Nyolcéveseknek való szépítőszereket dobott piacra a Wal-Mart

Zanza!

Február végén jelenik majd meg a boltokban a Wal Mart néhány új terméke, kifejezetten kislányoknak szánt szépészeti szerek - írja a Good.is. Az amerikai áruházlánc már eddig is árult tinédzsereknek szóló kozmetikumokat, amelyeket Mary-Kate és Ashley Olsen nevével akartak eladni, de egyrészt a kilencvenes évek nagyon ismert gyerekszínészeinek a rajongótábora már kiöregedett, másrészt a cég rájött, hogy már a nyolcéves korosztálynak is el lehet adni ilyen termékeket, nem kell megvárni, hogy a gyerekek elérjék a 13-14 éves kort.

303bli26424

A magyar köztudatba még nem épült be, de egyre több angol nyelvű cikkben lehet találkozni a tween kifejezéssel, ami a még kamaszkor előtt álló, 9-14 éves gyerekeket takarja. A tween korosztály már érzékeny a különféle reklámokra, és nagyon könnyű rájuk építeni, mert szinte minden divattrendre azonnal le szeretnének csapni az ilyen korú gyerekek.

Ezért is döntött úgy a Wal-Mart, hogy kicsit lejjebb viszi a gyermekkozmetikumok célcsoportjának életkorát, és február végétől bevezeti a Geo Girl nevű termékcsaládot.

geo

A termékcsaládnak 69 tagja lesz majd, a különféle krémektől kezdve, a rúzson át a pirosítókig. A termékek nevei a szlenget követik, az angol SMS-szleng rövidítéseit felhasználva. Az arclemosónak például T2G lesz a neve, vagyis Time to Go (ideje indulni). A pirosítót QTPI néven kell keresni, aminek Cutie Pie (Cukipofa) a feloldása. A termékek nem lesznek kifjezetten drágák, négy és hat dollár (800-1200 forint) között mozog majd az áruk.

A Wal-Mart igyekszik biztosra menni, ezért minden, mostanában jól csengő hívószóval ellátják a termékeket. A legfontosabb reklámduma, hogy ezek az új termékek környezettudatosak. A csomagolástól kezdve a különféle szerekhez felhasznált anyagokig minden környezetbarát, a csomagolás újrahasznosított műanyagból, papírból készül majd.

Blogmustra