Harminc évet retusáltak le Isabella Rossellini korából

Zanza!

Míg Julianne Moore-nak teljesen le kellett vetkőznie ahhoz, hogy a luxusmárka termékeit népszerűsítse, addig a nála 8 évvel idősebb Isabella Rossellinitől véletlenül sem várnak el ilyesmit, bőven elég, ha fekete ruhájáról lecsúszik az egyik vállpánt.

Ezt tanúsítja legalábbis az a reklámfotó, amelyet az ismert fotós, Annie Leibovitz készített a Bulgari őszi/téli reklámkampányához. Igaz, a túlzásba vitt retusálást ő sem úszta meg, az utómunkálatok során közel harminc évet faragtak le az 1952. júniusában született színésznő korából. Persze egy táskareklámnál nem bizonyító erejű a modell külseje, de egy hatvanas nőből, aki a vörösszőnyegen készült képek alapján büszkén vállalja a korát, talán így sem kellene viaszbábut csinálni. Tudjuk, ízlések és pofonok.

A WWD információi szerint a fotót egy brit festőnő, Meredith Frampton munkái inspirálták és az összhatásért George Cortina és a Mary Howard Studio felelős. A reklámképet teljes egészében a szeptemberi Vanity Fairben lehet majd megcsodálni. A színésznő és Annie Leibovitz egyébként is dolgozott már együtt korábban, 1986-ban például egykori pasija, David Lynch társaságában állt a fotós kamerája elé. Az már csak hab a tortán, hogy a híresség az akkori felvételen egy, a mostanihoz nagyon hasonló fekete ruhában és frizurával ül az ismert rendező mellett.

Rossellini és a Bulgari együttműködése egyébként nem új keletű, a bogárpornóval is próbálkozó színésznőnek például már két éve van saját nevét viselő táskakollekciója a márkánál. A színésznő állítólag gyerekkorábban ismerkedett meg a céggel, amikor édesanyja, Ingrid Bergman elvitte őt a római üzletbe. 2009-ben, amikor a Bulgari 125. születésnapját ünnepelte, tovább mélyítették a kapcsolatukat a cég és a Save the Children közös jótékonysági kezdeményezésének köszönhetően. Isabella Rossellini ugyanis egyike volt azoknak a hírességeknek, akik a Rewrite the Future kampányhoz modellt álltak Fabrizio Ferri fotósnak.

Blogmustra