OFFLINE

Túl sok a segg a reklámon, betiltották

2012. április 5., csütörtök 15:40

Újra visszatornázta magát a csúcsra a döglődő American Apparel ruhagyártó. Többek között a Jezebel is megemlékezik róla, hogy újabb reklámjukat tiltották be (már ha ezt lehet csúcsnak nevezni). Konkrétan nyolc képről van szó, amiken a modellekből egész minimális mennyiség van eltakarva. Mellek, fenekek, lábak, sőt még hátak is látszanak.

2009-ben már elérték a briteknél, hogy betiltsák akkori hirdetésüket, mondván, az szexualizál egy gyereket. Most pedig a vád az indokolatlan meztelenkedés és az, hogy a nőket kihasználandó tárgyként ábrázolják, legalábbis a brit reklámhatóság szerint. Emellett kemény kritikával illették a cég honlapján már tavaly októberben elindult kampányt azzal is, hogy a fotókat "voyeurszerű"-nek és "amatőr"-nek minősítették.

A mellvillantós fürdőruhákkal is előrukkoló American Apparel azzal védekezett, hogy hétköznapi, hús-vér lányokat akartak ábrázolni (szóval minden hétköznapi ember gömbseggű modell), akik "boldogak, ellazultak és magabiztosak az önkifejezés és pózolás terén". További szövegükben azzal védekeznek, hogy csak egy kis prűd többség puffog a szexis reklámokra, ők a mai ingerküszöbhöz szabták a hirdetéseiket - írja a Yahoo Lifestyle.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta