Szétretusálták Csomor Csillát

Az 1973-ban elhunyt László Ernő nevével fémjelzett világmárka magyarországi promóciójára kérték fel Csomor Csillát, akinek hátára a fotók kedvéért angyalszárnyat is illesztettek. Az amerikai cég koncepciója az volt, hogy két negyvenes éveiben járó ember, és két fiatal szerepeljen a fotókon, ezzel jelképezve a szer regeneráló hatását.

Az már más kérdés, hogy a rommá retusált képről nem lehet megállapítani, hogy Csomor Csilla elmúlt 40 éves: a ráncai semmivé lettek, és mintha a köldöke sem az eredeti helyén lenne. A mesterségesen kék háttér és az angyalszárnyak sem tükrözik a realitást, de hát ugye ez volt a cég elképzelése. Csomor Csilla a Velvetnek elmondta, neki nem volt köze a képek retusálásához, amivel az amerikai cég egyébként teljesen elégedett volt.

2009 évi E.L.kék szem közeli  kisfelbontásban

„Nem érzem azt, hogy ne lehetne rám ismerni. Annyira nyúltak bele technikailag, amennyire megköveteli a műfaj. Aki ebbe beleköt, az irigy és rosszindulatú!” Bár a Magyar Színház színésznője ellenzi a természetellenes testszépítést, a fotózás kedvéért örömmel vállalta, hogy póthajat tűzzenek egyébként vékonyszálú sajátjához. „Mindig is szerettem volna hosszú hajat, de mivel nagyon vékonyszálú a hajam, nem tudom megnöveszteni. A fotózás idejére szívesen viseltem a póthajat, de azon kívül minden mesterségesnek ellenállok. Nincs műkörmöm, műhajam, műmellem, én egy natúr, természetes ember vagyok, és ezt hangsúlyozom is” – jegyezte meg a Velvetnek Csomor, aki a képen Vincze Lilla exe, Joó Géza mellett pózol.

csomorcs

A 43 éves színésznő eddig csak alakításai kedvéért hagyott szabadon nagyobb testfelületet, legutóbb a Fel is út, le is út című darab kedvéértvetkőzött fehérneműre. Csomor ezúttal nem tért ki arra, fogyása után mennyire érezte magát kellemetlenül ruhái levetése miatt, de azt kifejtette, szerinte ez esetben nem az ő külsején van a hangsúly. „Véleményem szerint itt a termék csomagolása a lényeg, nem pedig azé, aki reklámozza azt."

Jobban tetszik így Csomor Csilla?

"Ha megnézzük ezeket a képeket, láthatjuk, hogy nagyon letisztultak a koncepció, korántsem arról van szó, hogy ki mennyire elegáns, hanem a natúr, ízléses formákról.” A színésznő hozzátette, imidzsébe abszolút belefér az, hogy egy – például Madonna által is használt - luxuskozmetikum magyarországi reklámjához adja a nevét és az arcát.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek