OFFLINE

Leszbikus csókkal árulják a hordható női divatot

2009. június 26., péntek 10:10

Ha a Habibi ruhákra a jelzők könyvéből szeretnénk kikeresni a megfelelőt, akkor talán a fineszes lenne a legjobb.

Közös szerkesztőségi címünkre hétről-hétre rengeteg meghívót kapunk mindenféle rendezvényekre, és néha egy-egy megfogalmazás, ötlet annyira furcsa, hogy sokáig azon kattogunk, hogy mégis melyik médiahekkelésre szakosodott átejtőbagázs állhat a dolog mögött. A Habibi pénteki bemutatója előtt már elképzeltük, hogy arról számolhatunk majd be, hogy mondjuk a Kétfarkú Kutya Párt hogyan tartott görbe tükröt a nemzetközi divatszakmának. Ehhez képest meglepően jó, valódi divatbemutatón voltunk.

Nézze meg a hordható női ruhákat!

De miért gondoltuk, hogy médiahekk lesz? Az ilyen mondatok miatt a meghívóban: "Manapság globálisan jellemző a legmegdöbbentőbb szlogeneket, feliratokat magunkon viselni, látványosan polgárt pukkasztani. Készenkapott mirelitválaszokkat, instant-érzelmeket a mellünkön hordani". Úgy éreztük, 2009-ben, a Beavis & Butthead, a Született gyilkosok és az Amerikai psycho után ilyet leírni annyira megkésett, hogy csak viccből lehet. Aztán a bemutatón szerencsére már nem volt szó ilyesmiről, ellenben arról igen, hogy a Habibi, ami egyébként Tabbouch Linda és Urbán Kata, iparos tervezők közös projektje alapvetően városi nőknek készít a mindennapokban is használható, ötletes ruhákat.

A ruhákra, ha a Kissé elcsépelt, de ritkán használt jelzők könyvéből szeretnénk kikeresni a megfelelőt, akkor talán a fineszes lenne a legjobb. Ezek a darabok, melyek leginkább pasztellek és a zöld, a kék, valamint a barnás-szürke árnyalatait vonultatják fel, egészen mást mutatnak fél méterről és öt lépés távolságból. A tervezők a japán kultúrából merítkeztek a minták elkészítésénél, ezért a ruhákon látunk tipikus japán fametszeteket, valamint gésákat is, de ha közelebb megyünk, akkor a fametszetek fodrain kis szörfösök siklanak, a gésa meg igazából Audrey Hepburn, és a pálmafák között nem csíkok, hanem tankok vannak. Közben persze igyekeztek megmaradni az európai szabásnák, és a könnyed, nőies, nyárias anyagoknál.

Ötletes ruhák pasztellszínekben! Klikk!

A személyes kedvenceink a barnás-szürkés zöld mintás darabok voltak, az igazi városi lezserség jegyében. Ezeket tudnánk a leginkább elképzelni a nyári tömegben.

A tervezők a hordható, hétköznapi, mégis egyedi ruhákat szeretnék elkészíteni, ehhez képest a bemutató, egyáltalán nem volt hétköznapi, sőt kifejezetten extrém volt. Egyrészt nem hivatásos modelleket kértek fel, másrészt az egésznek inkább volt táncszínház, mint bemutató hangulata. Ügyes reklámeszköz, ha a lassan tekergőző modelljeink megcsókolják egymást a ruháinkban, mint ahogy tették ezt a bemutató alatt, de még ennél is ötletesebb volt az, ahogy a fehérneműkollekciót ismertették: a modellek egész egyszerűen levetköztették egymást.

Mivel a készítők csak néhány hónapja dolgoznak együtt, a kollekció még nem túl nagy, és egyelőre leginkább különböző fesztiválokon lehet a ruhákhoz jutni. Tabbouch Linda és Urbán Kata a bemutató után azt mondták, mindenképpen ezen a most bemutatott játékos vonalon szeretnének alkotni, és az eddigi tapasztalatok alapján együtt sokkal ötletesebbek, mint külön-külön. Mielőtt együtt dolgoztak volna, Tabbouch Linda ruhatervezéssel foglalkozott, míg Urbán Kata inkább lakástextillel és mintakészítéssel.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.06.26 11:29:15kuss és figyelj

    hu, azért a nyelvtant megütöttem :)
    Szóavl, mégegyszer: Elegem van a kétfarkú kutyapártból! Hivok egy sintért, és megkérem, hogy altassa el, mert különben, még le találom lőne!!!
    :) igy már értelmesebb

  • 2009.06.26 11:29:54kuss és figyelj

    áhh. még mindig nem jó :D de értitek a lényeget >)

  • 2009.06.26 11:30:44mm

    ertjuk, de el is olvastad a posztot vegig?

  • 2009.06.26 11:33:19Lescol

    Nekem elsőre Mansom mObscene klippje jutott eszembe.. amorf alakú, narancsbőrös lógó mellű és seggű tetovált modellek, igénytelen haj és elbaszott smink, kínai piacos ruhákban.
    Nem kell mindent csúcsmodellekkel eladni, de könyörgöm, ne essünk már át a ló túlsó oldalára...

  • 2009.06.26 11:35:49Lescol

    ez az egész olyan balkánosra sikeredett...

  • 2009.06.26 11:43:13Miso

    A dekadencia ocsmány pofája egyre több helyen bukkan fel....

  • 2009.06.26 11:47:30Miso

    És baszd meg, kislányok nézik a korláton ülve, ahogy két lerobbant droid picsa egymással csip-csip csókázik. Elképesztő.

  • 2009.06.26 11:54:25fmj

    A kislányok a korláton... azt hogy engedhették?!

    Amúgy undorítóak voltak a modellek is, meg amit ki akartak fejezni az is...
    Szerintem nem szép a leszbikus, és homoszexuális emberek látványa... és ne érdekel, ha ezért valaki középkori, stb. szokásos unalomig ismert egyéb jelzővel illet...

  • 2009.06.26 11:58:45mocc

    Én mondjuk pont ott voltam a bemutatón. A csajok messziről (jó, 10 méterről) qrva jól néztek ki, a fotók meg nem adják vissza a zene, a mozgás összhatását, mindezt egy belvárosi bérház udvarán... a legjobb spontán látványelem a házban lakó két kislány volt, akik a korláton ültek és nagyon lelkesek voltak, hogy micsoda rendhagyó program is van "otthon". És ahhoz képest, hogy a bemutató kezdete előtt fél órával az egész környéken elment az áram,nagyon jó party volt! A lényeg meg sztem pont ez volt, hogy nem 180 cm magas sáskák riszálták a csontjaikat faarccal, hanem olyan csajok mutatták be a ruhákat, akik az utcán is szembejönnek.

  • 2009.06.26 12:11:53Miso

    Hát, nem tudom, Te hogy vagy vele, de velem nem gyakran jönnek szembe az utcán tetovált, kopasz nők :D "Sáskák" ellenben igen.

  • 2009.06.26 12:33:24mocc

    Egy kopasz lány volt (sztem érdekes és igen, kicsit meredek, de legalább nem tucat:)), a többi csaj szerintem átlagos, helyes és sokféle volt. Úgy tűnt, másoknak is az tetszett ami nekem: a csajok nőnek néztek ki, egyszerű, hétköznapi nőnek, nem playmate-nek, nem plázacicának, nem szupermodellnek, csak sima, egyszerű csajoknak. Nekem könnyebb volt elhinnem, hogy nekem is jól állhatnak a rucik, mintha deszkalányok mutatták volna be. Egyébként elgondolkodtató, hogy ha modellekről van szó, mindenki fikázik, hogy nem nőiesek, most meg mindenkinek ez a baja:)

  • 2009.06.26 12:37:11bolletje

    Valahogy nem bírom ezt az erőltetett, művi, "valamit találjunk már ki gyerekek hogy írjanak rólunk" típusú polgárpukkasztást...

  • 2009.06.26 12:45:15bolletje

    Mocc, nem azért zavaróak a modellek, mert átlagos testalkatúak, de valahogy nem tűnnek ápoltnak és megmondom őszintén a fotók alapján nekem egyáltalán nem jött meg a kedvem a kollekcióhoz (még akkor sem ha eltekintek a mondvacsinált provokációtól).
    Ugyanis a modellek pontosan azért csinosabbak az átlagnál amióta csak létezik a szakma, hogy kiemeljék a ruhákat és még kívánatosabbá tegyék azokat a fizetőképes réteg számára.
    A szép kiegészítő mindent feldob...

  • 2009.06.26 12:58:30Darw

    leszarom

  • 2009.06.26 13:00:33Pikk Dáma

    Mocc, tudom, hogy te ott voltál, mi meg kénytelenek vagyunk képek alapján ítélni, DE ezek a modellek nem "nem nőiesek", hanem amorfok, plöttyedt hússal. Nem a botsáskákat/plázacicákat hiányolom, hanem a minimálisan izmos/feszes női testet.

  • 2009.06.26 13:02:09Pikk Dáma

    http://galeria.velvet.hu/trend/2009/06/23/habibi_divatbemutato/?current_image_num=18&image_size=l

  • 2009.06.26 13:19:48hosszu

    "amorf alakú, narancsbőrös lógó mellű és seggű tetovált modellek, igénytelen haj és elbaszott smink, kínai piacos ruhákban." Egyetértek Lescol kommentjévelPont a magam segge és a helyi kínai áruház kínálata ugrott be. Nagy mellényúlás volt. Ez tök gagyi. Na ez a magyar divatszakma. Komolyan csak égetnek minket.

  • 2009.06.26 13:41:36elp

    de lol szint ez...

  • 2009.06.26 13:41:39dayaxx

    Számomra kissé pizsoma-hálóing jellegűek ezek a ruhák. A színek, minták, és kissé a fazonok is és ezt a jelleget csak jobban megerősíti a modellek fehérneműtlensége (kissé lógó mellek stb)

  • 2009.06.26 14:06:28a2-a3

    A kopasz csaj kegyetlen...

  • 2009.06.26 15:13:04kreenep

    Ez egy ocsmány, visszataszító dolog.

  • 2009.06.26 15:26:45ddevil

    Borzalmas modellek, borzalmas sminkek, borzalmas ruhák.

  • 2009.06.26 15:34:11Szigliget

    Gondolom, hogy ezután nem csodálkoznak a tervezők/szervezők, ha egy darabot nem vesznek ezekből a rongyokból. Tragédia. Gusztustalanul sovány, mégis hájas "nők"/modellek, ráadásul a "kopasz" fullra összefirkálva.
    Arra viszont jó volt, hogy legalább ilyenkor úgy gondolja az ember, hogy ennél még akkor is szebb egy nő, ha 90 kg és átlagos ruhákat hord.

  • 2009.06.26 15:50:13anaveroni

    a ruhák közt van olyan amit felvennék, csak van ebben az egészben valami irritálóan bölcsészlányos

  • 2009.06.26 16:51:32Yeeger

    A "Gusztustalan sovány hájas nők" azért néznek ki így, mert alapvetően csinosak, de a fények se voltak jók és nem estek neki photosoppal.
    A fény felülről jött ezért látszik az összes bőrhiba és egyéb hiba minden lányon.
    Ilyen az amikor egy agyonretusált fotókhoz szokott embereknek már fogalmuk sincs hogy egy fotón lévő nő milyen lehet a valóságban, vagy inkább nem akarja elképzelni.
    Nézd meg a honlapon a kollekciót, ugyanazok a lányok normálisan befotózva....

  • 2009.06.26 19:42:58sys

    elég durva, hogy a kommentelők többsége így kiakad normális, hétköznapi nők látványától. az meg, hogy 2 gyerek végignézi, hogy 2 ember megcsókolja egymást, hát szörnyűség, hova lesz ez a világ, most komolyan.

  • 2009.06.26 23:47:14édriennn

    A ruhák konkrétan nem tetszenek viszont az elképzelés nem rossz.Nem csúnyák ezek a nők,egyszerű magyar dolgozó nők akiknek nincsen ideje naponta sportolni és nem az a legnagyobb gondjuk,h elég feszesek e mindenütt.ez nem is erröl szolt.a legtöbb nő nem tökéletes alkatú nem tökéletesen feszes de őkis akarnak szépen kinézni és ha azt látják,h hozzájuk hasonló egyszerű nők és nézhetnek ki csodásan ők is mernek majd öltözködni ,vásárolni és talán megpróbálnak időtszakítani arra,h foglalkozzanak a testükkel.h ne elkényelmesedett dagad háziasszonyok meg hasonlók legyenek(mint azt más posztokban emlegették)itt nem is biztos,h a leszbikusságon van a hangsúly hanem azon,h a nő minden helyzetben nő kell,h legyen és nőnek kell éreznie magát legyen heteró leszbikus vagy biszexuális.

  • 2009.06.26 23:51:55édriennn

    meg kell engednünk ezeknek a nőknek és minden nőnek,h szép lehessen és ne kelljen szorongva Lvárásoknak megfelelve küszködnie magával,h ő nem elég szép és nem elég jó ahoz,h szépen öltözködjön.nem teheti meg mindenki,h annyit sportoljon és úgy éljen,h mindig szép alakja ,makulátlan bőre és haja legyen.ennek ellenére ez a "divatbemutató" egy olyan lehetőséget ad egy egyszerű nőnek aki minden nap 8 órát dolgozik esetleg mellé gyereket nevel és a háta köepére nem kíván órákat az edzőteremben tölteni,hogy úgy érezhesse ő is nő és joga van annak lenni és mint olyan ne kelljen ,h kisebbségi komlexusa legyen mert ő nem egy kate moss v heidi klum

  • 2009.06.26 23:52:25édriennn

    ez jó rövidre sikerült...:D

  • 2009.06.27 11:03:24Kremyyy

    Érdekes,hogy a tervezők az Iparművészetin végeztek.
    Ezek a ruhák közönségesek és ocsmányak,ilyen ,kínai' utóérzés.

  • 2009.06.27 14:17:09Lexie

    sys:ennyire ne egyszerűsítsd le a dolgokat...Két 7-8 éves kislány nem úgy látja mint te,h "2 ember csókolta meg egymást", hanem két néni....Ezt nekik kurv@ra nem kéne látniuk, sztem még azt sem tudják hogy csinálják a gyereket (legalábbis remélem, ebben a korban babázni kell, meg hintázni stb.). A másik meg: ezek nem átlagos női testek, hanem átlag alattiak. Akinek a köldökéig ért a melle az max. 25 lehetett nem ez az átlag. Igénytelen ruhák , lepukkant-visszataszító nőkön. Miért nem tudtak a bemutató előtt legalább párszor elmenni kocogni??? Ha kimész a strandra rájössz,h az igazi átlag nő szupermodell ezekhez képest.

  • 2009.06.27 16:17:28hallohallo

    Lexie, ellentmondasz önmagadnak. ha a kislányok még azt sem tudják, hogy csinálják a gyereket, akkor nekik az ott csak két ember, akik megcsókolják egymást.
    csókolózó embereket meg nap mint nap látnak úgyis az utcán, a tévében, mindenhol.
    azt, hogy az ott két néni, azt te veszed észre, mert neked böki a csőröd.
    vicces, de elcsépelt amikor a homofóbiát erkölcsvédelemnek akarja valaki feltüntetni.

  • 2009.06.27 18:26:37bolletje

    Hallohallo, látszik, hogy nem volt még gyereked :)

    A gyerek alapjáraton konzervatív, baromira ragaszkodik a "rózsaszín a kislányoké, kék a kisfiúké" sémákhoz MÉG AKKOR IS, ha teljesen toleránsan nevelik. Hallottam már érdekes sztorikat homoszexuális szülőpároktól.

  • 2009.06.28 17:12:44Lexie

    bolletje,nagyon jól látod, pontosan így van!

    hallohallo,még véletlenül sem mondok ellent magamnak és nemcsak azért amit bolletje írt. A mesékben is, pölö Hófehérke a királyfi csókjától ébred fel, nem egy királylányétől.Ja, és nem vakok, nekik az a 2 nő nem 2 ember,pontosan tudják,h ki a férfi és ki a nő.... Ebben a korban -attól függetlenül,h nem tudják,h hogy csinálják a gyereket- CSAKIS heteroszexuális mintát látnak maguk körül a mesekönyvekben, rajzfilmekben, "kortárs" közösségekben. A suliban is arról beszélgetnek a szünetben,h ki melyik fiúba szerelmes, nem pedig arról,h melyik lányba...
    Szóval, nagyon vicces,h nem látsz tovább az orrodnál és az objektivitást összekevered a homofóbiával....

  • 2009.06.29 17:33:30Fru-zsi

    Nagyon jok a ruhák... És nekem pl nagyon tetszik, hogy nem zörgö csontu modellek voltak! Húsvér igazi emberek, pontosabban csajok. Emberszagú a dolog! GRAT A TERVEZÖKNEK!

  • 2009.06.29 17:33:41NAD

    Köszönöm mindenkinek a kommenteket.

    Legyen az jó vagy rossz.Minden fajta vélemény érdeklődést mutat, mert beszélnek róla.

    Én az egyik szereplő lány lennék,azt nem mondom,hogy modell.Bár én személy szerint léptem már fel igen híres tervezők bemutatóján is. És heti rendszerességgel sportolok.Azt hogy a ruhák,hajak,sminkek milyenek nem a lányok döntik el!!

    Viszont én kikérném magunknak az ígénytelen kifejezést

    Mindannyian dolgozó,iskolába járó normális életet élő emberek vagyunk,ezzel a dologgal pedig szívességet tettünk a kedves ismerőseinknek.

    A tetovált lány háta pedig nem firkálmány hanem egy több száz ezer forintot érő alkotás
    ami évekig készült!!!!
    Azt gondolom ma már az,hogy valaki kopasz,tetovált,raszta hajat visel nem kéne,hogy meglepő legyen

    De úgy látszik ez még egy lemaradott ország befásult emberekkel:(((

    Na de ettől szép a világ,hogy mindenkinek más tettszik

    Tényleg köszönöm a véleményeket

  • 2009.06.29 17:54:08Rékuc

    'Ilyen az amikor egy agyonretusált fotókhoz szokott embereknek már fogalmuk sincs hogy egy fotón lévő nő milyen lehet a valóságban, vagy inkább nem akarja elképzelni.'

    itt a pont, arról nem is beszélve, hogy modellt kritizálni a legnagyobb faux pas és bunkóság, amit el lehet követni... na mindegy. (Nem arról beszélek, hogy pl. a járását vagy a fejtartását kritizáljuk, hanem ilyen lekezelő módon írni a megjelenésükről - gáz.)
    A modellek egytől egyig szép és különleges nők - ez a magámvéleményem. A ruhákat viszont eléggé gyalázatosnak tartom. Többségük abból a rémes, olcsó, tapadós trikóanyagból készült, amely hozzátapad a bőrhöz és a legtökéletesebb bombázóból is hájashurkás, ráncos, plöttyedt anyókát csinál (lásd melltartópánt alatt, nadrág fölött kibuggyanó dolgok kiemelése). Megdöbentő, hogy egyáltalán nem volt derítés, ezért a ruhák nagy része sötétben rejlett, ami az anyagokat és a mosogatórongyhoz hasonlatos színeket tekintve nem biztos, hogy hátrány volt.
    Mindazonáltal örülök, hogy sikerült egy rendhagyó divatbemutatót tartani. Lesz ez még jobb is és ez mindenképpen jó út.

  • 2009.06.29 18:27:12jane_eyre

    Lexie:

    "Ebben a korban -attól függetlenül,h nem tudják,h hogy csinálják a gyereket"

    Az azért elég gáz, ha egy ekkora gyerek nem tudja, hogy hogy születik a kisbaba...

    "A mesékben is, pölö Hófehérke a királyfi csókjától ébred fel, nem egy királylányétől"

    "Pölö" pont a klasszikus Grimm- és Andersen- mesék hemzsegnek a morbidnál morbidabb, freudi színezetű gondolatoktól, amelyektől én jobban félteném a gyerekemet, mint két lány csókjától.

    "CSAKIS heteroszexuális mintát látnak maguk körül a mesekönyvekben, rajzfilmekben, "kortárs" közösségekben."

    Ez már egyre kevésbé igaz, főleg miután ma már egyre több azonos nemű pár vállal gyereket, sőt, mesekönyvek is születtek már ebben a témában.

    "A suliban is arról beszélgetnek a szünetben,h ki melyik fiúba szerelmes, nem pedig arról,h melyik lányba..."

    Igen, pont ez a probléma, hogy az a kislány, akinek a Norbi helyett a Fruzsi tetszik, nem tudja kinek elmondani. Azért, mert retteg a kiközösítéstől és csúfolódástól, nem pedig azért, mert ez nem létezik.

    A gyerekeknek, főleg manapság, igenis van fogalmuk a szexualitásról. Attól semmi nem lesz jobb, ha ezt a jól "bevált" módszerrel szőnyeg alá söpörjük és úgy teszünk, mintha nem létezne.

  • 2009.06.29 18:28:06jane_eyre

    NAD, gratulálok mind a fotósorozathoz, mind a bátorsághoz, hogy hozzászólj a cikkhez.

  • 2009.06.29 19:08:45hallohallo

    bolletje, Lexie,
    az a gyerek ragaszkodik a konzervatív szemlélethez, aki ilyen környezetben nő fel.
    ausztriában, spanyolországban senki, de senki: se gyerek, se felnőtt nem lepődik meg két csókolózó egyneműn.
    ja, hogy ott nem is leplezik a homoszexualitás létét.
    ha nem CSAKIS hetero a környezet - ami pedig a felnőttek döntése, hogy milyen legyen -, akkor a gyereknek se meglepő a valóság.

    és mesék is vannak homoszexuálisokról.

    jane_eyre, egyetértek.

  • 2009.06.29 19:43:59bolletje

    Hallohallo, Hollandiában élek (nem hinném, hogy a katolikus spanyolok liberálisabbak vagy toleránsabbak lennének, pláne a még katolikusabb osztrákok) és mint említettem, homoszexuális szülőpároktól hallottam, amit írtam.

  • 2009.06.29 22:51:33jane_eyre

    Bolletje, szerintem hallohallo nem azt kétli, hogy nagyon sok gyerek ragaszkodik a rózsaszín-kék sémához (bár én ellenpéldát is tudok mondani). Hanem azt, hogy egy gyerek nem lepődik vagy botránkozik meg két lány vagy két fiú csókján, ha erről otthon beszélgetnek. Mégis ott a kérdés, hogy a sémához való ragaszkodás a természet vagy a társadalmi hatások következménye?

    Tegyük fel, hogy egy kisfiú rózsaszín pólót vesz fel, és ezért más gyerekek kicsúfolják. Akkor ő a társadalmi nyomás alapján tanulja azt, hogy "fiú nem viselhet rózsaszínt", nem pedig az otthoni neveltetés alapján. Aztán vannak olyan gyerekek, akik tojnak a többi véleményére, vagy éppen direkt különcködnek (én például ilyen voltam).

    Természetesen valószínű, hogy Hollandia liberálisabbak a spanyoloknál vagy osztrákoknál, de az azért nagyon érdekes, hogy pont a katolikus Spanyolország követte Hollandia úttörő példáját az azonos neműek házasságának engedélyezésében.

  • 2009.06.30 17:35:49hallohallo

    jane_eyre, megint csak egyetértek.
    én spanyolországban éltem, és spanyolországban élni hihetetlen felszabadító, a valóban liberális légkör miatt.
    igen, katolikus ország, igen, az egyháznak mai napig erős befolyása van, de társadalmilag és politikailag ezt nem igazán érezni.
    pl a melegek ott csókolóznak, ahol akarnak :)
    de nem kell ehhez spanyolországig menni, elég egy szép nyári napon kiülni bécsben a múzeumnegyedbe - emberek párostul, családostul, és a szülők nem takarják el a gyerekeik szemét a csókolózó egyneműek láttán.

  • 2009.06.30 18:06:55napsziget

    nekem egyaltalan nem a leszbizkus dologgal van bajom, hanem: szerintem egy divatbemutato akkor van igy tulspilazva(berhaz, leszbi, hajj de muveszi zene, performansz, kopasz csaj, kifittyeno haj(nem haj, hanem ekezettel haj:D)amikor a ruhak magukban nem eleg jok. szerintem egy gyonyoru, kreativ, jol szabott ruhahoz eleg egy modell, akinek jol all az adott darab es mindenki el lesz ajulva. ez az izzadtsag szagu erolkodes a ruhakrol valo figyelem elvonasert van. es valoban mindegyik darab pizsamaszeru, kinai piacos ocsoer se kene darab. es nem tudom, h ki hol el, de velem ilyen felelmetes, ijeszto, zakkant feju, csuf, nagyon kis mellu, ellenben hot narancsboros, uszogumis nok nem mindennap jonnek szembe. hala a jo egnek =)

  • 2009.06.30 18:14:11napsziget

    ja es jane eyre es tobbiek, azert azzal nem kene alltatni magunkat, h ez normalis dolog. elofordul, van, oke, elfogadom, de igenis betegseg, es nagyon boldogtalan lennek, ha majd a lanyomnak nem peti, hanem fruzsi fog tetszeni. es ismetlem, ez nem olyna dolog, minth van aki szoke, meg van aki alacsony, hanem ez genetikai betegseg csomo esetben. es nem irtozom toluk, nem buzizok, nem verem meg oket, csak egyszeruen nem magyarazom magam bele ebbe a hu de kva liberalis vagyok dolgoba. nemreg voltam itthon, lattam egy bizonyos liberalis part plakatjat, miszerint a spangli nem a rendorsegre tartozik, es csak alltam es neztem. leforditottam a volegenyemnek, es o is total ledobbent, h ez meg mi a franc? miert akarunk ennyire liberalisak lenni? vannak normalis alapveto dolgok, hatarok, amik mindigis voltak, es nem kene oket feszegetni. Isten sem istvant es adamot teremtette, vagy epp evat es katit...
    es igenis, el fogom takarni a gyerekem szemet, ha ket egynemu smarol a buszmegalloban.

  • 2009.06.30 19:33:31hallohallo

    betegség?
    jesszasz...

  • 2009.06.30 19:54:29bolletje

    Akkor tisztázzuk:

    1. a nem szép modell nem emeli ki a ruhát. És itt most az lett volna a lényeg, gondolom, szóval a ruhatervezők melléfogtak szerintem. Nem a modelleket cikizem, mindenki szép valakinek, meg ízlések és pofonok, de ezek a ruhák sokkal jobban eladhatóak lennének egy kis glamourral. De a ha nem, hát nem. Egyébként is látványosan más a marketing, mégpedig a:

    2. Polgárpukkasztás. Szimpla szenzációhajhászásnak tartom a "leszbikus" játékot, egyszerű bulvármédia figyelemfelkeltés, kis extra - negatív - reklám, kihasználva a kiélezett társadalmi légkört Magyarországon, a túlérzékeny libsiket és konzervatívokat.

    3. nekem tök mindegy, hogy ki kivel csókolózik, olyan helyen élek, ahol nem titok, a gyerekek is tudják, ettől függetlenül azt tartom, hogy a gyerek bizony meglepődik akkor, mikor először lát homofileket smúzolni.
    Hallohallo kijelentésére reagáltam, miszerint "azt, hogy az ott két néni, azt te veszed észre, mert neked böki a csőröd". Szerintem, és a tapasztalat azt mutatja, hogy ez nem így van. Akár tetszik, akár nem, a társadalom többsége szerint a norma a heteroszexualitás, mint ahogy az európai társadalmakban (még) több a fehér. Mindig az a furcsa, ami eltér a többségétől. A gyerekek ragaszkodnak a határokhoz, szerepekhez, sémákhoz, akinek van gyereke, azt tudja, hogy miről beszélek, a többiek sajnos nem... kivéve a gyerekpszichológusok :)

    Napsziget, nem kell parázni, ez csak a magyar liberálisok elbaltázott viselkedése, amivel pont azoknak ártanak, akiknek az érdekeit - állítólag - képviselik. Egészen máshogy kellene kezelni ezeket a dolgokat és akkor nem éreznéd úgy, hogy be kell fogni (majd) a gyerek szemét.

  • 2009.06.30 19:59:08napsziget

    bolletje: igazad van. remelem. remelem,hogy tenyleg csak a magyar libik ilyenek. a gyerek meg meg a jovo zeneje, van idonk kitalalni, mihez kezdjunk majd akkor=)

  • 2009.06.30 20:00:26napsziget

    es hallohallo: igen. najo lehet h nem igy kellett volna fogalmaznom. de akkor sem normalis dolog ez szerintem.

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta