OFFLINE

Szétretusálták Csomor Csillát

2009. november 24., kedd 22:30 |

Az 1973-ban elhunyt László Ernő nevével fémjelzett világmárka magyarországi promóciójára kérték fel Csomor Csillát, akinek hátára a fotók kedvéért angyalszárnyat is illesztettek. Az amerikai cég koncepciója az volt, hogy két negyvenes éveiben járó ember, és két fiatal szerepeljen a fotókon, ezzel jelképezve a szer regeneráló hatását.

Az már más kérdés, hogy a rommá retusált képről nem lehet megállapítani, hogy Csomor Csilla elmúlt 40 éves: a ráncai semmivé lettek, és mintha a köldöke sem az eredeti helyén lenne. A mesterségesen kék háttér és az angyalszárnyak sem tükrözik a realitást, de hát ugye ez volt a cég elképzelése. Csomor Csilla a Velvetnek elmondta, neki nem volt köze a képek retusálásához, amivel az amerikai cég egyébként teljesen elégedett volt.

2009 évi E.L.kék szem közeli  kisfelbontásban

„Nem érzem azt, hogy ne lehetne rám ismerni. Annyira nyúltak bele technikailag, amennyire megköveteli a műfaj. Aki ebbe beleköt, az irigy és rosszindulatú!” Bár a Magyar Színház színésznője ellenzi a természetellenes testszépítést, a fotózás kedvéért örömmel vállalta, hogy póthajat tűzzenek egyébként vékonyszálú sajátjához. „Mindig is szerettem volna hosszú hajat, de mivel nagyon vékonyszálú a hajam, nem tudom megnöveszteni. A fotózás idejére szívesen viseltem a póthajat, de azon kívül minden mesterségesnek ellenállok. Nincs műkörmöm, műhajam, műmellem, én egy natúr, természetes ember vagyok, és ezt hangsúlyozom is” – jegyezte meg a Velvetnek Csomor, aki a képen Vincze Lilla exe, Joó Géza mellett pózol.

csomorcs

A 43 éves színésznő eddig csak alakításai kedvéért hagyott szabadon nagyobb testfelületet, legutóbb a Fel is út, le is út című darab kedvéértvetkőzött fehérneműre. Csomor ezúttal nem tért ki arra, fogyása után mennyire érezte magát kellemetlenül ruhái levetése miatt, de azt kifejtette, szerinte ez esetben nem az ő külsején van a hangsúly. „Véleményem szerint itt a termék csomagolása a lényeg, nem pedig azé, aki reklámozza azt."

Jobban tetszik így Csomor Csilla?

  • 1048
    Igen, fel sem tűnik, hogy elmúlt negyven
  • 4958
    Szerintem túlzottan feljavították
  • 2599
    Nem igazán érdekel
  • 567
    Jól áll neki a hosszú haj

"Ha megnézzük ezeket a képeket, láthatjuk, hogy nagyon letisztultak a koncepció, korántsem arról van szó, hogy ki mennyire elegáns, hanem a natúr, ízléses formákról.” A színésznő hozzátette, imidzsébe abszolút belefér az, hogy egy – például Madonna által is használt - luxuskozmetikum magyarországi reklámjához adja a nevét és az arcát.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.11.25 10:47:05GGG77

    Vmi hihetetlenül ocsmány ez a kép!

  • 2009.11.25 10:52:41akárki

    Ööö, és hol a ráncosabb Csomor Csilla kép?

  • 2009.11.25 10:54:34vica78

    Ez gáz a köbön. Ráadásul direkt tettek mellé egy ilyen semmitmondó fiatal lányt? Abból is találhattak volna szebbet. A fiatal srác néz ki a legjobban.

  • 2009.11.25 10:55:55vica78

    "Aki ebbe beleköt, az irigy és rosszindulatú!”

    Ezt viccnek szánta, ugye?

  • 2009.11.25 10:59:03oberka

    ennyi erővel inkább fotosop reklám lehetne mint valami átverés kence

  • 2009.11.25 10:59:43vica78

    Most látom, hogy milyen igénytelenül van feltéve a póthaja. Próbálok pozitívumot keresni a képen, de nem találok. :(

  • 2009.11.25 10:59:45ajajajjjjjj

    undormány az a retusált kép, talán csak az eredeti gusztustalanabb :)

  • 2009.11.25 11:03:17holdika

    Én értem,hogy Csilla lett az egyik "negyvenes" de ki a másik negyvenes??? Mert kettőről volt szó.... És én csak 25 éves embereket látok.

  • 2009.11.25 11:08:48norbi2k

    most negyven éves? mikor elkezdődött a barátok közt már akkor is negyven volt...

  • 2009.11.25 11:09:28nunista

    Ez egy vicc! Sajnos ez a csomor csilla meg nagyon szánalmas és végképp röhelyes lett így, mindenestre azért ez a Joó Géza szépen nyomja...Mindenesetre jah ez a koncepció nagyon nem jön így át!

  • 2009.11.25 11:14:10Morten Harket

    Ez akár egy Photoshop reklám is lehetne. Tökéletesen megmutatja, hogy egy átlagos negyvenes nőröl hogyan lehet eltűntetni a ráncokat, kilókat, feljavítani a bőrt, megfiatalítani 10 évvel. A végén már rá sem lehet ismerni.

    Hajrá Photoshop, ezt vegye mindenki!

  • 2009.11.25 11:15:42bolletje

    "Csomor Csilla a Velvetnek elmondta, neki nem volt köze a képek retusálásához, amivel az amerikai cég egyébként teljesen elégedett volt."

    Persze, hogy elégedettek voltak, gondolták falura ez is jó lesz... :(

  • 2009.11.25 11:16:03Lord heckman

    Mint amatőr fotosopper mondom:

    Ez iszonyúan kókány munka!

  • 2009.11.25 11:18:17Morten Harket

    Remélem Japánban is megjelenik majd a fenti kép az ottani szabályok szerint darázsderékkal (ahol a fej is szélesebb mint a derék). Erre is majd biztosan azt nyilatkozza Csomor Csilla, hogy ő felvállalja ezt a képet is mert ez is ő.

  • 2009.11.25 11:20:53csmiklos-35

    Mint valami droid egy sci-fiből, úgy néz ki a képen. Nem őt akarom bántani, hanem ezt az egész bohóc szakmát, ahol nem mernek embereket emberként bemutatni, mert mi lesz ha van egy ránca, anyajegye, vagy szemölcse.

  • 2009.11.25 11:36:40tempi

    Jol nézki barátokba kár retusálni.

  • 2009.11.25 11:45:37e911

    hát ez ultragagyi kép lett, elég messze áll a valóságtól, aki látta már CsCs-t a TV-ben, az tudja, hogy itt csak max a szeme meg a szája lett átmásolva a képre, mert semmi más nem az övé. Egy rusnya, szottyadt bőrű, ráncos, dagi liba, ez meg itt egy 20 évesnek kinéző, kidolgozott testű, festett szőke liba.

  • 2009.11.25 11:48:19Krisztina

    Androsz:
    "Egy nőnek nem azt kellene mutogatni, hogy milyen lett volna kislány korában, ha szépnek születik, mert a Dunának megy, hanem azt, hogy milyen lehet még, ha mostantól az én kencémben lubickol."
    :):):) Eloszor is ez egy allati jo hozzaszolas, masodszor meg miert nem vagy mar reg a reklamiparban? Vagy ott vagy? Ha ott vagy, akkor meg miert csak fantaziatlan szemetet latunk?
    Bar megjegyeznem, hogy valamelyik arckremet egy allitolag 50es holggyel reklamozzak, aki ugyan nem nez ki 20-nak, de az latszik rajta, hogy leginkabb a kameraman tudta a dolgat, na meg a plasztikai sebesz aki 100 oran at faragott rajta.

  • 2009.11.25 11:49:22emesemese

    Ízléstelen, meg gusztustalan, photoshoppernek meg üzenem hogy tanuljon anatómiát kicsit, vagy kezdjen valamit magával mer ennél a 14éves öcsém jobbat csinál paintben.

  • 2009.11.25 11:52:53Medellin

    Ha nem írják a cikk végére, hogy a Géza áll mellette, fel sem ismerem, pedig személyesen ismerem... Ahogy Csomor Csillát sem ismertem volna fel csak a kép alapján, cikk nélkül. Amúgy nem dolgoztak sokat a képen a grafikusok... Ááá, dehogy:)

  • 2009.11.25 11:55:48Mioporfeszosz

    Abnormális az egész reklám, ahogy van.
    Ami a legviccesebb, amikor erre _tényleg_ ráébrednek az emberek, másnap összeomlik a világgazdaság.
    Nem szabadott volna hagyni, hogy a sok idióta ide jutassa ezt a világot...
    Egyébként meg ez a velvet cikk is reklám, méghozzá szerintem fizetett reklám.
    Kurvára senkit nem érdekelne egy digitális maca, ha nem kerítik köré, hogy na ez a barátokköztös akárki,stb,stb,stb.
    Nevetséges és szánalmas az egész.

  • 2009.11.25 12:45:38rágypéksérotomsik

    "#
    2009.11.25 11:08:48norbi2k

    most negyven éves? mikor elkezdődött a barátok közt már akkor is negyven volt..."

    Norbi, Csomor Csilla már tizennégy évesen is negyven éves volt. Ilyen alkat. Akármilyen esélyi ruhát vesz fel, akárhogy sminkeli magát, akármilyen hajköltemény van a fején, mindig úgy fog kinézni, mint egy negyvenéves takarítónő pongyolában.
    Ezen pedig tényleg csak a photoshop segít!

  • 2009.11.25 12:48:44indahouse7

    CSömöröd van csillától?
    Ne kattints ide
    A labda fel van adva minden napra JUHÉ van kit megint fikázni, és ezen meglepődni álságos
    A fikázásra van ez az egész Velvet!!!!!!!!!

  • 2009.11.25 12:48:53kívülálló

    Igazi retus ákom-bákom.
    Alul képzett emberek alakitják át a fotókat így.
    A főnökük tök hülye hozzá, a megrendelő primitív, a modellnek meg tetszik.
    Bármely újságos pavilon címlapjain 80 %-ban ilyen tányér arcok vannak.

  • 2009.11.25 13:10:58kékszemű...33

    szerintem irigylésre méltó ha valaki 10 éven keresztül negyvennek tud látszani...
    bár az orrát megplasztikáztathatta volna,
    rögtön jobban nézne ki...

  • 2009.11.25 14:05:29Bakancsok

    Nem értem miért bántjátok a grafikust!
    Itt csak olyan ember van, aki már tud két vonalat húzni PhotoShop-ban akkor már grafikus is.

    A munkát nem minősíteném, vannak benne hibák, de nagyon jó lett.

    Arra senki nem gondolt hogy nem Csomor Csillát akarta odarakni, hanem csak egy alapra volt szüksége???

  • 2009.11.25 14:14:12dzse

    Ha, valaki nem tudná a reklám fotókat mindig megformázzák. Ez azt jelenti, hogy a trendire megcsinálják.
    Szerintem mindenki örülne, ha felkérné őt egy kozmetikai márka, hogy reklámozza őt.
    Amúgy, Claudia Schiffer is retusálva van minden esetben
    Jól néz ki rajta és ez a lényeg.

  • 2009.11.25 14:19:15enishands

    sonance,
    tudom kiábrándító de a vichy...az tényleg nem élvonal.

  • 2009.11.25 14:42:19viuda

    hát ez a kép valami borzasztó. esküszöm, mintha egy amatőr fotosop bajnok állt volna neki...
    de a fotó alanyok is megérnek egy misét. különösen a Csilla mellett álló figura.
    ezzel komolyan elégedett a megrendelő.
    siralmas

  • 2009.11.25 14:55:18Szerzsi

    "De nekem mindenem megvan egészséges, telt idomokkal rendelkező vidéki lány vagyok, lehet, hogy van, ami kisebb vagy nagyobb, mint kellene, de én a természetest szeretem." Nyilatkozta Csomor Csilla
    Egyébként rég nevettem ilyen jót,köszi a kép készítőjének!

  • 2009.11.25 16:53:47zanzibar

    Totál mellélövés a reklámkoncepció.
    1) Ez egy luxuskrém család. Akiknek erre költeni való pénze van, azt sem tudják, ki az a Csomor Csilla. Ezt a krémet a világon mindenhol intellektuális kisugárzású nőkkel hirdetik, akik a minőségi életvitelt testesítik meg. Gwineth Paltrow pld. az egyik arcuk. Amig Audrey Hepburn élt, addig ő is reklámarcuk volt. Magyar viszonylatban egy név van, aki alkalmas lett volna erre: Pataky Ági. Jócskán túl a 40-en, kicsit ráncosan, kicsit túlfogyasztottan, kicsit agyonszoláriumozottan is messze ő az a nő, aki az ismert nevek közül ennek a krémcsaládnak az imidzsét sugározhatná. Az a ritka kelet európai kivétel, akit nem rongyolt el az itt leélt élet. Mellesleg a nevével szerintem még mindíg bármit el lehet adni!
    2) Ronda és ízléstelen (közönséges) a kép. Mintha egy bordélyház kínálatát mutatná be, ahol fotózkodni beállt a madám is (Csomor Csilla). Nem hiszem el, hogy a márka tulajdosa ezt engedélyezte.

  • 2009.11.25 17:11:29p!nkinside

    ezdeszar. nem értel túlzottan a photoshophoz, de ennél még én is jobbat retusálnék/rajzolnék. teljesen természetellenes, és nem attól, mert hűdeangyali. és egy ennyire luxuskrémet miért egy ennyire gagyi nővel kell hirdetni?

  • 2009.11.25 18:00:21gitáros

    Ennyi ostobát (posztíróval az élen)...
    Vegyétek már észre, hogy itt nem szétretusálás van, hanem egy grafikai koncepcióhoz használták alapanyagul létező emberek fotóit. Sebaj, további kellemes okoskodást.

  • 2009.11.25 18:37:23Spikey13

    olyan érzésem van, mintha a képet a paintben szerkesztették volna össze. csomor csillát utálom és fel nem ismertem volna a reklám fotón...fasza:D

  • 2009.11.25 20:25:11mi legyen

    Javaslom Medveczky művésznőt hasonló célra, szép feladat, nagy kihívás a fotósnak.

  • 2009.11.25 20:50:35Cuncimokus

    Szerintem a valódi és a cyber hölgy is randa.

  • 2009.11.25 22:37:52Hóhér1976

    Ki a fasz ez a Csomor Csilla? Játszik még abban a ostoba sorozatban? Vagy már csak így tud pénzt keresni?43 éves? Csak? Úgy néz ki mintha 53 lenne! Istenem, ha minden 40 feletti nő ilyen öreges lenne, az maga lenne 2012.

  • 2009.11.25 22:47:33Ariadne _

    Sam tudja, de nem mondja...

  • 2009.11.25 22:56:07toviferi

    Kövezzetek meg, de egy ilyen reklám nem színvonal. Az elúl idők legjobbja szerintem ez, mert senkit nem hagy hidegen:http://www.youtube.com/watch?v=Gaw-IQFTyBg

  • 2009.11.26 01:25:02Mesterséges inteligencia

    Adjatok egy programot meg használati utasítást és eskü királyabban csinálom meg és még fizetni sem kell a cégnek érte de ez gáz ,szerintem Madonna nem használ ilyet bár :D Ha Csilla mondja...

  • 2009.11.26 03:42:15regisztráltam

    De sok vérprofi photoshop király van itt

  • 2009.11.26 07:48:49nagygergö

    A nekrofiloknak biztos tetszik csilla ezen a fotón!!!!

  • 2009.11.26 14:11:26somog

    ha nem retusálnak az a baj, ha retusálak az a baj,ilyen sok rosszindulatú embert...
    Csilla akkor is jól néz ki rajta, ennyi!

  • 2009.11.26 19:12:54toner

    Nem tudok elmenni a sok negatív kritika mellett. Én használom az ERNŐ LÁSZLÓ termékeket és maximálisan meg vagyok elégedve velük. Ennél fogva nem érdekel, hogy milyen a reklámkampány a termék maga nagyon jó. Csomor Csilláról annyit, hogy belevaló nőnek tartom, aki vállalta ezt a fotózást, tény, hogy retusálva van, de melyik kép nincsen? Bele szoktam olvasgatni néhány Velvetes cikkbe és a kommentek szinte mindig, kivétel nélkül negatívak. Tök mindegy mi a téma, csak és kizárólag szidjátok egymást!!! Emberek!!!Unatkoztok???Ahelyett, hogy örülnétek valaminek?????

  • 2009.11.26 20:57:14hama0811

    Annyira rondák,és olyan csúnyák gázkamrába velük és akkor megnyugszunk.Mert ráncosan kellett volna őket kirakni, retus nélkül.De lehet,hogy mégis elérték a céljukat???hisz ennyi hülye barom állat bevette... :)

  • 2009.11.27 07:52:35dezsőfija

    Jut szembe, semmi hír Steiner Kristofrol? Hova lett ez a magyar fiú????!!

  • 2009.11.29 17:19:21esemese

    szegényeket nagyon lehúztátok... azért ennyire nem szőrnyű, főleg nem a Csilla! Elég tetszetősre sikerült fotók :)

  • 2009.11.29 20:52:34Darquin

    Gratula a cégnek, ezzel elérte, h. jó sokan megismerjék őket :) Mellesleg bírom a Cs.Csillát, vagány, h.bevállalta, meg különben is nincs mit titkolnia a kinézetén, nyugodtan vállalhatja a korát. Retusálás?! Na és kit nem?

  • 2009.11.29 21:00:39Darquin

    Ja, és mellesleg egy reklámkampánynak mégis milyennek kéne lennie? Próbáljon meg bárki is ráncos vénségekkel eladni egy trendi márkát! Ha sikerül ossza meg velünk!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta