Mindenki bevette, hogy LV reklám a kádban bugyogó Phelps

Zanza!

Az egész internet elhitte az elsők között a Fashionista.com-on (és a lap Facebookján) megjelenő Michael Phelps-képről, hogy Louis Vuitton reklám: az Instyle, a Justjared, a Hestyle, az E-online, a Highfashionmagazine, az Insider és még sorolhatnánk hány blog és weboldal hozta le a képet a luxusdivatház kiszivárgott fotójaként –mi is. A kép terjedésének gyorsaságán csak dobott az úszó lába közt található buborék, volt is min röhögni, egészen addig, míg nem jött egy levél a Louis Vuittontól, miszerint a kép nem az övék.

Nem tudnak róla semmit, azt viszont tudják, hogy az idei őszi-téli Core Values (Alapvető Értékek) kampányuknak nem ez a – lássuk be, tényleg – elég silány minőségű kép lesz a reklámja. A divatház kérésére a vicces fotót el kellett távolítanunk, nem csak nekünk, mindenkinek – és bár a Google képkereső még jócskán dob fel szellentő Phelps-et, a legtöbb link üres oldalra mutat.

Cserébe a Louis Vuitton elküldte az igazi kampányképet, melyen a 22 olimpiai aranyat nyerő Michael Phelps a korábbi érem-csúcstartóval, a 18 aranyas tornásznővel, Larissza Latinyinával teázgat. A sajtóanyagból az is kiderül, hogy az 1934-es születésű ukrán tornásznő és a 27 éves úszólegenda nem csak Annie Leibovitz képe kedvéért pózolt beszélgetősen, hanem tényleg jól eldiskuráltak:

Az új Louis Vuitton Alapvető Értékek kampány 2012. augusztus 16-án jelenik meg világszerte a legnagyobb nemzetközi lapokban. A szlogen így szól: “Két különleges utazás. Csak egy odavezető út. Larissza Latinyina és Michael Phelps. Egy tornász- és egy úszólegenda.”
Az új Louis Vuitton Alapvető Értékek kampány 2012. augusztus 16-án jelenik meg világszerte a legnagyobb nemzetközi lapokban. A szlogen így szól: “Két különleges utazás. Csak egy odavezető út. Larissza Latinyina és Michael Phelps. Egy tornász- és egy úszólegenda.”

Melyik jobb reklám?

  • Michael Phelps a kanapén 486
  • Michael Phelps a kádban 452

„Miről beszélt a két sportlegenda? Eltérő hátterükről, és a dicsőség felé megtett megegyező útjukról. A legnagyobb pillanataikról és maradandó emlékeikről. Személyes utazásukról a sport világában, és azon is túl” – áll a közleményben. A mellékelt fotó valóban hozza az elvárt LV minőséget, nem úgy, mint a gerillamarketingnek sem utolsó kádas-szellentős kép. Önnek mégis melyik tetszik jobban? Ha választhatna, melyikkel töltené meg az őszi lapokat? Az ízléses, igényes páros képpel, vagy a gyatra, nem tudni ki által készítette buborékos fényképpel?

Blogmustra