Zanza!

Gondolom senkit nem lep meg, hogy a Forbes magazin szerint idén is Gisele Bündchen vezeti a legjobban kereső modellek listáját. Az viszont megdöbbentett, hogy a brazil híresség 2011. május elseje és 2012. május elseje között 45 millió dollárt (10,4 milliárd forintot) keresett, míg a második helyen végzett Kate Moss „csak” 9,2 milliót (2 milliárd forintot). Tegyük hozzá azért, hogy Heidi Klum a maga 20 millió dollárjával (4,6 milliárd forint) közéjük ékelődhetne, de a Forbes úgy gondolta, hogy ő már inkább üzletasszony, így a modellek listáján nincs semmi keresnivalója. Ők tudják.

Kate Moss egyébként hiába csípte meg az ezüstérmet, annyira azért nem zárt jó évet, hiszen tavaly még 13,5 millió dolláros éves keresettel (3 milliárd forint) került fel a listára. Persze továbbra is ő az egyik legmeghatározóbb divatikon, hiszen olyan márkák tartanak rá igényt, mint például a Mango, a Rimmel vagy a szemüvegeket forgalmazó Vogue, a Top Shoppal kötött szerződéséről nem is beszélve. Bár egyelőre sem a brazil, sem az angol szupermodell nem kíván visszavonulni, az utánpótlásról már gondoskodtak, Gisele Bündchent unokahúga, Kate Mosst pedig testvére válthatja majd ezen a listán.

A bronzérmes Natalia Vodianova éppen felszálló ágban van, hiszen tavaly csak a kilencedik volt, az azóta keresett 8,6 millió dollárnak (1,9 milliárd forint) köszönhetően azonban az elsők közé került. Őt az éppen várandós Adriana Lima követi a sorban. A Forbes szerint egyébként a modellek közül neki van a legtöbb Facebook-követője, valamint Bündchen és Moss mellett ő a harmadik szakmabeli, aki felkerült a magazin legbefolyásosabb celebekből összeállított listájára. A legjobban kereső modellek között persze nem ő az egyetlen, aki részben a Victoria's Secretnek köszönheti a hírnevét, vegyük csak az ötödik helyen landoló Doutzen Kroest, a hatodik helyen tanyázó Alessandra Ambrosiót, a hetedik helyet birtokló Miranda Kerrt vagy a tizedik helyet megcsípő Candice Swanepoelt.

David Bonnouvrier, a DNA Models vezetője szerint azokból lesznek a legjobban kereső modellek, akik a valódi szépséget képviselik, nem pedig a divatvilág kissé furcsa elvárásainak felelnek meg. „Volt idő, amikor a szokatlan szépség volt divatban, és a reklámszakma nem tudott mit kezdeni ezekkel a lányokkal” – tette hozzá. Ami pedig a Victoria's Secret lányok dominanciáját illeti, Ed Razek, a Limited Brands főmarketingese kifejtette, eddig csak 140 lány részesült abban a szerencsében, hogy VS-angyalként vonuljon végig a kifutón, így nagyon különlegesek, hiszen ha azzal számolunk, hogy a Földön jelenleg hétmilliárdan élünk, mindegyikükre 50 millió ember jut. Érthető, nem?

Blogmustra