A láthatatlan vagy az ősasszony-szemöldök jobb?

Zanza!

Mint az égvilágon minden, most éppen a szemöldöktrendek mennek egymással teljesen szembe. A Huffington Post Daphne Groeneveld szemöldökének szentelt egy posztot, a holland modell ugyanis a láthatatlan változattal pillog a francia Self Service magazin címlapján.

Daphne Groeneveld a Self Service címlapján
Daphne Groeneveld a Self Service címlapjánFotó: Self Service

A fotó Alasdair McLellan alkotása. Mint a lap felhívja rá a figyelmet, a nemszemöldök azért is lehet mostanában ilyen kedvelt a modelleken, mert A tetovált lány amerikai remake-jében főszerepet játszó Rooney Mara is így látható a filmben.

Rooney Mara a filmben
Rooney Mara a filmbenFotó: Northfoto

Az Elle viszont arról értekezik, hogy a dús és sötét szemöldök a menő. Ők Lily Collinsra (Phil Collins színésznő-modell lányára), illetve a Chanel kifutós modelljeire hivatkoznak, illetve egy új módszerre, amelynek segítségével bárki bozontos szemöldökre tehet szert. Nézegessen szemöldökös celebeket az alábbi galériában, akár ilyen is lehet, ha akar.

Az akarás mellett persze pénz is kell: a Sanusi Umar által kifejlesztett uGraft eljárás során több száz szőrszálat ültetnek át a nyakszirtről a

Melyik szemöldök tetszik?

  • Dús, nő vagyok 1492
  • Egyik ilyen, másik olyan 1081
  • Dús, férfi vagyok 1008
  • Láthatatlan, nő vagyok 111
  • Láthatatlan, férfi vagyok 91

homlok vonatkozó területeire, mindezt 6-8000 dollárért (1,3-1,7 millió forint).

Umar az Elle-nek úgy nyilatkozott, az akár négy órán át is tartó eljárást főleg férfiak kérik, mivel a dús szőrzetet a férfiasság jelének tekintik. Ön szerint melyik jobb, ha már? Dús legyen, vagy inkább ne is látsszon? Szavazzon!

Blogmustra