OFFLINE

David Lynch is készített filmet a Diornak - melyik a legjobb?

2011. június 12., vasárnap 11:35 |

A Dior évek óta hosszú, filmszerű reklámokkal népszerűsíti a Lady Dior kézitáska-brandet. Hamarosan elkészülhet az új epizód, amelyet egy eddig meg nem határozott színű példányhoz forgattak Párizsban. Egyelőre azt sem tudni, ki rendezte.

Az ezelőttit David Lynch filmrendező (a Radírfej, a Veszett a világ, a Kék bársony és a Dűne mellett a Twin Peaks sorozat atyja) készítette, a kék Lady Dior táskának. A bő negyedórás, Lady Blue Shanghai című alkotásban Marion Cotillard, a termék reklámarca főszerepel: Sanghajban történnek vele furcsa dolgok, amelyeket a segítségére siető, értetlen tekintetű biztonsági őrök sem tudnak megfejteni (Lynch hajlamos a furcsaságokra). Nehéz kitalálni, pontosan mikor játszódhat az álomszerű történet, de nézzék meg, és döntsék el Önök. A kérdéses táska ára egyébként 1360 font, körülbelül 405 ezer forint.

Előtte készült a Lady Grey London, amelyben - meglepő! - egy szürke táska körül zajlanak az események, amelyek során a revütáncost alakító színésznő freskó készítésére sarkall egy festő-mázoló szakembert. Ezt John Cameron Mitchell rendezte.



A sorozat kedvéért a színésznő dalra is fakadt egyszer, a Franz Ferdinanddal adja elő a The Eyes Of Mars-t. Ez a Lady Rouge című, mindössze négyperces klipben látható, amelyet Jonas Akerlund rendezett, a vörös retikülhöz.

A legelső klip a The Lady Noire Affair címmel jelent meg - ezt Olivier Dahan rendezte, és nemcsak a táska fekete színe miatt, hanem a film noir stílus okán is kapta címét. A sötét tónusú, drámai zenével aláfestett képsorok néhol a képregények világát idézik, Cotillard pedig ebben is szép.

Önnek melyik reklám tetszik legjobban?

  • 58
    Kék
  • 55
    Szürke
  • 36
    Vörös
  • 46
    Fekete

Önnek melyik reklám tetszik az eddigiek közül legjobban? A sanghaji kék, a londoni szürke, a zenés vörös, vagy a film noir fekete?

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta