no

Átlagos cipőkollekcióval támad Madonna

Az 53 éves énekesnő most egy cipőkollekcióval rukkolt elő, amely parfümmárkájához hasonlóan a Truth or Dare nevet kapta. Az illetékesek nem mentek messze az ihletért, ez volt ugyanis az1991-es, itthon Madonnával az ágyban címmel ismert dokumentumfilm eredeti címe.

Az Aldo közreműködésével létrejött kollekció több mint harminc lábbeliből áll és augusztus 1-től lesz kapható a Macy's, a Nordstrom üzleteiben, és várhatóan az Asos oldalán. A gyűjtemény több darabja is hasonlít különböző üzletláncokban már látott cipőkre, és a színeket sem vitték túlzásba, zömében fekete, fehér, fém színű, szegecses, hegyes orrú magassarkúk és az elmaradhatatlan lovaglócsizmák alkotják. Talán emiatt is viszonylag elérhető áronlesznek majd kaphatóak, a legolcsóbb darab 89 dollárba, azaz közel 21 ezer forintba kerül majd, a legdrágább pedig 349 dollárba, azaz körülbelül 81 ezer forintba.

A tervezésben a megállíthatatlan popsztárnak Arianne Phillips, az énekesnőnek évek óta dolgozó kreatív designer és stylist segített.  Phillips a Footwear News munkatársának elmondta, Madonna alaposan kivette a részét a munkából. "Első lépésként felidéztük az összes lábelleit, amit valaha hordott, és kiválasztottuk azokat, amelyek nélkül nem létezhetünk. A tőle megszokott stílus, a prokokatív vonal mellett nagyon nőies nézőpont is jellemző rá" – tette hozzá.

A tervek szerint a nőies és vélhetően kényelmetlen cipők egyrészét már a Super Bowlon fellépett Madonna táncosain is lehetett látni, az igénybevétel miatt természetesen kicsit átalakították ezeket, hogy elkerüljék a sérüléseket. A tervek szerint a Truth or Dare kollekció, amellyel a 27 és 50 év közötti korosztályt célozzák meg, fehérneműkkel is kiegészül majd, jövőre pedig további újdonságok várhatóak.

Önnek hogy tetszenek Madonna cipői?

 
Madonna nemcsak saját kollekciójának útját egyengeti, 2010 óta 15 éves lányával közösen terveznek ruhákat kamaszlányoknak és fiatal nőknek Material Girl néven. A szintén a Macy's-ben kapható márkának az elmúlt években volt már reklámarca Kelly Osbourne, a fiatal lányokra rossz hatással lévő Taylor Momsen és Georgia May Jagger is.

Oszd meg másokkal is!
no
Mustra