Lagerfeld macskája az év marketingfogása

Zanza!

Lagerfeld cuki macskája, Choupette lassan már a gazdájánál is népszerűbb lesz. A celebmacska képét lehozta már a Vogue, a New York Times, az i-D magazin, legutóbb pedig a Harper's Bazaar lőtt egy exkluzív fotósorozatot a fehér cicáról. A januárban feltűnő háziállatot először Stephen Gan, a V Magazin szerkesztője tette közzé a twitteren. "Ismerkedjetek meg Choupette-tel, Lagerfeld új cicusával!" – írta ekkor Gan.

A tüneményes cicának azóta saját twitter accountja is van Choupette Lagerfeld néven. A 12000 rajongóval büszkélkedő fehér macskát ugyan nem sikerült szóra bírnia a Harper's Bazaarnak, de az excentrikus tervező beszámolt viselt dolgairól helyette – természetesen őszinte rajongással. Így a Pippa Middletonra fújó Lagerfeldtől megtudtuk, hogy a cicát privát háziorvosa manikűrözi hetente egyszer. A macska annyira kényes, mint egy igazi hercegnő, aki szeret antik csipkékkel, bevásárlótáskákkal és papírgalacsinokkal játszani, illetve csak az asztalon hajlandó étkezni.

„Én személy szerint nem gondolom azt, hogy híres vagyok. Choupette most nagyon felkapott. Ő a leghíresebb macska az egész világon!” – mondta a reflektorfénybe került állatról gazdája. Egyes híresztelések szerint Choupette Lagerfeldet leigazolta a Laetitia Castát is foglalkoztató modellügynökség, az IMG. Nem tudjuk, mennyi lehet a trendi cica gázsija, az állattulajdonosok általában két órás fotózásért 200 dollárt, 45000 forintot, egy nyolc órás munkanapért pedig 500 dollárt, 113 ezret is elkérhetnek, de jogdíj nem illeti őket.

A V magazin is felfedezte a macskában rejlő lehetőségeket és szeptemberre egy 10 oldalas különkiadást készített a cicának. Az Eiffel-torony előtt fotózott fekete-fehér 'Cat-itorials Roundup' sorozat másik főszereplője a pucér seggel visszatérő Laetitia Casta. „Ő egy szokatlanul szép macska, csodálatos élmény volt vele a fotózás” – mondta a macskával egy ágyban hancúrozó Casta. A képeket ide kattintva megnézheti.

A jó marketingfogásnak is vehető népszerű cicáról nem csak új táskakollekcióját kívánja elnevezni a Chanel, hanem egy Choupette szemszíne által ihletett kalapgyűjteményt is tervez, melynek darabjai a szentimentálisan idősödő kreatív igazgató elmondása szerint a macska szőréhez hasonló anyagból készülnek majd.

Blogmustra