A céltudatos nők keskenyebb, magasabb dobozból szeretik inni a kólát

Zanza!

A napokban véget ért New York-i divathéten mutatták be a Diet Pepsi, vagyis a kalóriaszegény Pepsi dobozos változatának új dobozát, ami a cég szerint jobban megfelel majd a vásárlói igényeknek. A dobozos light Pepsit főleg nők vásárolják, a cég szerint ezek a céltudatos, gyönyörű nők viszont szívesebben isznak hosszabb, keskenyebb dobozból, ami jobban emlékeztet a karcsú alakra, mint egy rövidebb, szélesebb tömzsi kis dobozból, mint amilyen a klasszikus 0,33-as üdítősdoboz.

Forrás: Facebook
Forrás: Facebook

“Az új vékony, vonzó dobozunk a tökéletes kiegészítője napjaink legdivatosabb öltözékeinek. Nagyon várjuk már a bemutatóbuliját a világ legnagyobb innovatív design ünnepén. A Diet Pepsi hosszú idő óta ünnepli a nőket a reklámainkból is ismert divatos képekkel. Büszkék vagyunk arra, hogy folytathatjuk ezt a hagyományt” - mondta a reklámszöveget az új doboz bemutatójakor a Pepsi marketingvezetője, Jill Beraud.

Önnek bejön az új doboz?

  • Igen 348
  • Nem 59
  • Nem tudom 31

A cég természetesen nem akar drasztikus lépéseket tenni, ezért nem szüntetik meg a hagyományos dobozukat, így párhuzamosan lehet majd kapni hosszúkás 0,33-as kalóriaszegény Pepsit és a tömzsi 0,33-ast, bár egyelőre nem pontosították, hogy az új doboz is 0,33-as lesz-e.

A cég valószínűleg az új dobozzal azt akarja elérni, hogy ne maradjon le nagyon a Coca Colától, ahol már korábban bevezették a hosszúkás dobozt, 2006-tól kezdve, és nemcsak a diétás kólánál, de szinte az egész termékcsaládon.

Blogmustra