OFFLINE

Mindenki bevette, hogy LV reklám a kádban bugyogó Phelps

2012. augusztus 17., péntek 21:39

Az egész internet elhitte az elsők között a Fashionista.com-on (és a lap Facebookján) megjelenő Michael Phelps-képről, hogy Louis Vuitton reklám: az Instyle, a Justjared, a Hestyle, az E-online, a Highfashionmagazine, az Insider és még sorolhatnánk hány blog és weboldal hozta le a képet a luxusdivatház kiszivárgott fotójaként –mi is. A kép terjedésének gyorsaságán csak dobott az úszó lába közt található buborék, volt is min röhögni, egészen addig, míg nem jött egy levél a Louis Vuittontól, miszerint a kép nem az övék.

Nem tudnak róla semmit, azt viszont tudják, hogy az idei őszi-téli Core Values (Alapvető Értékek) kampányuknak nem ez a – lássuk be, tényleg – elég silány minőségű kép lesz a reklámja. A divatház kérésére a vicces fotót el kellett távolítanunk, nem csak nekünk, mindenkinek – és bár a Google képkereső még jócskán dob fel szellentő Phelps-et, a legtöbb link üres oldalra mutat.

Cserébe a Louis Vuitton elküldte az igazi kampányképet, melyen a 22 olimpiai aranyat nyerő Michael Phelps a korábbi érem-csúcstartóval, a 18 aranyas tornásznővel, Larissza Latinyinával teázgat. A sajtóanyagból az is kiderül, hogy az 1934-es születésű ukrán tornásznő és a 27 éves úszólegenda nem csak Annie Leibovitz képe kedvéért pózolt beszélgetősen, hanem tényleg jól eldiskuráltak:

Az új Louis Vuitton Alapvető Értékek kampány 2012. augusztus 16-án jelenik meg világszerte a legnagyobb nemzetközi lapokban. A szlogen így szól: “Két különleges utazás. Csak egy odavezető út. Larissza Latinyina és Michael Phelps. Egy tornász- és egy úszólegenda.”
Az új Louis Vuitton Alapvető Értékek kampány 2012. augusztus 16-án jelenik meg világszerte a legnagyobb nemzetközi lapokban. A szlogen így szól: “Két különleges utazás. Csak egy odavezető út. Larissza Latinyina és Michael Phelps. Egy tornász- és egy úszólegenda.”

Melyik jobb reklám?

  • 452
    Michael Phelps a kádban
  • 486
    Michael Phelps a kanapén

„Miről beszélt a két sportlegenda? Eltérő hátterükről, és a dicsőség felé megtett megegyező útjukról. A legnagyobb pillanataikról és maradandó emlékeikről. Személyes utazásukról a sport világában, és azon is túl” – áll a közleményben. A mellékelt fotó valóban hozza az elvárt LV minőséget, nem úgy, mint a gerillamarketingnek sem utolsó kádas-szellentős kép. Önnek mégis melyik tetszik jobban? Ha választhatna, melyikkel töltené meg az őszi lapokat? Az ízléses, igényes páros képpel, vagy a gyatra, nem tudni ki által készítette buborékos fényképpel?

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta