrülteket, például a médiabirodalmat építő Tavi Gevinsont, a francia bloggert, Garance Dorét, Bryan Boy-t és Perez Hiltont. Roberts képeit saját oldalán baráti áron árulja, egy 8x11 centis képért 30 dollárt, 6800 forintot kér, míg a 13x19-es méretű darabjaiért 100 dollárt, 22700 forintot kell fizetni.

Blogmustra