Fényképezőgéppel vadászik a LEGO a vásárlókra

Zanza!

Még idén januárban a CES-en mutatta be a LEGO a Digital Blue-val közösen készített néhány új termékét, amelyekkel a számítógépes játékok térhódítását elszenvedő cég igyekszik újabb vásárlók felé nyitni. A két cég azt találta ki, hogy mindenféle szórakoztató elektronikai szerkezeteket fognak árulni jellegzetes LEGO-dizájnban.

A legnagyobb sikerre talán a fényképezőgép és az mp3-lejátszó számíthatnak, de ezeken kívül van még walkie-talkie és a kevésbé klasszikus irányzatot követő Bionicle fényképezőgép is. Alapvetően két nagy típusra lehet bontani a termékeket. Az egyik részük úgy néz ki, mintha klasszikus építőelemekből rakták volna őket össze, a másik viszont olyan, mint egy-egy hatalmasra felnagyított elem. Ilyen például a magnó vagy az ébresztőóra is.

A szülőknek öröm lehet, hogy az elemekből összerakott gépeket nem lehet szétszedni, úgyhogy nem fognak apró darabokra potyogni, ha a gyerek leejti őket. A márka rajongótáborának jelentős részét kiadó megszállott felnőtteknél ez viszont lehet, hogy negatívum lesz.

Az mp3 lejátszó és a cédés magnó teljesen hagyományos szerkezetek, nagyjából azt tudják, amit egy ilyen készüléknek feltétlenül tudnia kell, a fényképezőgép viszont inkább csak érdekesség, mint valódi használati tárgy. Csak egy kis belső memóriája van, amire összesen nagyjából 80 képet lehet rögzíteni a mindössze maximum 3 megapixeles felbontást támogató géppel.

A kütyük nagyjából négy és tízezer forint körüli dollárért szerezhetőek be.

A LEGO-val összeálló Digital Blue kifejezetten olyan szórakoztató elektronikai termékeket gyárt, amelyek valamilyen nagyobb cég más jellegű termékeit reklámozzák. Korábban dolgoztak már együtt a Disneyvel, hogy szinte minden aktuálisan futó sorozat témájában lehessen fényképezőgépet venni a gyerekeknek, valamint a WWE-vel, vagyis az amerikai pankrátorok legnagyobb gyűjtőcégével. Nekik többek között karabinerrel egybeépített fényképezőgépet készítettek.

Az anyagi gondjai ellenére a LEGO népszerűsége töretlennek tűnhet, mert rengetegen használják fel az ötletes játékot mindenféle művészeti, vagy akár divatprojektekhez. Legutóbb például James May, a Top Gear műsorvezetője épített néhány önkéntessel egy működő legóházat. De korábban beszámolhattunk arról is, hogy Svédországban Jézus-szobrot készítettek LEGO-ból, míg egy francia divattervező a kis figurákban látja a divatipar legújabb ikonjait, ezért ruhákat tervezett nekik.

Blogmustra