Rihanna kapszulakollekciót tervez

Zanza!

Rihanna, aki tavaly az év legszexibbnek kikiáltott Armani reklámjában szerepelt, színészi ambíciói mellett a divatszakma elismerését is me gakarja nyerni. A mindössze 23 éves énekesnő megerősített hírek szerint az angol „Styled To Rock” valóságshown kívül folytatja brit invázióját és kollekciót tervez a River Islandnak. Az izgalmasnak ígérkező közös ready-to-wear kapszulakollekció pedig 2013 tavaszán kerül majd a boltokba.

„Valóban ki szeretném magam fejezni egy saját divatmárka megteremtésével. Tervezni szeretnék. Ez is egy út, ahol sikereket szeretnék elérni, ezért profi tervezőkkel dolgozom. Olyan tervezőkkel és cégekkel, akiket tisztelek. Szeretném megalapozni az emberek bizalmát, mielőtt kijelenteném: vedd meg, mert ez az enyém!” – nyilatkozta még tavaly az énekesnő, akitől sok szegecset, baseball sapkát, forrónadrágot és mellvilantó atlétát várunk.

Rihanna
RihannaFotó: Xposurephotos.com / Northfoto

„Már egy ideje gondolkodom saját kollekció tervezésén. A River Island tökéletes partner számomra. Az együttműködés és az, hogy egy brit családi tulajdonban lévő vállalkozással dolgozhatok együtt, nagyon tetszik. Van ebben valami igazán inspiráló. Alig várom, hogy velük dolgozhassak és létrehozzunk valami igazán különlegeset” – áradozott Rihanna, amikor meglátogatta a márka londoni székhelyét.

A kortárs divatban utazó brit márka idén már 64. éve van a piacon, folyamatosan növekszik, világszerte több mint 300 üzletük van az Egyesült Királyságban, Írországban, Oroszországban, Hollandiában, Lengyelországban, Belgiumban, a Közel-Keleten és a Távol-Keleten.

„Nagyon örülünk, hogy együttműködhetünk Rihannával. Rihanna egy stílusikon, a sikkes, utcai megjelenés szakértője. Amint elkezdtünk együtt dolgozni, tudtuk, hogy tökéletes választás volt” – mondta Ben Lewis, River Island vezérigazgatója.

Blogmustra