OFFLINE

Biszexuális modellekkel kíván boldog Valentin-napot az Armani

2010. február 11., csütörtök 09:29 |

„Share the love”, azaz „oszd meg a szerelmet”, üzeni az Armani Exchange a közelgő Valentin-nap alkalmából a világ shoppingra és szexre éhes közönségének. Nem mondjuk, hogy semmi hasonlót nem is láttunk soha az életben (persze, hogy láttunk), de azért még 2010-ben is viszonylag merésznek számít a kampány hármas fotósorozata, amelyet Matthew Scrivens fotográfus készített.

Az inkriminált fotósorozat
Az inkriminált fotósorozat

A középső képen Clint Mauro és Irinia Shayk ölelése látható, ami önmagában ugye említésre sem lenne méltó. Azonban a bal oldalon a férfi modell egy másik férfival, Marlon Teixeirával, a jobb oldalon pedig a női modell egy másik nővel, Tamiris Souzával bújik össze.

És máris megvan az újabb botránykő, ami sokkal hatásosabb reklám egy sima fotósorozatnál. Természetesen az amerikai anyukák harcias szövetsége máris tiltakozik, szoftpornónak minősítve a képeket. Az Armani Exchange nyilván csak erre várt és velük szemben arra fog hivatkozni, hogy ők semmi rosszat nem akartak, csak a szeretet propagálni és a diszkrimináció ellen harcolni.

A kampány egy másik fotója ugyanezekkel a modellekkel
A kampány egy másik fotója ugyanezekkel a modellekkel

Önnek is nyilván van véleménye arról, hogy egy ilyen hármaspáros fotót mondjuk óriásplakát formájában szívesen látna-e viszont a városközpontban – ha van kedve, ossza meg velünk és a többi olvasóval!

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2010.02.11 16:09:41Lips1986

    Phil...nem csókolóznak az utcán mert tudják hogy nem illik, a heteróknak is megkéne tanítani ezt. Másrészt meg nem csókolóznak mert nem merik felvállalni. A lényeg az, hogy ha fel is vállalják, az utcán ne csókolózzanak a gyerekek előtt, irányultságtól függetlenül. A tv2-n és az rtl klubon kívül egyébként nálam elég sok médium szerepel még a palettán. És mindenhol téma a homoszexualitás.

  • 2010.02.11 16:10:31kamill77

    "mert lássuk be a családalapításhoz egy férfira és egy nőre van szükség.."

    családalapításhoz nem

    csak a megtermékenyítéshez

    de mamár ez az elmélet is meghaladottá vált..

  • 2010.02.11 16:11:29catdeluxe

    kamill77

    Te lökött vagy:D

    Szóval te még nem láttál gyomorforgató nyálcserét?:) Vannak olyanok, akik nem képesek normál keretek között cselekedni:p Vagy talán muszáj nekem a gyerekemnek idő előtt megmagyaráznom, hogy miért dugja le a bácsi a néni torkán a nyelvét?:D

  • 2010.02.11 16:11:39kamill77

    lips

    szerintem abból a gyerekjből lelkibeteg ember lesz, akio sosoe lát csókolózó embert...

  • 2010.02.11 16:12:18Lips1986

    Dek. ebben megint nem értek egyet:) és nem mondtam hogy elzárok tőle információt. Azt viszont valóban mondtam, hogy befolyásolni fogom, és IGEN, fogom is befolyásolni. Vigye tovább az én értékrendemet. A családom hagyományait. Ne drogozzon, de füvezzen, ne dohányozzon, legyenek jó jegyei, és szüljön gyereket/csináljon gyereket. Sajnálom ha ezzel ártok neki.

  • 2010.02.11 16:13:00Lips1986

    kamill..te valami szappanopera fun vagy, jól sejtem? :)

  • 2010.02.11 16:13:32Ianas

    Lips1986 -- A legtöbb kamasz azért csókolózik nyilvános helyen, vagy épp szexel ott (pl. nyár éjszaka a parkban, láttam ilyet), mert nem vihetik a dolgot haza -- a prűd szülők miatt. A négy fal közé.

    Hát, még ha melegek...

    Van egy kellemetlen gondolatkísérletem. Képzeld el, ha a gyereked homoszexuális, és Te érezteted vele, hogy ez rossz.

    Mondjuk a következő párbeszéd. Még nem tudod, de ő már igen, hogy az azonos neműeket szereti.

    -- Anya, képzeld, láttam tegnap Józsit Danival csókolózni a WC-ben
    Ösztönös elszörnyedés az arcodon.
    -- Gyorsan kijöttem, tök rosszul lettem tőle.

    És sosem tudod meg tőle, hogy meleg. Vagy csak valaki máson keresztül...

    Nem tudom, félelmetes.

  • 2010.02.11 16:13:52kamill77

    "A családom hagyományait. Ne drogozzon, de füvezzen, ne dohányozzon, legyenek jó jegyei, és szüljön gyereket/csináljon gyereket. Sajnálom ha ezzel ártok neki"

    jó, de a drog hogy jön ide?

    a melegsszerelemhez?

    egyébként oké, mindaz amit felsoroltál lehetséges melegeknél is

    nyert ügyed lesz

  • 2010.02.11 16:15:49catdeluxe

    kamill77

    Már ne haragudj, ki zsidózott itt? Én nem az biztos, valamit nagyon benéztél..Talán te fogod eldönteni?:)

  • 2010.02.11 16:16:27Lips1986

    Ianas: nekem sose tiltották hogy a párom, ha már elég rég együtt vagyunk nálam aludjon. És mit ad isten....nem is feküdtem le eggyel se úgy, hogy nem gondoltam őt "komolyan" amennyire tinédzser komolyan gondolhatja. Egyébként erdőben/tengerparton vagy olyan helyen ahol senki nem látja őket nyugodtan szeretkezzenek. Azzal nincs bajom. De egy játszótéren ha a nadrágjába mászik a csaj keze azzal bajom van.

    A játék jó ötlet, csak nem ismerjük egymást eléggé hozzá.

  • 2010.02.11 16:16:58Phillis

    kamill77 lips ezt nem mondta, csak amit felettem is írtak, sokan csókolózni se tudnak, gusztustalanul nyaljáj-falják egymást, és az már rég nem a szeretetről, hanem a magamutogatásról szól, hogy a csajnak a picsája kilátszik és a pasi fogdossa, miközben csókolja, majd leharapva az ajkát. ez azért nem normális. és sajnos egyre gyakoribb. alapvetően az a baj, hogy a szülők nem tudnak nevelni, mert inkább odadja a pénzt a gyereknek, hogy ne basztassa otthon, mint hogy foglalkozzon vele, és sok tini azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy saját nemével csókolózik a barátai előtt, hogy az anyja, apja észrevegye végre. ez sokkal gázabb, mint az, mit lát... otthon mit látnak ma? válásokat... veszekedéseket...

  • 2010.02.11 16:17:22Ianas

    kamill77 -- A drog? Simán. Könnyen bele tudnak hajszolni egy embert, ha pl. nem tudja elfogadni önmagát, mert a szülei gyűlölik a homoszexualitásáért...

    Hallottam pár szomorú történetet...

  • 2010.02.11 16:17:55Lips1986

    kamil szívesen vitatkoznék veled, csak az a baj, hogy nem érted amit mondok. Ez nem feltétlen a te hibád, csak elbeszélünk egymás mellett. Inkább te off.

  • 2010.02.11 16:17:59kamill77

    catdeluxe,, átvittértelemben zsidóztál

    ez tudod egy szarkasztikus megfogalmazás arra, amikor valaki előítéletes, noha nem a zsidókkal szemben

    viszont eszembe jutott, hogy te azt mondod, jobb lenne ha a gyereknek nem melegek llennének a szülei, nem egyneműek
    ez olyan, mintha valaki azt mondaná, hjobb lenne, ha egy ygerek nem lenne zsidó, nem zsidókk lennének a szülei

    így hát valahol azért mégiscsak van a fent említett beszólásomban valami logika..

  • 2010.02.11 16:18:00catdeluxe

    Általában, ha kiderül a gyerekről, hogy a saját neméhez vonzódik, mindig az apa személye az, aki elhatárolódik a gyermekétől és undorodva gondol rá..

  • 2010.02.11 16:19:39Ianas

    Lips1986 -- Játék? Huh. :) Valami furát mondhattam :D

  • 2010.02.11 16:20:19kamill77

    lanas, lips a drogot mint rosszt a melegséggel hozta egyenlő szintre, mint azon dolgokat, amiktől egyformán óvja a ygermekét, mint számára egyformán elutaasítandó, egyformán rossznak trtott dolgot, mint egyformán ártalmmasat...


    nem ama kontextusban, amiről te besélész, hogy ugyanis az elutasítás drogozást szülhet...
    de ez is egy érdekes téma

  • 2010.02.11 16:20:37Lips1986

    Ianas. Szerintem ha nincs olyan viszony köztem és közte hogy megbeszéljük az adott kérdést, az már régen rossz. Nekem meg van az a viszonyom a körülöttem levőkkel hogy megbeszélem velük ami böki a csőröm. A gyerekemet is arra fogom nevelni, hogy ne a droggal oldja meg a problémáit. Épp ezért mondtam hogy nem ismersz. Nem szörnyülködnék el, hanem szépen elmondanám neki a véleményem...
    Az olyan emberek gondjai akik nem tudják kommunikálni a körülöttük levőkkel a problémáikat, tőlem távol állnak.

  • 2010.02.11 16:20:47catdeluxe

    kamill77

    Tévedsz, ha azt gondolod előítéletes volnék a melegekkel szemben, mert nem vagyok az! Ha tudni szeretnéd, a meleg barátaim mind azon a véleményen vannak, hogy egyáltalán nem tartják normálisnak azokat a meleg párokat, akik örökbe akarnak fogadni, akkor ők is előítéletesek?

  • 2010.02.11 16:21:23Lips1986

    gondolatkísérlet...játék....mindegy.

  • 2010.02.11 16:22:46kamill77

    "Ha tudni szeretnéd, a meleg barátaim mind azon a véleményen vannak, hogy egyáltalán nem tartják normálisnak azokat a meleg párokat, akik örökbe akarnak fogadni, akkor ők is előítéletesek?2

    nem a melegekkel, hanem a meleg szőlőkkel vagy előítéleetes

    ha tudni szeretném?...

    dehát ezek csak a te meleg barátaid...

    egy rakat meleg ember meg másként gondolja..

    a meleg barátaid is előítéletesek a meleg szülőkkel szemben

  • 2010.02.11 16:23:39kamill77

    meleg szőlől = meleg szülők
    :D:D:D

  • 2010.02.11 16:25:03Ianas

    Lips1986 -- Hidd el, ez nem fekete és fehér. Távolodjunk el, mi van, ha Te látsz a TV-ben egy melegfelvonulást, elmondod a véleményed róla, mondjuk épp rossz passzban vagy, és annyit mondasz, hogy "hülye buzik". Nem, ne mondd, hogy nem fordulhat elő, bármi előfordulhat.

    Aztán tovább, apró jelek, hogy Te ezt nem tartod normális dolognak...

    És még a fenti párbeszéd SEM fog megtörténni.

    De vonatkoztass el Magadtól. Hány boldogtalan ember van? Hány olyan, aki képtelen beilleszkedni? Ez általában a szülők hibája.

    Te sem leszel tökéletes szülő, és én sem.

    Most hihetetlenül hangzik, de néha egy fél mondat beég az ember agyába egy életre. Az enyémbe is. Van olyasmi, amit a szüleim mondtak, és máig emlékszem, sőt bizonyos fokig máig is meghatározza a gondolkodásom.

    Néha csak egy szó.

  • 2010.02.11 16:27:55Lips1986

    pont ez a mottóm: nem vagyok tökéletes de törekszem rá. Nyilván a gyereknevelésben is.
    Nem használom azt a szót hogy "buzi", mondom nem ismersz engem. Én egy eléggé nyugodt és toleráns ember vagyok, így a fent említett esetben elkapcsolnám a csatornát. És oda meg ne kanyarodjunk vissza hogy mit mondanék a gyerekemnek mert arra már válaszoltam pár hozzászólással ezelőtt

  • 2010.02.11 16:28:49catdeluxe

    Ha talán figyelmesen elolvastad volna, amit a melegekkel kapcsolatban írtam, hogy talán még sokkal jobb szülők volnának, mint némely heteró, akkor most nem írtad volna azt, hogy előítéletes vagyok a szülői mivoltukkal szemben..de nekem akkor sem tudod megmagyarázni, hogy ha a gyerek véletlenül számára fura helyzetben találja a meleg szüleit, az nem kavarná fel a gyereket, mivel neki nem az a "normális", nem azt tanulta az iskolában, óvódában stb..szimpla heteró szülők is tudnak kellemetlen helyzetbe kerülni a saját gyermekeik előtt figyelmetlenségből, ugye imerünk 1-2 ilyen jellegű viccet:)

  • 2010.02.11 16:29:10kamill77

    és ha agyerek visszakapcsolná?

  • 2010.02.11 16:29:25Lips1986

    ja és ismét megjegyzem...nem a melegséget nem tartom normálisnak. Leszarom ha valaki meleg. Azt nem tartom normálisnak ha ez megy a tv-ben az utcán vagy bárhol.

  • 2010.02.11 16:30:11Lips1986

    a gyerek kezébe távkapcsolót??? hölye e vagy :D

  • 2010.02.11 16:30:50kamill77

    "előítéletes vagyok a szülői mivoltukkal szemben..de nekem akkor sem tudod megmagyarázni, hogy ha a gyerek véletlenül számára fura helyzetben találja a meleg szüleit, az nem kavarná fel a gyereket, mivel neki nem az a "normális","

    és erre egy meleg gyerek erre mit mondjon??

    az azonos nemű szülőkkel előítéletes vagy

    ez a rányit féle érv mindig ott van

    senki se szzexeljen, heterok se, nehogy rájuk nyisson valaki

    vagy annyi eszük sincs, hogy kulcsot használjanak?

    ne bomolj

  • 2010.02.11 16:32:14kamill77

    s hogy nem azt tanulta az óvodában? az iskolában??

    hát elég baj, hogy a gyereket tudatlanságban neveli a társadalom

    de nem hinném, hogy oviban a szexről tárgyalnának...

    különbenis, hetedikes nyolvadikos anyag, nem?

  • 2010.02.11 16:32:47Lips1986

    na. lépek haza. a legjobbakat.

  • 2010.02.11 16:35:24Ianas

    Lips1986 -- :) Legyen. :) Csak említettem a lehetőséget, néha a gyerekek meglepő dolgokat művelnek...

  • 2010.02.11 16:36:35Ianas

    Lips1986 -- Amúgy a példáim "költőiek", csak illusztrációk, és arra szolgálnak, hogy megmutassák, milyen buktatói vannak az előítéleteknek, ha belekerülnek a gyereknevelésbe...

  • 2010.02.11 16:48:18catdeluxe

    kamill77

    Te mindent kiforgatsz! Az óvódákban és iskolákban is a normális család felépítése van mindenki szeme előtt, anyu, apu, testvérek..egy meleg kisgyerek nem meséli el azt kiskorában, hogy anyu én a saját nememhez vonzódom, mert az élet tanítja arra, hogy az nem normális, sajnos ez a génhiba, amiről nem tehet egyik meleg sem, de ne akard már azt megmagyarázni, hogy erről felvilágosítást kéne adnom egy kisgyereknek..Nem feltétlenül gondoltam szexuális tartalmú látványról egy gyerek számára, elég ha csókolózni látja egynemű szüleit...

  • 2010.02.11 16:52:03catdeluxe

    Nem emlékszem iskolai évemből arra, hogy biológia órán szó esett volna a homoszexuális kapcsolatokról..

  • 2010.02.11 17:01:54catdeluxe

    Ianas

    Szájon csókolni valakit nem egyenlő a könyékig kotorászással:D

  • 2010.02.11 17:32:58kamill77

    catdelux, hogy nem esett szó róla, de hetero-ról meg igen, az azért érdekes, mert vagy érett vagy arra, hogy beszéljenek róla, vagy nem

    érdekes, hogy a heteroról ennek ellenére szó esik, míg a melegről nem, holott mindkettő szex

  • 2010.02.11 17:35:14kamill77

    catdelus, ráadásul szereteten alapuló dolgok nem is lehetnek ártalmasak, kezdjük ott

    jó lenne, ha a gyereknek nem kellene titkolznia sem akkor ha ő a meleg, sem akkor ha a szülei

    a tárásadalom a hibás
    hiszen deformáltan látja a világot

    mao ce tung fíling ez tulképp, egyenérzetekkel...

    diktatórikus magatartásforma

  • 2010.02.11 17:36:25kamill77

    egyébklnt nem aztírtam, h a melegek hetedikes nyolcadikos anyga, hanem a szexualitás nemi jegyek stb...

    a szex tehát már tananyag

  • 2010.02.11 18:11:59BsBfan

    Lehet, h homofób vagyok, de engem taszít, h már a média is ezt nyomja! Gusztustalan! Legyenek melegek nyugodtan csak ne reklámozzák már ezt is! Nem véletlenül van férfi és nő! Egy normális ember úgy gondolja, h ez nem helyes! Homokozzanak csak ne a világ és legfőképp ne a gyerekek előtt!!

  • 2010.02.11 21:47:03unionjack

    Érdekes próbálkozás..... bár most a valentin nap nem annyira izgat mivel a bnőmmel épp szünet van ígyhát engem ezzel nem hatnak meg sem egyéb hatás...-.-

  • 2010.02.11 22:03:55atrazin

    Érdekes senki nem beszél magukról a fotókról.
    Az ötlet és a kompozíció zseniális.
    3 fotó 4 modell, meglepő kombinációk. A középső fotón napszemüvegben vannak, ennek szimbolikájával nem tudok mit kezdeni.Valakinek ötlet?
    A két szélsőn mintha egy táncmozdulatot kapott volna el a fotós. A középsőn, viszont érezhető a szenvedély.

  • 2010.02.12 00:05:08Raszputin

    A melegek általában heterók gyerekei. Szóval nem jó rajtakapni anyut és aput,mert lehet,hogy homi lesz a gyerek:D
    Vagy így reagál arra a nép,hogy mindenhol csöcsök és pinák vannak. És azt nyomják,hogy 30 fölött már valaki MILF. Nem is ember. Csak egy mozaikszó.

  • 2010.02.12 00:13:59lúzer_

    "előítéletes vagyok a szülői mivoltukkal szemben..de nekem akkor sem tudod megmagyarázni, hogy ha a gyerek véletlenül számára fura helyzetben találja a meleg szüleit, az nem kavarná fel a gyereket, mivel neki nem az a "normális""

    A gyereket az is felkavarja, ha a heteró szüleit látja szexelni. Maga a szexualitás kavarja fel, mert nem érti.

    Egyébként világszerte már sokezer azonos nemű pár nevel gyereket. A vizsgálatok szerint ezen gyerekek felnővén nem lesznek nagyobb arányban homoszexuálisok, mint a "normális családban" nevelkedők.

  • 2010.02.12 13:39:32kamill77

    bsbfan

    egyéni vélemény a tiéd...

  • 2010.02.12 13:40:39kamill77

    atrazin, szenvedly, napszemüvegben

    én pont forítva látom

    a két szélsőn érzek mély érzelmeket, a középső csak egy reklámfotónak hat...

  • 2010.02.12 13:42:04kamill77

    lúzer_

    "A vizsgálatok szerint ezen gyerekek felnővén nem lesznek nagyobb arányban homoszexuálisok, mint a "normális családban" nevelkedők."

    miért? az talán baj lenne?

    egyszerűen nem értem mit foglalkozik mindenki az identitással, az a lényeg, hogy tisztességes ószívű ember legyen

  • 2010.02.12 13:42:12kamill77

    lúzer_

    "A vizsgálatok szerint ezen gyerekek felnővén nem lesznek nagyobb arányban homoszexuálisok, mint a "normális családban" nevelkedők."

    miért? az talán baj lenne?

    egyszerűen nem értem mit foglalkozik mindenki az identitással, az a lényeg, hogy tisztességes ószívű ember legyen

  • 2010.02.15 14:26:49catdeluxe

    lúzer

    Nem nevelés kérdése az, hogy a gyerek homoszexuális lesz-e vagy sem..Dr C.E. bácsit kellene erről kérdezni, ő biztosan el tudja magyarázni a homoszexualitás kialakulását, hogy mi okozza, milyen dns hiba miatt lép fel stb..

  • 2010.02.15 15:26:05zsebdög

    catdeluxe, láttam egy dokumentumfilmet, amiben az egypetéjű ikerpár egyik tagja lett homoszexuális, a másik nem. C.E. véleményére én is kíváncsi lennék.

1 | 2 | 3 | 4 | 5

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta