Madonna közelít a valós korához az új Dolce & Gabbana kampányban

Zanza!

Az énekesnő nem maradt sokáig reklámozandó termékek nélkül. Miután a Louis Vuitton lecserélte Lara Stone-ra, Madonna a Dolce & Gabbana arcaként tért vissza, hiába állította a szakma nem is olyan régen, hogy sztárokkal nem lehet annyi magazint eladni, mint modellekkel.

A 2010-es tavaszi/nyári kollekció fekete-fehér képeit az olasz Vanity Fair magazinban mutatták be, és az énekesnő hosszú idő után először látszik retusálva is negyvenes nőnek.

Madonna

A fotózást (melynek hangulata bennünket egy kicsit Madonna 1998-as Vanity Fair képeire emlékeztet) az ötvenes évek olasz filmvilága, azon belül is elsősorban Anna Magnani 1951-es Szépek szépe (Bellissima) című neorealista filmje ihlette. A fotós, Steven Klein elmondása szerint ezen a módon, vagyis a hétköznapi eseményeken keresztül szerették volna megörökíteni a nő emberi oldalát. Ennek köszönhetően láthatjuk Madonnát virágos és horgolt ruhában enni, vagy éppen leopárd mintás ruhában mosogatni.

Madonna

Stefano Gabbana a fotózással kapcsolatban számos meglepő tényt osztott meg a képeket közlő olasz Vanity Fair magazinnal. Elmondása szerint Madonna hiába él makrobiotikus ételeken, hajlandó volt a spagettibe is belekóstolni, sztársága ellenére is képes és tud mosogatni, ráadásul kifejezetten tájékozottnak bizonyult az olasz filmek terén.

Madonna

Madonna mindenesetre úgy tűnik, lassan hajlandó a valós korát egyre inkább felvállalni, hiszen a Louis Vuitton számára készített kampányok közül az egyiken még húszéves barbivá retusálták, a másik képsorozaton harmincas nőként terpesztett egy bisztróban. Ezúttal pedig nyugodtan kijelenthetjük, a retusálás ellenére is nagyjából negyvenesnek néz ki. Önök mit gondolnak az új Dolce & Gabbana képekről?

Blogmustra