Forradalmi melltartó a Tesco és a Photoshop szerelmeseinek

Zanza!

Diamond Boutique a neve a legnagyobb brit hipermarketlánc saját fehérnemű-kollekciójának. A napokban kerültek a nyilvánosság elé a termékcsalád legújabb tagjának promófotói, amelyet az Egyesült Királyságban nemsokára piacra fognak dobni. A darab neve Limitless Bra, azaz nagyjából Melltartó Határok Nélkül, amivel természetesen a termék variálhatóságára próbálnak utalni.

Ugyanis mindként kosáron 24 kapcsot helyeztek el, a hátsó pánton pedig 28-at, így a levehető keresztpántok kombinálására többszáz lehetőség adódik. Féloldalas fazonú ruhákhoz például roppant hasznos lehet, ha az ember a melltartó mindkét pántját át tudja pakolni arra az oldalra, ahol takarni fogja a felsőruházat.

A termék kifejlesztése a hítek szerint egy évet vett igénybe, és a koncepció fölöttébb szimpatikusnak is tűnik, ameddig az ember kicsit jobban szemügyre nem veszi a hozzá tartozó promófotókat. A különböző pántozattal készített fényképeken ugyanis a modell megdöbbentően - valljuk be, tökéletesen - azonos pózban feszít, így aztán felmerül a kérdés, hogy ha termék valóban forradalmi, akkor vajon miért kellett photoshoppal berajzolni a melltartó variálható részeit.

A puding próbája mindenesetre az evés lesz, akkor, amikor a Limitless Bra egyszer tényleg a boltokba kerül. Ön kipróbálná?

Blogmustra