Scarlett Johansson arcát átszabták az új Mango reklámban

Harmadik Mango-kampányát tudta le Scarlett Johansson. A színésznőt Mario Sorrenti örökítette meg a divatcég őszi/téli hirdetéseihez. A ruhákról most nem beszélnénk sokat, hiszen eddig két képet tettek közzé, így nehéz megítélni az új darabokat. Egy dolog biztos, a színésznőt nem kímélték a grafikusok.

Persze alapvetően emlékeztet önmagára, de azoknak, akik tudják milyen is eredetileg Johansson arca, nem kell magyaráznunk a probléma okát. Azoknak pedig, akik nem tudják, mutatunk néhány paparazzó képet.

Míg az előző kampányok során könnyen felismerhető volt, ezúttal teljesen átszabták az arcélét. Valamilyen rejtélyes okból keskeny, hosszúkás arcot álmodtak meg neki, annak ellenére, hogy pont a szélesebb, gödröcskés arca az egyik jellegzetessége.

Johansson, akit a cég azért választott, mert ő testesíti meg az igazi Mango-nőt, az előző két kampányában még a valódi arcát mutatta meg. Egy évvel ezelőtt szakadt harisnyában és leopárd mintás felsőben pózolt rövid szőke hajjal. Az előző kampányban, vagyis az idei év tavasz/nyári fotósorozatán sötétszőkeként láthattuk különböző ingekben.

Azonban itt már jól látszott, hogy ők is a túlzott retusálás alkalmazását kezdik bevetni. A képsorozatban Johansson ugyanis több felvételen tűnt viaszbábunak, pont úgy, mint Madonna a legendás Louis Vuitton kampányában.

Oszd meg másokkal is!
Mustra