OFFLINE

Lagerfeldnek nem elég a mackó

2009. október 28., szerda 14:55 |

Az idei divathírek legnagyobb marketingkakija következik. Karl Lagerfeld és a Tokidoki összeálltak egy limitált példányszámban kiadott Lagerfeld babára.

minikarl

A 25 centis mangakarl semmire sem jó, pont mint mackókarl, hagyjuk is, de a Tokidoki legalább méltó választás volt egy ilyen értelmes termék értékesítésére.

Az olasz cég a japán gügyestílust próbálja emészthetővé tenni, táskákra, övcsattokra, bármire kényszerzubbonyos kis cuki izéket nyomnak. A kivitelezési minőség kifogástalan, de a dizájn kezd fáradni. Öt éve, (az akkor már 30! éves) Hello Kitty első magyarországi megjelenésével nem gondoltam volna, hogy ez a stílus eddig húzza, egyre ritkábban bukkannak fel eredeti ötletek a témában. Kifáradt, vége.

De ettől még léteznek menő tündibündik. A Tündibündi barátok, azaz a Happy Tree Friends, néma South Park plüssországban:

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta