Lana Del Rey a Mulberrynek tervezett táskát, de ő lesz a H&M új arca is

Zanza!

Lana Del Rey az éneklés mellett egyre nagyobb szerepet kap a divatvilágban is, Christopher Kane és Emilio de la Morena például 2012-es tavaszi/nyári kollekciójának bemutatójára is beválasztotta a melankólikus hangú énekesnő slágerét és a Vogue fontosnak számító márciusi címlapjára is felkerült. A Londoni Divathéten pedig a Mulberry mutatta be a Lana Del Rey nevével fémjelzett táskakollekcióját, mely a napokban került az üzletek polcaira.

„Azt akartuk,hogy Lana olyan táskát tervezzen, ami tükrözi a stílusát és szépségét, így úgy gondoltuk, hogy a táska egyszerű és struktúrált, de azonnal felismerhető legyen, mint egy klasszikus Mulberry darab” – mondta a márka kreatív igazgatója, a nemrég kitüntetett Emma Hill.

Az haute couture darabokat az utcai viseletekkel nagyszerűen párosító Del Rey nőies Mulberry táskáit az ikonikus Bayswater táskák ihlették. A limitált számban készült  luxus kézitáskák, melyek a régi iskolatáskák és a kortárs hollywoodi stílusát ötvözik, 990 euróért, 274 ezer forintért kaphatóak több színben: a vörös, barna, tojáskék és fekete darabokat szarvasbőrből és cserzett báránybőrből készítik. Természetesen az új múzsának megvan saját táskájának egyedi készítésű, szűzies fehér változata, amit szinte az összes róla készült paparrazzi képen lehetett látni az utóbbi időben. Arról, hogy a divatház és az énekesnő együttműködése a következő szezonra is szólna, egyenlőre nincsenek információk, de egyre több híresség kezében látni a február óta várt táskát: Sienna Miller például Robert Pattinson szülinapján jelent meg a szerzeménnyel, és Jennifer Lawrencet, illetve Arizona Muse-t is lencsevégre kapták Del Rey táskával.

Lana Del Rey és az egyedi, fehér táska
Lana Del Rey és az egyedi, fehér táskaFotó: Dave M. Benett / Europress / Getty

„Del Rey határozottan megtette hatását. Eddig a szarvasbőrből készült barna táska a legnépszerűbb, a Bond Streeten lévő legújabb üzletünkből már az első nap elkelt mind. Egyre többen kedvelik ezt az időtálló stílust, és egyre többen iratkoznak fel a táska várólistájára, de sokan érdeklődnek a fekete és vörös színek után is” – mondta a Mulberry szóvivője.

A 26 éves énekesnő két videóklipjének forgatása mellett a hírek szerint a H&M új arcaként is feltűnik majd a közeljövőben, beállva ezzel olyan hírességek sorába, mint Georgia May Jagger, Selma Blair vagy Madonna. A svéd márka nem erősítette meg, de nem is tagadta a pletykákat, miszerint a New York Post szerint Del Rey már elkezdte a kampányfotózásokat New Yorkban. „Mindig sok a spekuláció a legújabb kampányok és együttműködések körül, de mi még nem szeretnénk kommentálni a pletykákat. Sok izgalmas H&M kampány jön az ősszel, amiket a szezon elején lehet majd először látni”- kommentálta a felröppent híreket a cég szóvivője.

Blogmustra