Scarlett Johansson narancsot hámozva népszerűsíti a Dolce & Gabbana illatát

Zanza!

A legjobb mellű hírességnek megszavazott színésznő már többször is reklámozta a Dolce & Gabbana kozmetikai termékeit, és ezúttal egy parfüm megvásárlására szeretné ösztönözni a celebreklámokra fogékony vásárlóközönséget. A L'Eau De One reklámfilmjében (valamint hirdetésében) a korábbiakhoz hasonlóan ismét nagy hangsúlyt kap a nosztalgikus hangulat.

Igaz, ezúttal nem a haj, a smink és az öltözet repít minket a múltba, hanem a fekete-fehér képi világ, ami manapság esszenciális eleme a nosztalgikus erotika jegyében készült fotóknak, lásd Helena Christensen és Eva Longoria képeit, amik a Citizen K számára készültek. Bár a legtöbb celebet felvonultató parfümreklám a szexre és erotikára épít, Scarlett Johansson a korábbi Dolce & Gabbana hirdetésekben látottaknál kissé decensebb külsővel, egy narancsot hámozva elmélkedik a szépség mibenlétéről egy igen sterilnek tűnő konyhában. Az üzenet: a szépség kívül van, de ami igazán édes, azt belül találhatjuk meg.

Johanssont az utóbbi egy évben egyébként több cég is felkérte arra, hogy ugyan, legyen már olyan kedves, és némi pénzösszeg ellenében népszerűsítse az ő termékeiket. Többek közt ő lett a Moët & Chandon pezsgőmárka reklámarca, és ő vette át Penélope Cruz helyét a Mangónál, annyi különbséggel, hogy kolléganőjével ellentétben ő nem tervez, csak pózol. A ruházati cég azzal indokolta a döntését, hogy Scarlett Johansson sikkes, független, vérbeli kozmopolita, vagyis egy igazi Mango-nő. Persze nem ezek a cégek az elsők, akik felfedezték a fiatal színésznőben lévő vevőcsalogató potenciált. Johansson pár évvel korábban a Louis Vuitton reklámarca volt, amit részben annak köszönhet, hogy a francia divatház kreatív igazgatója, Marc Jacobs szerint üde a bőre és látszik rajta, hogy szeret játszani a férfiakkal.

Blogmustra