OFFLINE

A monokini napozás okés?

2009. július 25., szombat 08:11

Kár, hogy fiúk is vannak a társaságban, mert így nem tudunk toplessezni, mondta a barátnőm, aki szerint a felül csupasz napozás okés, de csak akkor, ha a körülötte lévők csajok, vagy nem ismerik őt.

topless-sweden

A hatvanas-hetvenes évek Nyugat-Európájában, különösen Franciaországban a monokinizés a szexuális szabadság, az egyenlőség szimbóluma és a visszatérés a természethez irányzat egyik látványos eleme volt, írja Christophe Granger Les Corps d'été című könyvében. A monokini lehetőséget adott a nőnek, hogy napozási tekintetben egyenlő legyen a férfival. Aztán a feminizmus későbbi generációinak képviselői azzal érveltek, hogy egy nő nem attól lesz egyenlő, ha úgy öltözik, viselkedik, mint egy férfi. Inkább kapjon ugyanannyi fizetést, és ugyanannyi segítséget a házimunkában.

A Guardian által idézett kutatás szerint a nők 24 százalékát zavarja a strandokon, vízpartokon a monokini. Franciaország egyenesen jogi akciót hirdetett a felülcsupasz napozók ellen a párizsi plázsok mesterséges strandjain. Konkrét pénzbüntetéssel sújtják azt, aki megmutatja a mellbimbóját, de nem pénisz van a lába között.

01

Egy fiatalokból álló, a Guardian által militáns feministának nevezett csoport azonban küzd a monokini jogaiért. "Az én testem, ha akarom, amikor csak akarom" - az egyik, a hetvenes évekből kölcsönzött szlogenjük. Júniusban a Les Halles köztéri medencéiben, Párizs központjában kapták le a felsőruházatukat a medencét védő őrök legnagyobb megrökönyödésére. Egy másik alkalommal toplesskommandójuk a rendőrséggel is szembenézett.

Ön mit gondol a monokiniről? Kurvás magamutogatás? Az egyszínű felsőtestért vívott kellemes harc? Hol monokinizne?


Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.07.25 16:58:55moncayo

    A párizsi monokini tiltás a lassan, de határozottan beszivárgó arab (+ prüd ameikai) "kultúra" része. Meg a divatmultik nyomása. Árulja el valaki, miért kell például egy 5-8 !! éves kislánynak normál öltözékként (tehát nem a strandon) melltartót viselni? Mert ez is lassan általános lesz. Ezt látja a TV-ben, meg a majom celebeken.

  • 2009.07.25 17:09:52Terence Hill

    Szerintem a mell és a fenék látványa is természetes látvány. Akinek e látvány megbotránkozást okoz, azzal valami nincs rendben, és a saját portája előtt kéne sepernie. Ha valaki elégedetlen a saját testével, az nézzen magába, hogy egészségesen táplálkozik-e, és elég testedzést végez-e. Ha nem, akkor erre nem az a megoldás, hogy korlátozzuk azok szabadságát, akik egészségesen élnek. Nézzenek magukba az ilyen megmondó emberek!

    Igenis, van joga minden nőnek topless napozni, és tangában strandolni, ahogy ahhoz is, hogy tundrabugyiban tegyék ezt! Ahhoz viszont nincs, hogy mások szabadságát megnyirbáljuk saját kisebbrendűségi érzésünk miatt. Én sem akarom betiltani a kigyúrt testű pasikat a strandon, inkább előveszem a súlyzót, és elmegyek reggelente futni. Így is lehet.

  • 2009.07.25 17:46:53FAQlyás Menyét

    @Köldökszösz: Persze hogy van különbség fedetlen mell és orr között (pl. máshol helyezkedik el, más a formája, másra használjuk), de a különbség nem "létállapotbeli". Van olyan kultúra, ahol ha a nők orrát idegen férfi látja, akkor az már mutogatásnak minősül, s azt kérdik tőle, hogy miért nem otthon csak a férjének mutogatja magát. A mi környezetünkben sokaknak meg a női arc helyett a női mell látványa minősül illetlenségnek, s azt mondják, hogy "én otthon a férjemnek mutogatom csak magam, idegennek nem". De ugyanezt ki lehetne találni mundju a kézre is. Mind butaság persze, mert azzal, hogy nem takarja el magát bizonyos helyeken az ember nyilvánosan, még nem feltétlenül mutogatja magát.
    Az előző hozzászólásom óta lenyírtam a füvet a kertünkben félmeztelenül - jó pár házból láthattak. Ha nő lennék, aggódnom kellene ebben az esetben? :D

  • 2009.07.25 17:57:02lacac70

    Mindenki úgy strandoljon, napozzon, ahogy és amiben akar! Ha valaki bikiniben, vagy meztelenül, vagy tundrában érzi jól magát, akkor legyen abban. Nekem csak a "nyalom-falom a másikat nyilvánosan" dolog nem tetszik...

  • 2009.07.25 18:09:43köldökszösz

    a mell azért intim testrész :) bár nem vagyok pasi, de nem úgy van, hogy ami csak sejtet, és nem láttat, az még izgalmasabb? :)
    igen természetes a mell, de az ágyék is! minden természetes. csak nem a másé, nem az idegené. önkéntelenül kukkolóvá válunk :)

    terence hill: nem azt mondtam, hogy a szép nők ne mutogassák, a csúnyák meg nyugodtan, mert kisebbségi komplexusom van!!!!! atyaég... maga a tény zavar, de akkor, ha úgy közlekedik a strandon! ha nudista telepre mennék, és akkor nyafognék, hogy jaj, zavar, akkor megérteném a zúgolódást...

  • 2009.07.25 18:20:43NoAngel24

    Ha ennyire természetes látvány az intim testrészek nyilvános szabadon hagyása, akkor miért kell lekurvázni , ribancozni azokat, akik fotózáson teszik ugyenzt? Legalább még pénzt is keresnek vele.

    Sok dolog természetes,mégsem tesszük mindenki előtt. Ennyi erővel az utcán fogok tampont cserélni, wczni, dugni, böfögni. Ez mind természetes dolog. Kár felhozni más kúltúrában élő emberek szokásait, mi magyarok vagyunk és Mo-n élünk. Hülyeség azzal jönni hogy van ahol az arcot sem szabad mutizni, és hogy a mell meg a fenék ugyanúgy mutogatható mint az orr. Fel lehet hozni mindenféle eltérő kúltúrák szokásait, törzsi normákat, be is baszna ha itt is az lenne a normális, csak mert máshol úgy okés.

    Engem nem zavarnak a monokinisek, nem azt írom hogy ne tegyék, csak némelyik hozzászólás miatt írtam amit írtam.

  • 2009.07.25 18:24:31NoAngel24

    fucklyás Menyét

    Gatya nélkül kellett volna füvet nyírnod ha egy lapon emlegeted a te félmeztelenségedet a nőivel.

    A ffiaknak semmibe nincs levenni a pólót, nem ugyanaz te is tudod.

  • 2009.07.25 18:32:21NoAngel24

    köldökszösz, én tök megértem miről beszélsz, de akiknek a strand élményéhez hozzátartozik a meztelen/félmeztelen nők hesszelgetése, azoknak hiába magyarázod, hát persze h természetes, mert kell, anélkül nem buli a strand:P
    Tudom , tudom 2 nap és immunisak a látványra, tök természetessé válik, meg lehet szokni, bla blah. De ez biztos?? :DDDD

    Én nem azokat a nőket akarom bántani akik szívbaj nélkül monokiniznek, nem zavar , de tényleg. Hanem a ffiak, érted, pont a ffiak akarják megmagyarázni h de igenis az jó és így kell csinálni, nincs abba semmi:)) Beszarás:) Persze egy fotómodell csaj csak egy menetre jó mert mekkora kurva már hogy mutogatja magát a paliknak:))

  • 2009.07.25 18:49:29trollkotze

    "Ha ennyire természetes látvány az intim testrészek nyilvános szabadon hagyása, akkor miért kell lekurvázni , ribancozni azokat, akik fotózáson teszik ugyenzt?"

    Na, ez viszont abszolúte jogos kérdés!

  • 2009.07.25 18:52:24Rosszindulatú Vászka

    2009.07.25 18:32:21NoAngel24
    Sztem félreértetted.

    "Persze egy fotómodell csaj csak egy menetre jó mert mekkora kurva már hogy mutogatja magát a paliknak:))"

    Ezt meg nemtom, hogy számoltad ki :)

  • 2009.07.25 18:56:49chipshop

    Monokini parti vagyok:-)En is mindig ledobom a felsom ha napozni megyek(igaz,elotte jol korulnezek e kivalasztom azt a pillanatot amikor meggyozodesem szerint senki nem lat,utana pedig villamgyors tapetakent a foldre dobom magam es nem mozdulok egy ideig:-))Na jo,van hogy megfordulok(azaz haton fekszem)es becsukom a szemem,es elkepzelem,hogy nincs is korulottem senki-ilyenkor jon a bealszom fazis,aminek kovetkezteben leegek es arra ebredek,hogy horkolok:-)Rem szexi(ez itt onironia volt:-).Mindazonaltal,kepetelen lennek monokinizve vegigleejteni a strandon,vagy elhuzni a bufeig,a max.az volt amikor a haveromekkal berongyoltunk uvoltve a tengerbe es dobaltuk le a cuccot es kiabaltunk:-)fals freedom.

    Ellenben speciel engem frusztral amikor a bufenel egy szall mellben tolognaka,mert nem tudok nem oda nezni.Es akkor bamulok.Es akkor azt hiszik leszbi vagyok,mikozben csak arrol van szo,hogy nezek mert elemtolja.Ha elotted van ket nagy mell,azt nem lehet nem nezni-hiaba vagyok ferfiparti,nem tudok disztingvaltan ignoralni.Ennek kovetkezteben nudistrandon egyszer jartam,ott se szerettek,mert ugyan monokizniztem,de ha elsetaltam valahova akkor felso vissza,ez meg nudistrand.Es akkor jottek a fiuk,pasik bacsik..es neztem.De komolyan,tudom,hogy nem szep dolog,meg nem illik,de ha valaki "kukiban"kozlekedik,akkor a kukijat nezem.Fej indifferens:-)Nem ad hoc dugni akarok,csak nezek.Valojaban ez ugyanaz amikor egy pasi velem szemben kommunikal alsogatyaban,vagy bermudaban,en ha kikapcsolok,akkor a farkat nezem.
    Na jo,lehet,hogy velem van a baj:-)))

  • 2009.07.25 19:05:53Terence Hill

    Félreértés ne essék, monokiniben elmenni a büfébe, kajáldába természetesen gáz. De a vízben, a parton hadd lehessen már.

  • 2009.07.25 19:09:06Prinzessin Erbsen

    Jobb helyeken legtöbb strandon nem hogy topleszben nem mászkál senki (ott ahol egyébként napozni vidáman lehet melltartó nélkül) de még a derekat is körbetekerik kendővel. Sokszor a fürdőruhával együtt lehet meg venni ezeket a kendőket.

    Nomális ember még a strandon sem megy el ebédelni félmeztelen - még a férfiak is kapnak magukra valamit, de mondom: a napozó ágy ez alól kivétel, az a privát szféra (hiába lehet látni, ennek ellenére bunkóság oda bámulni, és nem is bámulnak, vagy ha igen legalábbis diszkréten.)

  • 2009.07.25 19:21:17satie

    a strandon néha mindenki felizgul, ez van, kellenek helyek, ahol nyugodtan levezetheti az ember.

  • 2009.07.25 19:38:06Pekár Szabi

    Kedves chipshop, nem veled van a baj, nők és férfiak ugyanígy csinájják. persze van aki diszkréten és van aki kevésbé, na és van aki tagadja és vagy Te :D

  • 2009.07.25 20:50:10még ez a nick is szabad

    18:56:49 chipshop Régóta nem olvastam ilyen megnyerő hozzászólást! Jó volt olvasni! :-D
    Apropó a fenti kép, a legelső a cikk elején hol készült? Tudnom kell! ;-D

  • 2009.07.25 20:58:55szokeneni

    Mindenki csinálja, ahogy neki jól esik.

  • 2009.07.25 21:10:49indif

    én azt gondolom, mindenféle fürdőruha a középkori sötétség szimbóluma

  • 2009.07.25 21:12:20akira2

    Én is azokkal értek egyet, akik szerint mindenkire bízzuk rá, hogy miben napozik a strandon vagy miben úszik a tengerben, ellenben büfébe szaladgáláshoz még a fürdőruhafelsőt is kevésnek tartom, oda bizony póló illik. Férfinak is, nőnek is. A sorbaálláshoz is, és az asztalhoz üléshez is.

    A napozóágy nem közösségi, hanem magánszféra (akkor, amikor épp azon fekszem), ergo nem illik megbámulni.

    A büfé, étterem, étkező azonban nem a meztelenekedés helye még a strandon sem, sőt, otthon sem.

    Egyébként a saját kertemben meztelenül napozom és úszom, de ha bemegyek a házba, vagy leülök inni egy sört, legalább egy törölközőt magam köré csavarok.

    Ha vendégek jönnek, akkor szörfös gatyát viselek, ebédkor pólót is. Mert ha vendéget fogadok az már nem intim szféra, hanem közösségi program, ahol alkalmazkodni illik, még a saját házamban is.

    Mi ebben olyan bonyolult?

  • 2009.07.25 21:43:06Pekár Szabi

    Akira tökéletesen igazad van, igazából jóízlés és neveltetés kérdése az egész, csakhát ugye van aki ezekben jelentős hiányokat szenved a többiek pedig nézhetek a csoffadt csöcsöket és lógó zacsikat stb

  • 2009.07.25 22:11:32akira2

    Szabi,
    Szerintem is a neveltetésen múlik... :)

  • 2009.07.25 22:17:57akira2

    Egyébként azzal a kommentelővel is teljes mértékig egyetértek, aki fölfedezte az ellentmondást a melegfölvonulás erőltetése és a monoki tiltása között... :)

    Ha az rendben van, hogy az Andrássy úton sétálónak "kötelező" végignézni a melegek kitárulkozását, akkor szerintem a strandon sem lehet megtiltani, hogy bárki úgy napozzon, ahogy neki tetszik.

    Sőt! Sokkal inkább szükséges volna a SRANDON tolerálni a monokinit, mint a KÖZTERÜLETEN a melegek nyáladzását. A strandon ugyanis az emberek napoznak (és ez a természetes), de a közterületen az emberek sétálnak (és ott ezb a természetes, nem a nyáladzás...

  • 2009.07.25 22:21:02Pekár Szabi

    Na ebben is igazad van, mertha strandra készülök akkor elvileg felkészülök meztelen testrészek látványára, de ha a kölkömet viszem sétálni a városba, akkor sokmindenre felkészülök (bűz, meleg, kutyaszar stb) de csöcsökre-faszokra és buzivitrágokra ELVILEG nem

  • 2009.07.25 22:27:58akira2

    Szabi,

    Én azokon a kommentelőkön vagyok a leginkább kiakadva, akik a monokinis napozás tiltását azzal látják indfokolva, hogy akkor majd az utcán is lehessen szarni, meg hugyozni?

    Hogyan lehet ezt így összemosni? Van ezeknek egyáltalán valami a fejükben?

  • 2009.07.25 22:29:00akira2

    pl:

    "2009.07.25 18:20:43NoAngel24
    Ha ennyire természetes látvány az intim testrészek nyilvános szabadon hagyása, akkor miért kell lekurvázni , ribancozni azokat, akik fotózáson teszik ugyenzt? Legalább még pénzt is keresnek vele.

    Sok dolog természetes,mégsem tesszük mindenki előtt. Ennyi erővel az utcán fogok tampont cserélni, wczni, dugni, böfögni."

  • 2009.07.25 22:33:58Pekár Szabi

    A fejükben? hááááááát valami lötyöghet de agysejt bizonyára kevés. Én nem tiltanám se a monokinis se a pucér napozást mert egyik sem összemérhető a szarral meg a húggyal, mert ugye azok eleve büdösek és fertőzésveszélyesek lehetnek. Dehogy nekik is igazuk legyen a komporomisszumos javaslatom: a meztelen napozást tiltsuk meg a büdöseknek

  • 2009.07.25 22:34:16még ez a nick is szabad

    danny_lotion: hol készült a fenti fotó? Kérlek írd meg!

  • 2009.07.25 22:35:31akira2

    A naturistákkal is épp az a bajom, hogy túllőnek a célon.

    Nem úszni és napozni mennek a legtöbben meztelenül, hanem kajálni is, meg mindenhova a naturista kempingen belül...

    Na, ezért nem járok rendszeresen nudista strandra, nem vagyok nudista, pedig fiatalkoromban voltam párszor. Sajnos, emiatt nem jött be, olyanok, mint a melegek a felvonuláson.

    Egyébként semmi bajom a melegekkel, ha nem hirdetik/erőltetik másokra, mint ahogy semmi bajom azzal, ha valaki meztelenül napozik/fürdik - ha nem flangál össze-vissza meztelenül az étterembe, büfébe.

  • 2009.07.25 23:41:40dzsugasvili

    Még hogy zavar-e a monokini...18-40 év között egyenesen kötelezővé tenném mindenhol!

  • 2009.07.25 23:54:42hillaby

    @akira2: Én ma szabadtérit hugyoztam a Városligetben. Akkor illegális naturalista vagyok, vagy miegymás?

  • 2009.07.26 00:47:07marceeee22

    Az a baj a monokinizéssel, hogy általában csak a lityi-lötyi testű hölgyek vetemednek rá...

  • 2009.07.26 02:58:04Raszputin

    Férfi teste nem lehet szép? Ez mekkora egy álhetero szöveg:D
    Én meleg vagyok,de engem sosem zavart,ha valaki monokinizik,az se érdekelne,ha pucér nemtől függetlenül...az önkritikátlanság zavart,mindig az...Hagyjuk abba ezt a lármázást,ennél talán fontosabb is van...mindenki azzal kefél,akivel akar (közös beleegyezés szükséges),mindenki azt hord,amit akar (önkritika elengedhetetlen),mindenki elfogadja a másikat (tolerancia kell hozzá..)
    Én sem üdvözlök mindent,amit látok,de azért hogy odaköpök,azért az nem igaz....

  • 2009.07.26 07:18:33Perverz Matyesz

    Szerintem a monokini nem a t0klogatassal hasonlitando ossze, hanem a fecske szabasu ferfi furdogatyaval, es szerintem aki fecskeellenes azokbol lesz a monokiniellenes is, illetve ha nem, akkor pedig kovetkezetlenek ugyanis a monokinis no nem akar csikokat es feher cicit, a fecskes ferfi meg nem akar terdtol koldokig feher maradni. Mindketto ugye szornyen cikis.
    A masik meg, hogy senki nem tolja az arcodba, nyilvan ha sorbaallasnal hozzaddorgolozik a 80 eves nene monokiniben, vagy a nudis pasi megsimogat a szervevel, akkor az zavaro, de engem meg telikabatban is zavarnak akik annyira nyomulnak, hogy meg 10 centi helyet sem tudnak hagyni.
    Nezni nem nezni ugyben meg EN pl a strandon a barataimmal/baratnommel foglalkozom es mindenki mast meg csak akkor nezek meg ha tetszik - vagy rohoghetek rajta, de azokon valsz akkor is rohognek, ha csadorban lennenek es nem tangaban, mert nem a ruha a nevetseges/undorito/izgato - ha valami - hanem ami a ruhaban van(vagy nincs).

  • 2009.07.26 09:13:11lidercke

    Szerintem is neveltetés kérdése.
    Akiknél otthon gáz volt észrevenni, hogy vannak férfiak és nők kukival meg puncival, vagy esetleg még meg is fenyegették, hogy megvakul, ha maszturbál, az naná, hogy kész van a mellektől. :)))

  • 2009.07.26 09:43:20Átlag János

    Mi azért járunk nudista kempingbe Horvátországba, mert kevés a magyar. :-) Ha már külföldre mentem, szeretném is külföldön érezni magam.

    Ezek szerint a magyarok vagy prűdek, vagy nagyon félnek attól, hogy kiderülnek a kis testi tökéletlenségek. Tökéletes női test ugyanis nem létezik, csak jól szabott (fürdő)ruha. Ezt minden nudista tudja. És ezért nincsenek is eltorzult elvárásaik, mint azoknak, akik csak a Playboyban látnak meztelen nőt.

  • 2009.07.26 11:45:40zszaaj

    Melegfevonulas evente egyszer van par orara, ha jol tudom, nem egesz nyaron.

    Miert jarnak egyaltalan az emberek strandra? A csajok egy szal bugyiban, melltartoban. Ha szep teste van, a pasik inc. nagypapa, perverz,nagybacsi stb csorgatjak a nyalukat; ez miert jo erzes egy nonek?
    Ha nem jo teste, akkor miert jo erzes azt mutogatni?
    Miert jo egymas leveben furodni, ki tudja , kinek milyen betegsege, gombaja van?
    Nem kell rogton tamadni, csak kivancsi vagyok.

  • 2009.07.26 12:00:58krétapor

    Kik a kurvák? akik pénzért árulják magukat. A fotós csajok is pénzért bocsájtják áruba a meztelen fotóikat. Ezért kurvázzák le őket...

    Amúgy meg szerintem is napozzon mindenki úgy ahogy akar, de arra a kijelőlt helyen. A rendes textiles strandokon is lehessen napozni félmeztelenül, de azért a büfébe ne úgy menjen. Nem zavar, de vannak normák, amiket jó lenne betartani. A dohányzó helyen is megkérdem a társaságomban lévőt, hogy zavarja e ha rágyújtok.
    Szóval szerintem az lenne a jó, ha több olyan strand lenne, ami nem textiles. A naturistáknak miért kell bányatvakra járni napozni? Ők miért nem kaphatnak egy rendes, kulturált strandot?

  • 2009.07.26 13:10:08yola

    úgy gondolom, hogy emberek közé megyünk , én azt mondom napozzon, de ne mászkáljon már félmeztelenül. pl, gyerekek is vannak strandon, ne nekem kelljen már magyarázkodnom, azért mert ő nő és megteheti, ennyi erővel a férfiak is mutogathatnák a farkukat. Persze a férfiak örülnek mert legeltethetik a szemüket, de ha férfi csinálná, akkor meg is vernék. Napozzon otthon, strandra fürödni megyünk, nem csöcsöket mutogatni.

  • 2009.07.26 13:53:35boszor

    Yola, egyetértek. Fölösleges exhibicionizmus. Akkor miért nem megy nudista strandra?

  • 2009.07.26 15:22:10valkür

    boszor: tán esetleg azért, mert nudista strand kevés van és messze, nem biztos, hogy egy órányi napozásért érdemes annyit utazni.
    Vagy esetleg még a kilencvenes években nőtt fel, amikor a monokinézés teljesen természetes volt. Sőt, a nyolcvanas években melltartót sem hordtak a lányok, körberöhögtük azokat a csajokat, akik szivacsos melltartót hordtak, nagyon ciki volt.
    Azt meg kötve hiszem, hogy egy mai gyerek a strandon látna először női mellet, ergo tulságosan magyarázkodni sem kell nekik. A néni napozik és kész.

  • 2009.07.26 20:48:32ticsung

    Ha így van, akkor a férfiak is hordjanak bikinifelsőt.

  • 2009.07.26 21:04:13valkür

    Jah, és vegyük már észre, hogy ha egy gyereknek nem tudjuk a lehető legegyszerűbb szavakkal megmagyarázni, hogy lehet melltartó nélkül is napozni, akkor ezzel csak gátlásokat ültetünk el benne. Jobbik esetben, mert rosszabbik esetben (például a mell formájának leszólásával) elinditjuk a gyerekünket azon az úton, hogy mindenféle testképzavarai alakuljanak ki.

  • 2009.07.28 07:17:56Veg_

    "2009.07.26 13:53:35boszor
    Yola, egyetértek. Fölösleges exhibicionizmus. Akkor miért nem megy nudista strandra?"
    Ne jöjjön nudista strandra, mert ha ott is bundabugyiban mászkál, valaki el fogja zavarni, az zicher!
    A nudista nem mutogatni akarja magát, hanem jobban szereti, ha a testét szabadon éri a nap, a szél, a viz. Ezt onnan is láthatod, hogy ha hideg van, a nudista felöltözik, ha meleg, levetkőzik, és ezt tekinti tök normálisnak. Nudistát minden korosztályban találsz, dédnagyszülőktől a dédunokáig. Szerintem monokiniző 70-90 éves nagymamit nemigen találsz ott se, ahol lehet monokinizni, nudistát találsz ebben a korosztályban, és ez minden ottlevőnek természetes. Számomra fura egyébként, valaki vagy rühelli a fürdőruhát, mert egy nyirkos vacak hütögeti a veséjét, és akkor menjen nudizni, vagy nem, és akkor vegye fel, ha meg rühelli a nudit és egyenletes szint akar, járjon szolizni.
    Bár engem nem zavar, tőlem a fél strand monokinizhetne, csak nem értem, mi értelme van?

  • 2009.07.28 07:28:45Veg_

    2009.07.25 12:16:15sanyix:
    Ad egy: attól, mert a te férfitested rusnya, ne hidd, hogy minden férfié az, nagyon szép testü férfiak is léteznek - szerencsére :-)

    Ad kettő: mi közöd ahhoz, hogy ki nudizik? Te ugyse vagy nudista, mert a nudista se foglalkozik jobban a mellette levővel a strandon, mint a fürdőruhás strandokon, sőt, sokkal kevésbé foglalkoznak az ismeretlennel. (leszámitva, hogy odafigyelnek egymás cuccára, gyerekére, és persze az ismerősök ugyanugy összejárnak, mint bárhol máshol)
    Ahol hangosan tárgyalják az elöttük elhaladók külsejét, az a sima strand, nudista strandról az olyat kirugják vagy kiutálják - sőt, aki fixirozza a másikat, azt is.

  • 2009.07.28 07:32:41Veg_

    "2009.07.25 12:19:18Harcinyúl84
    Németországban élek, a monokinizők és a tök pucéran szaunázók Mekkájában....hááát....:S Azért mindennek van határa! :S"
    Elárulok egy rohadt nagy titkot: szaunázni pucéran kell. Mindenhol - kivéve az olyan elmaradott helyeket, mint kies hazánk, ahol kuriózum a normális szauna.
    Ha szégyenlős vagy, tekerj magad köré egy törölközőt - mutogatni magad nem kötelező -, vagy ne menj koedukált szaunába.
    Kifejezetten illetlen dolog fürdőruhában szaunázni, kérdezz meg pl. egy finnt.

  • 2009.07.28 07:53:16Veg_

    "2009.07.25 22:35:31akira2
    A naturistákkal is épp az a bajom, hogy túllőnek a célon.
    Nem úszni és napozni mennek a legtöbben meztelenül, hanem kajálni is, meg mindenhova a naturista kempingen belül..."
    Képzeld, naturista faluban még a boltba is, ha dögmeleg van. Ugyanis elég kevés helyet hagynak a naturistáknak a világban. Ne akard előirni, hogy fel kell öltözni azon a kevés helyen, ahol akkor öltöznek fel, ha hideg van, ugyanis nekik tartják fenn...
    Ez olyan volt (én nem bagózom), mindha elmennél egy dohányzó kocsmába, és utána közölnéd, hogy a büdös életben nem mész többé kocsmába, mer' millen undoritó, hogy füstöltek benne, fuuuuuujjjj!
    Jah, hogy ott lehet, mert ki van irva, arra találták ki? Kicsire nem adunk...
    Naturista kemping, naturista falu az naturista. A naturista felöltözik, ha fázik, levetkőzik, ha melege van, és ha leül valahol, törölközőt tesz a feneke alá. Akit ez zavar, tényleg ne menjen zárt naturista közösségbe, de ezért ne legyenek már a naturisták a hibásak!

  • 2009.07.28 08:00:03Veg_

    2009.07.26 07:18:33Perverz Matyesz:
    Hát szerintem kevés röhelyesebb van, mint egy pali, pláne, ha intenziven gebe piszkaszár lábakkal, amint egy piros/rózsaszin térdiggatyóban tötymékel a strandon, rajta nagy, fehér/szines virágoggal...
    Gatyi, buzoid cucc, és gebéknél az ember lánya alig birja visszafolytani a röhögést, amint a széles lábrészből kiáll az a két csontdarab némi bőrrel fedve, általában még az is hófehéren...

  • 2009.07.28 08:03:46Veg_

    "2009.07.26 13:10:08yola
    pl, gyerekek is vannak strandon, ne nekem kelljen már magyarázkodnom, azért mert ő nő és megteheti, ennyi erővel a férfiak is mutogathatnák a farkukat."
    1. a mell nem farok, akkor legalább a pinát hasonlitsd össze vele
    2. épeszü, nem fanatikusan testidegenre trenirozott gyereknek nem kell magyarázkodnod. Vagy eszébe se jut megkérdezni, mvagy megelégszik a válasszal, hogy azért, mert igy szereti. Ha hosszasan értetlenkedik, akkor betegesen álprüdre treniroztad.

  • 2009.07.28 08:04:46Veg_

    (Ma végre müködött a belépésem, már jó ideje nem birtam irni a velvetre, kiélem magam :)

  • 2009.09.20 10:28:23catpat

    Engem kifejezetten izgat(na) ha a feleségem levenné modjuk külföldön a felsőjét,és nem lenne csíkos...Még fiatal nincs mit takargatnia.Ezt még nem sikerült elérnem vele de remélem meglesz:-)
    Elég gyakori, hogy jó néhány lány/nő/asszony konzervatív gondolkodásával ellentétes a pasija gondolata, nekem több ismerősöm is szeretné látni a barátnőjét/feleségét topless napozni - persze nem ismerősök előtt- de a feleség kicsit prűd.
    Hangsúlyozom, hogy mindent a jóízlés keretein belül!

Blogok, amiket olvasunk

KERTÉSZ Ötletek zöldségágyások beültetéséhez

A nyár általában a pihenés időszaka, ezért a legtöbben ilyenkor már nem akarnak intenzív gondoskodást megkövetelő zöldségeket vetni. Lássuk, mint lehet tenni!

OTTHONTÉRKÉP Hagyd le a képről apu sörhasát!

A nappali ajtaján belógó hatalmas sörhas, egy csak félig látszó kutya vakarózó hátsó lába, lerágott csirkecsont a könyvespolcon – biztosan mindenki látott hasonló vicces vagy visszataszító fotókat ingatlanhirdetésekben.

MÁS TÉSZTA Búzadara dal - megyek panírozni

A nyár minden bizonnyal legújszerűbb dallamos hip-hop slágerében réteslisztről, búzadaráról és kenyérlisztről énekelnek a debreceni egyetem afrikai származású hallgatói. Ne hagyd ki!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta