Átlagos cipőkollekcióval támad Madonna

Zanza!

Az 53 éves énekesnő most egy cipőkollekcióval rukkolt elő, amely parfümmárkájához hasonlóan a Truth or Dare nevet kapta. Az illetékesek nem mentek messze az ihletért, ez volt ugyanis az1991-es, itthon Madonnával az ágyban címmel ismert dokumentumfilm eredeti címe.

Az Aldo közreműködésével létrejött kollekció több mint harminc lábbeliből áll és augusztus 1-től lesz kapható a Macy's, a Nordstrom üzleteiben, és várhatóan az Asos oldalán. A gyűjtemény több darabja is hasonlít különböző üzletláncokban már látott cipőkre, és a színeket sem vitték túlzásba, zömében fekete, fehér, fém színű, szegecses, hegyes orrú magassarkúk és az elmaradhatatlan lovaglócsizmák alkotják. Talán emiatt is viszonylag elérhető áronlesznek majd kaphatóak, a legolcsóbb darab 89 dollárba, azaz közel 21 ezer forintba kerül majd, a legdrágább pedig 349 dollárba, azaz körülbelül 81 ezer forintba.

A tervezésben a megállíthatatlan popsztárnak Arianne Phillips, az énekesnőnek évek óta dolgozó kreatív designer és stylist segített.  Phillips a Footwear News munkatársának elmondta, Madonna alaposan kivette a részét a munkából. "Első lépésként felidéztük az összes lábelleit, amit valaha hordott, és kiválasztottuk azokat, amelyek nélkül nem létezhetünk. A tőle megszokott stílus, a prokokatív vonal mellett nagyon nőies nézőpont is jellemző rá" – tette hozzá.

A tervek szerint a nőies és vélhetően kényelmetlen cipők egyrészét már a Super Bowlon fellépett Madonna táncosain is lehetett látni, az igénybevétel miatt természetesen kicsit átalakították ezeket, hogy elkerüljék a sérüléseket. A tervek szerint a Truth or Dare kollekció, amellyel a 27 és 50 év közötti korosztályt célozzák meg, fehérneműkkel is kiegészül majd, jövőre pedig további újdonságok várhatóak.

Önnek hogy tetszenek Madonna cipői?

  • Átlagos cipők, Madonnától többet vártam 103
  • Túl magas a sarkúk 84
  • Túl egyhangú 53
  • Koppintás mind 37
  • Minden bejön, amit Madonna csinál 34

 
Madonna nemcsak saját kollekciójának útját egyengeti, 2010 óta 15 éves lányával közösen terveznek ruhákat kamaszlányoknak és fiatal nőknek Material Girl néven. A szintén a Macy's-ben kapható márkának az elmúlt években volt már reklámarca Kelly Osbourne, a fiatal lányokra rossz hatással lévő Taylor Momsen és Georgia May Jagger is.

Blogmustra