A britek a legdurvább táskamániások

Zanza!

A Luxury Society & Digital Luxury Group a luxustáska piacot elemezte legújabb felmérésében, melyben több mint 130 millió netes keresés alapján vonták le következtetéseiket. A csoport kutatásából az derült ki, hogy a legtöbben az itthon alig ismert Coach márkára kíváncsiak világszerte: igaz, főleg Amerikában, mert a briteknél például csak a hetedik legnépszerűbb a Coach, az olaszoknál, németeknél pedig még hátrébb áll a sorban.

gwyneth táska

A Louis Vuitton csak a második legkeresettebb luxus táskamárka a világon, harmadik a Chanel, negyedik a Gucci, a Hermes pedig csak a hetedik. A felmérésből az is kiderül, hogy a britek a legmegszállottabb táskakeresők, 1000 netes keresésből 422 luxustáskára vonatkozik. A franciáknál 185 ez a szám, az amerikaiaknál 315, és jönnek föl a japánok is a maguk 52 keresésével.

A japán nők 85%-ának egyébként van legalább egy Louis Vuitton táskája az Economist szerint. Franciaországban Longchamp táskát keresnek a legtöbbször a neten, második a Louis Vuitton. Magyarország fent sincs a luxustáskák térképén, de azt, hogy melyik országban milyen színű Chanel 2.55-ös táskát vesznek leggyakrabban, megtudhatjuk alábbi infografikából.

brit táskamánia2
Fotó: Luxury Society
Blogmustra