Julia Robertset szinte csak a szájáról ismerjük fel

Zanza!

Nyilvánosságra hozták Julia Roberts első kampányát, melyet egy kozmetikai termékeket forgalmazó francia cég számára készített, írja a Stylist. A Lancôme úgy határozott, új szóvivőjét és modelljét először szempillaspirál reklámozásra fogja be.

juliaforlancomeweb

A háromgyerekes családanya a svájci almával felturbózott Défincils Precious Cells Mascara terméket népszerűsíti, a spirált 29 dollárért árusítják majd az Egyesült Államokban.

20100208 pff f05 046

Bár a fotót alaposan feljavították, hiszen egyetlen bőrhibája és ránca sincs a 42 éves hírességnek, legalább az anyajegyét meghagyták, és a szempilláját sem növelték meg túlságosan. Így szerencsére azt elkerülte, hogy Madonnához hasonlóan viaszbábunak nézzük hús-vér nő helyett.

Blogmustra