OFFLINE

Heidi Klum ismét beszáll a cipőbizniszbe

2009. október 29., csütörtök 09:02

A négygyermekes szupermodell korábban már tervezett lábbeliket a német Birkenstock számára, de úgy döntött, hogy most egy jóval komolyabb kollekcióval örvendezteti meg azokat, akik rajonganak a celebek által tervezett, vagy a nevükkel fémjelzett holmikért. A szupermodell persze nem önmaga kívánja megalkotni a lábbeliket, inkább összeállt a Modern Vintage két alapítójával, Rick és Brian Cytrynbaummal.

A márka nevét egyelőre még nem tudni, azt viszont igen, hogy a magas szárú csizmák rajongóitól kezdve a tűsarkú cipők kedvelőin át szinte mindenki megtalálja majd a számítását. A kollekció darabjait várhatóan következő ősztől lehetne megvásárolni, de már év elején bemutatnák őket a nagyközönségnek. Rick Cytrynbaum hozzátette, hogy később szeretnék bővíteni a kínálatot, és többek közt sportruházattal is szeretnének foglalkozni. Emellett leszögezte, hogy Klum természetesen az elejétől fogva kivette a részét a tervezési munkálatokból, és egyszerűen csodálatos dolgokat művel. A cipőkollekcióval kapcsolatban pedig elmondta, hogy nőies, divatos darabokra lehet számítani egy kis rock and rollos beütéssel.

klum250

Klum persze nem éri be ennyivel, és egy kismamáknak szánt ruhakollekciót is piacra dob, ami februárban kerül majd az üzletekbe. A német modell egyébként igazi öreg rókának számít, hiszen a cipők mellett ékszereket tervezett a Mouawad számára, farmernadrágokat a Jordache ruházati vállalatnak és fehérneműt, valamint sminkkollekciót a Victoria's Sectertnek, stb, stb. Ja, és van két saját parfümje, valamint egy róla elnevezett rózsa.

Úgy tűnik, hogy Cytrynbaumék népszerűek a többgyerekes hírességek körében, ugyanis Klumot megelőzően Nicole Richie jelentette be, hogy 2010 tavaszára a Modern Vintage és az Earnest Sewn tervezőivel közösen egy 20 darabból álló cipőkollekcióval szeretne előrukkolni, amit persze megfejelne pár táskával, övvel és egyéb apró kiegészítővel. Klumhoz hasonlóan ő is minél több fronton intéz támadást a pénztárcák ellen, ugyanis House of Harlow 1960 ékszermárka után itt a női ruhákra specializálódott Winter Kate, amit szintén első gyermekéről nevezett el. A 37 darabból álló kollekció 2010 tavaszától lesz majd kapható. És celebanyukaként ő sem hagyta ki a kismamákat megcélzó ruhadarabokat, amiket a Pea In The Pod számára tervezett.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.10.29 13:41:00Reckl_Amál

    Jó. Heidi Klumnak

    A fene vigye a szar OTP-t is, hogy a kártyadíjamból ezeket a szar sztendáposokat futtatja. Egyik szarabb, mint a másik. Utálom ezt a hirdetést. Tüntessétek el!

    Nem lehetne itt valami kozmetikai hirdetés, ha már... Vagy azok nem vállalják föl?

  • 2009.10.29 13:52:16énis

    Tervezzen klumpát Klumpa néven... :-DD

  • 2009.11.02 10:09:01gurur

    Lapos a feneke:-(((

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta