OFFLINE

Az amerikaiak betiltanák az új CK reklámplakátot

2009. június 20., szombat 18:00 |

A gyerekek érdekeire hivatkozva tiltakozó akció kezdődött a New York-i SoHóban található Calvin Klein Jeans óriásplakát miatt, amelyiken egy félmeztelen lány két félmeztelen fiúval enyeleg.

A gyerekek érdekeire hivatkozva tiltakozó akció kezdődött a New York-i SoHóban található Calvin Klein Jeans óriásplakát miatt. A tiltakozók egyöntetű véleménye szerint a két, félmeztelen fiatal fiúval enyelgő szintén félmeztelen lányt (meg még egy fiút mindentől függetlenül )szerepeltető reklám pornográf, ezért tilos ilyen tartalmú hirdetést kiskorúak számára is hozzáférhető helyen közzétenni.

calvin klone

Az amerikai családosok nevében nyilatkozó Randy Sharpot, az American Family Association tagját idézte a Fox News, aki gusztustalannak tartja a plakátot. A tiltakozókhoz csatlakozott a konzervatív értékeket valló Concerned Women for America elnöknője, Wendy Wright, aki szerint a plakát sokkoló és sértő, ezért szükséges volna mielőbb eltávolítani az utcáról. Az esettel foglalkozó napilapok egyike a járókelők megkérdezésével folytatta a témát. A plakátot jó néhány kritika érte a civilek körében, de volt olyan nyilatkozó is, aki a reklámban szereplő modellek érdekeire hívta fel a figyelmet. Eszerint a márka kreatívjainak azon is érdemes lenne elgondolkozniuk, hogy kitehetik-e a láthatóan nagyon fiatal modelleket ilyen helyzetnek, amelyikbe a fotózás során kerültek.

A New York Daily News online szavazásán szerette volna megtudni, olvasói vajon hogyan vélekednek a CK reklámról. A szavazatok a tiltakozókat igazolták. A többség úgy gondolja, hogy a hirdetés obszcén, a szavazók kisebb részének vagy nem volt véleménye a plakátról, vagy pedig úgy gondolta, ennél durvább tartalmat is látni például a kábeltévéken.

A CK nem aprózza el a provokációt. A fehérneműinek legutolsó reklámarcát, Eva Mendest új kampányban fotózták, ami ezúttal sem visszafogott. A cég szeretett volna méltó választ adni David és Victoria Beckham által reklámozott Armani fehérneműkampányra, amelyet szintén erotikusra terveztek és retusáltak. Eva Mendes tavalyi CK reklámját az amerikai cenzorok túl szexinek találták, és újravágatták a klipet. A Secret Obsession nevű CK-parfüm reklámklipjében ugyanis a meztelen színésznőnek néhány pillanatig a mellbimbója is látható volt. A cenzúra után is úgy döntöttek, a finomított változat is csak este kilenc után kerülhet a képernyőre a nyári időszak alatt, mert nyaranta tovább maradnak a gyerekek a tévé előtt.

eva-mendes-underwear

A parfümreklámok nagy részét az erotikával szeretnék eladni, a divatmárkák egymásra licitálva próbálnak minél fülledtebb reklámot készíteni. Bár sokan föladhatták volna már az elkeseredett küzdelmet, amikor Tom Ford, a Gucci egykori kreatív igazgatója all int mondott, és az elcsépelt botrányfotós jelzővel illetett Terry Richardsont kérte fel, fotózza le a saját férfiparfümjeit egy modell szeméremdombját használva háttérnek. Azok a parfümök egyelőre nem váltak az egyetemes parfümtörténet részévé.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.06.21 11:26:21ksbrck

    help! help! szerintetek hogyan kellene ödönkével megértetni, hogy nem az az elsődleges probléma, hogy készülnek ilyen képek, hanem az, hogy lenyomják a torkunkon, ha tetszik, ha nem?!?! a gruppenszex-hez is mindenkinek joga van, csak maradjon 4 fal között, mert nem tartozik senki másra, csak a résztvevőkre, a buzikkal meg semmi bajom, amíg nem esnek át a ló túloldalára - pl. buzifeszt. -, de amikor erőszakosan tolják az arcomba azt, hogy ők MÁSOK, és tessék elfogadni, na attól hányok! absolutely no need for that...

  • 2009.06.21 11:26:23Ödönke

    Ezen a képen dugnak?

  • 2009.06.21 11:26:29Michael Collins

    Kedves Ödönke! Akkor is beszélsz, ha a lányod egy buli után úgy jön haza, hogy 3 pasi kisámfázta, és nem bír leűlni sem. Egyébként e Tom és Jerry sem tesz jót a kis gyerekeknek. De ez még nem teremt alapot arra, hogy anorexiás lányokat és látszólag biszexuális férfiakat egy erotikától túlfűtött óriásplakáton szerepeltessenek!

  • 2009.06.21 11:28:21Rékuc

    ugyan már, Ödönke egy unatkozó provokátor, nem kell komolyan venni.

  • 2009.06.21 11:31:01Michael Collins

    Szerintem inkább IQ és EQ hiányos, műveletlen süti :).

  • 2009.06.21 11:31:14Ödönke

    Mondd, ksbrck, ki a fene kötelez arra, hogy ezt nézd? Odakötöznek a plakát elé, és nem mozdulhatsz el órákig onnan?
    Michael Collins, a lányom a plakátról tanulja meg, hogy mi az a gruppenszex, szerinted?
    Sosem fogom megérteni, hogy ki kötelez arra bárkit is, hogy ezt nézze.
    Direkt arra mész, hogy kínozhasd magad, és utána fikázhasd valami fórumon?
    Ha az utcán látsz egy döglött macskát, direkt odamész, és megnézegeted közelről? És pusztán csak azért, mert marhára undorodsz tőle?

  • 2009.06.21 11:31:36ksbrck

    :D nem, én nem élek szexuális életet, de ha élnék, azt is gusztustalannak tartanám... pfúújjj! erotika, szex(ualitás) monnyonle! :D:D:D

  • 2009.06.21 11:33:09Ödönke

    Én eddig nem becsméreltelek, tehát ne vond kétségbe se az IQ-mat, se az EQ-mat, pusztán azért, mert nem értünk egyet egy adott kérdésben.
    Mellesleg elárulom, hogy egy ilyen plakátot le se szarnak New Yorkban. Amit olvasol, az műbalhé.

  • 2009.06.21 11:33:25Michael Collins

    Ödönke, ha te nem vagy Puma kedvelő, akkor becsukod a szemed amikor egy Puma óriásplakáthoz érsz. Remélem ilyen nem fordul elő, akkor amikor vezetsz!

  • 2009.06.21 11:34:15Ödönke

    Na, igen, ksbrck, monnyon le. :D

  • 2009.06.21 11:34:33Michael Collins

    Egyébként is a szexualitást haggyjuk a hanyatló nyugatnak! Bár, nem vagyok biztos, hogy Ödönke látta az idevágó filmat :)!

  • 2009.06.21 11:36:21Ödönke

    Mondd, Michael Collins, van fogalmad arról, hol van ez a plakát New Yorkban? Nem mondanál ilyen sületlenséget. Ez egy marha magas ház tetejéhez közel figyel. És leginkább a gyalogosok látják, nem az autósok.
    Egyébként meg nem lecsukom, hanem nem nézem meg.

  • 2009.06.21 11:37:07Ödönke

    Michael Collins: Gogolák elvtársnő, ez a szoknya kurta! Hagyjuk az erotikát a hanyatló nyugat ópiumának!

  • 2009.06.21 11:37:43Michael Collins

    Kedves Ödönke! Abszolúte nem műbalhé. Nem érdekel mit csinálnak New Yorkban. De fontos az hogy milyen trendet követ egy cég reklámja, és én nagyon nem szeretném, ha ilyen reklámok megjelennének Európában, főleg Magyarországban. Mint említettem egy magazinban semmi kifogásom ellene, de ne legyen óriás plakát belőle, mert az már durva. Az IQ és EQ kérdésben pedig fenntartom a véleményemet :)!

  • 2009.06.21 11:41:10Ödönke

    Michael Collins, ettől neked rosszabb, hogy ilyen "erotikus" plakátok jelennek meg?
    Tőlem aztán olyan véleményt alkotsz, amilyet akarsz. Nekem meg az álprűdekről és az IQ-járól van meg a véleményem.

  • 2009.06.21 11:43:51Michael Collins

    Kedves Ödönke! Én "csak" itt Középkelet-Európában éldegélek, nem járok New-Yorkba, tehát nem is látom a plakátot. Igazából nam is a plakáttal van gondom, hanem az eluralkodó szemlélettel, aminek Te a tökéletes megtestesítője vagy. A ti véleményetek szabad (csinálhattok óriás plakátokat a biszex fiukról is, ha akarjátok) a többi ember meg fogja be a (pofáját) száját. Még szerencse, hogy itthon remélhetőleg leszállt a "Szabad" madár.

  • 2009.06.21 11:44:27LION_heart

    Olvasom a kommeneteket, h a strandon is meg a tvben is ennél keményebb dolgokat látnaka gyerekek.

    Az biztos, hogy Magyarországon tényleg van ennél cifrább dolog főműsoridőben, DE ÉN NEM GONDOLOM? HOGY EZ LENNE A NORMÁLIS.

    Amerikában normálisan szabályozzák ezeket a dolgokat, mert ezt jelenti a SZABADSÁG!

    Ha te azt akarod, hogy a gyereked úgy nőjön fel, hogy ne lásson az utcán ilyen plakátokat, mert a monogám heteroszexuális kapcsolatot favorizálod (jó, tudom, hogy ez már elavult nézet, stb) esetleg TE MAGAD sem akarsz ilyesmivel szembesülni munkába menet, AKKOR NEM VAGY KÉNYTELEN ILYESMIT LÁTNI.

    Ha meg nem vagy "prűd" akkor otthon beülsz a TV elé, és nézed (a gyerekkel együtt) a pornófilmeket.

    SZERINTEM EZ A SZABADSÁG! USA-ban tudnak valamit.

  • 2009.06.21 11:45:29Ödönke

    Egyébként ez az egész vita elég provinciális.
    1. Nem mi fogjuk meghatározni, hogy a CK mit és hogyan hirdet. Lehet tiltakozni, de még kis pont sem vagyunk a CK térképén.
    2. Ez semmi, nem erotika, nem is szexuális tartalom. Szerintem nem láttatok még olyan plakátot, amiben van is szexualitás.
    3. Ha valakinek a gyereke egyetlen plakáttól kezdi el a gruppenszexet, akkor ott más problémák is vannak.
    4. Mint mondám: nem kell megnézni, ennyire egyszerű.
    Ennyi, összefoglaltam.

  • 2009.06.21 11:45:48Michael Collins

    Milyen az álprűd? De szerintem az erotikának is meg van a helye. Te egy 6 éves gyereket az Illatos kerttel tanítasz olvasni?

  • 2009.06.21 11:47:41Ödönke

    Michael Collins, politikát SEM hoztam a plakát kérdésbe, ezután se fogom.

  • 2009.06.21 11:49:52Ödönke

    Az álprűd az, aki fújol egy ilyen esetben, közben meg a "Dugó Danival az ágyban 12"-t nézi esténként.

  • 2009.06.21 11:52:21Michael Collins

    Akkor is a mostani "liberalizmus" szó csöve vagy. Nem érdekelnek mások normái és az hogy esetleg megsérted mások eszméit. Csak az az igaz amit te annak hiszel. És ez jutatta ide a mai nyugati kultúrát. Nincs erkölcs és nincs felelőség vállalás.

  • 2009.06.21 11:52:31LION_heart

    @ Ödönke:

    Egyébként USA-ban eléggé nagy befolyással vannak a különböző érdekvédelmi szervezetek és egy cég kétszer is meggondolja, hogy mit hogyan hírdet, mert ha tényleg közfelháborodást okoz valami, akkor nagyon hamar bojkott alatt találhatja magát, és valami nagyobb öszzegű büntetést is befizethet ráadásul. Mondjuk lehet, hogy a CK-nak nem a monogám heteroszexuális gyermekes családok a célcsoport... Bár meg kellene gondolni, hogy kisebbségnek hírdet vagy inkább a többséget veszi figyelembe... Valszeg nem MI fogjuk meghatározni, h mit hogyan hírdet a CK, de a cikkeben említett szervezeteknek nem kis befolyásuk van (az üzleti életre is...)

  • 2009.06.21 11:54:01LION_heart

    @ Ödönke:

    Ja, álprűd:

    Lehet, h valaki a dugó dani 12-t nézi, de azt otthon teszi, egyedül vagy szűk körben, és senkit sem érdekel. De egy ilyen óriásplakát közterületen van.

  • 2009.06.21 11:55:35Michael Collins

    Az jó mert nem nézem a Dúgó Danis filmeket :). És ha nem vetted volna észre, azt írtam, egy ilyen reklámmal semmi gond nincs egy CKM, Playboy vagy hasonló magazinban. A gond az, hogy belenyomják az emberek pofájába. És a kisgyerek esetleg megkérdi apukáját, hogy mit csinál a néni 3 bácsival?

  • 2009.06.21 11:58:02Michael Collins

    És erre nem biztos, hogy az a helyes válasz, hogy ott a punci, a popsi és a száj!

  • 2009.06.21 11:59:49Michael Collins

    És egyébként is férfi létemre úgy gondolom, hogy a plakát alapból megalázó helyzetbe hossza a nőt!

  • 2009.06.21 12:01:44Ödönke

    2009.06.21 11:52:31 LION_heart, ezzel egyetértek.

  • 2009.06.21 12:05:35Ödönke

    Michael Collins, de, éppen azért, mert mások érdekeit is nézem, azért mondom azt, amit.
    Ezt írtad: "Nem érdekelnek mások normái és az hogy esetleg megsérted mások eszméit." De téged pont annyira nem, hiszen te betiltanád, holott az én normám szerint ez nem betiltandó. És engem sért, ha te egy ilyet be akarsz tiltani, mert az érveid nem helytállóak SZERINTEM. Ez a kulcsszó.
    neked is és nekem is meg lehet a véleményünk valamiről, nem kell barátoknak lennünk, de el kell fogadnunk, hogy van más is. És ennek nem a betiltás az eszköze.

  • 2009.06.21 12:11:41Michael Collins

    Ödönke! Nem érted, a reklám ne gond egy szexualitással fogalkozó magaznban, mert az olyanok nézik akiket ez nem zavar. De egy óriásplakát másr gáz. Ha valaki nem akarja látni (mert konzervatív, prűd, süti esetleg leszbi) akkor sem tudja kikerülni. Te betennél egy sonka reklámot egy zsinagóga újságjába? Engem nem zavarna, de nagyon sokakat igen. A reklámnak fontos része, hogy ne bántson meg embereket. Azért kiváncsi lennék, hogy a CK ezt meg merte volna tenni egy Közel-keleti oszágban is? Ott lehet hogy a lincselés után lett volna a fórumozás!

  • 2009.06.21 12:14:47ksbrck

    egyem meg a szívedet, te ödönke, te! hát még mindig nem érted, mivel van a problémánk, pedig már többen próbáltuk elég félreérthetetlenül elmagyarázni... A PROBLÉMA AZZAL VAN, HOGY PUBLIKUSSÁ TESZIK EZT A SZART, REKLÁMOZNAK VELE, aminek ugye, az a célja, hogy minél több emberhez eljusson... nem tudsz kitérni előle... by the way, én sem, és gondolom, a kommentelők többsége sem élőben látta ezt a plakátot, hanem itt az indexen, szóval, nem kell nyújorkba mennünk, hogy legyömöszöljék a torkunkon...

  • 2009.06.21 12:17:10ksbrck

    michael collins, átadom neked ödönkét, mert én kudarcba fulladtam, és indulnom is kell hamarosan... sok sikert hozzá! :);)

  • 2009.06.21 12:18:00Michael Collins

    És van egy másik fontos dolog! Ha a modell-lány el is múlt 18 éves (nem kétlem, mert ha nem akkor barmok a reklámozók), de akkor is a teen életkor sugallja. Ami meg erősen necces erkölcsileg.

  • 2009.06.21 12:19:08Michael Collins

    ksbcr! Átveszem a Nídust! Remélem mond ez valamit, láttad a sorozatot anno :).

  • 2009.06.21 12:20:01Ödönke

    Én továbbra sem fogom megérteni, hogy miért értékeltek egy reklámot támadásnak.
    Pontosan értem, mi a bajotok vele, csak azt nem, hogy ez miért probléma számotokra.
    Egyébként meg tessék többet külföldre járni, és akkor kiderül, hogy hol tart a világ és hol tartunk mi.
    De be is fejeztem ezennel.

  • 2009.06.21 12:29:58Michael Collins

    Kedves Ödönke! Nem jó húrokat pengetsz!
    Járok külföldre, de a tengerentúlra még nem jutottam el (vessenek a mókusok elé). Az bassza a csőrünket, hogy egy olyan reklámot, ami elmegy egy férfimagazinban, le akarnak több százezer ember pofáján tolni. Akiknek egy jó részét zavarja! Ha hetaroszexuális férfi vagy, akkor neked bejönnek a fartoszó buzi reklámok? Mert arra is megvan a közönség! Vagy ha zsidó/muzulmán vagy érdekelnek a sonka reklámok, mert nekem pl. tetszenek. Itt az a gond, hogy ez a reklám nem toleréns a fogyasztókal szemben. Egy óriásplakátot nem tudsz becsukni és a szemétbe dobni, mint egy újságot! És nagyon fontos a kisgyerekek kérdésköre. Gondolom, te sem adod a 4-6 éves gyermeked kezébe az ÖKM, CKM Playboy újságokat és az Illatos kertet vagy a Lady Chatterly szeretőjét (pedig ezek irodalmi alkotások). De egy ilyen plakátot bármikor láthatnak és megzavarhatja őket, mert nem értik! Mi lesz a következő lifegő nagyajkak a paláton, vagy óriás klitoriszok. Ezeket szeretem, de nem óriás plakáton kellene mutogatni!

  • 2009.06.21 12:33:12ksbrck

    nahh, erre az utolsóra még muszáj, aztán tényleg el! járok külföldre, tisztában vagyok vele, hol tart a világ, és hol tartunk mi... de nem értem, miért kéne minden szart szó nélkül befogadnunk külföldről, majd lehetőleg, jó szokás szerint azt majmolnunk??? jaaa, és ami óriási nagy probléma még, külföldről akár jó dolgok is jöhetnének, mert van nekik abból is bőven, de arra a jó magyar nép - tisztelet a kivételnek -, nem fogékony... az itthon élő gyerekek/fiatalok pont ennyit látnak a nyugatból, amit ez a plakát mutat, és ezt tartják követendőnek... ezzel van a baj... :S

  • 2009.06.21 12:51:26Ödönke

    Michael Collins, amiről te beszélsz, az ízlés. És megtanultam, hogyha nem érdekel egy reklámszenny, akkor nem fogadom be, ignorálom. És pont.
    A gyerekre visszatérve: nem érti, de te azért vagy, hogy elmagyarázd neki. Erre céloztam korábban. Ha a gyerekek fejlődésére hivatkoznánk, akkor a sajtótermékek és reklámok 95%-át be lehetne tiltani.
    ksbrk: hm, te se láttál csavargyári reklámokat a nyolcvanas években. Meg a meztelen nős naptárak az autószerelő műhelyekben. És még egyszer: ez a plakát NEM itthon van.
    Ugyan már. Nem attól lesznek a gyerekek olyanok, amilyenek, mert bizonyos dolgokat látnak, hanem azért, mert te nem vagy ott, hogy elmagyarázd neki.
    De ha ez a plakát sért, akkor ne nézz semmilyen tévéműsort, azokban sokkal támadóbb dolgok jelennek meg.
    De tényleg kezd lerágott csont lenni ez. Én elhiszem, hogy ez titeket zavar. Engem meg nem. És ne akarjátok csak azért betiltani, mert titeket zavar. Nektek is biztos van pár olyan dolgotok, ami engem zavar(na). Mégsem tiltanám be. Legyetek vele TI boldogok. És ennyi.

  • 2009.06.21 12:56:17Michael Collins

    Ödönk! Ismétlem, te a 4-6 éves gyermeked kezébe adod az Illatoskert vagy a Lady Chatterly szeretője illusztált pédányait?

  • 2009.06.21 13:16:04Ödönke

    Nem, de ott nincsenek is ilyenek.

  • 2009.06.21 13:17:21Ödönke

    Illetve nem ilyenek vannak.
    Ez kb. annyira erotikus, mint egy csavargyári hirdetésben a fürdőruhás néni.

  • 2009.06.21 13:50:47Michael Collins

    Ez biztos érdekes, de én a te véleményedre vagyok kiváncsi!

  • 2009.06.21 13:55:21Michael Collins

    Szerinted nem erotikus az Illatos kert?

  • 2009.06.21 14:30:03takaba

    Ödönke, érthető a te elvi alapállásod is, csak miközben te elvárod, hogy téged ne korlátozzanak, te korlátoznád a másikat: ne nézze, ne menjen oda... Ez nem demokrácia, nem liberalizmus, hanem az erőszakosabbak terrorja. Most ezt nem rád értem különben személy szerint, hanem erre a szemléletre. A békés egymás mellett élésnek az a lényege, hogy az emberek ismerik az önkorlátozás fogalmát. Az csak az állatvilág (meg a félreértelmezett liberalizmus) gyakorlata, hogy valaki addig mehet el, ameddig valaki más nem korlátozza. Nem lehet embereknek együtt élni, ha mindig csak az önérdekek, egyéni ízlések és akaratok vezetik az embereket. Ez széthulláshoz vezet - persze van, ahol direkt ez is a cél, mert külső kontrollos embereket jobban lehet manipulálni. Többek között eladni nekik.

  • 2009.06.21 14:33:10sugar.

    minek ekkora hiszti egy plakát miatt?!
    óvd a gyerekedet. zárd be egy kalitkába és ne vidd ki még a kertbe se.
    ez akkora hülyeség amit egy két szülő művel így védi a gyerekét meg úgy... minek? a gyerek egy idő után a saját útját fogja járni, és saját véleménye lesz mindenről, mégha ez az agyon korlátolt szülőnek nem is tetszik.

  • 2009.06.21 14:40:52nyünyőke

    Egy 4-6 éves gyereket amúgy hol érdekel egy ilyen plakát? Vagy hogy fog meg? Hogy köt le? Mert szerintem igazából még csak meg sem akad rajta a szeme. Legalábbis szerintem egy ennyi idős gyerek figyelmét ez egyáltalán nem kelti fel és nem köti le.

    Kint van egy tök zsúfolt, nyüzsis városban, ahol gondolom van millió érdekesebb dolog (legalábbis egy kisgyerek számára érdekesebb), mint ez a plakát..

    Vagy csak én voltam fura gyerek, hogy 4 éves koromban nem érdekelt az ilyesmi, és valószínűleg átsiklott volna felette a tekintetem, és nem elkezdem nézegetni, meg elemezgetni, meg agyalni rajta, hogy van 3 farmeres bácsi a képen meg az egyiken egy néni, akin nincs ugyan felső, de kb semmi nem látszik?

  • 2009.06.21 15:13:45Ödönke

    takaba, én értelek, és nem várom el tőle. Csak ajánlom. Mint ahogy Győzike nem nézését is ajánlom. És mint ahogy én sem nézem meg azt, ami nem tetszik. Még akkor sem, ha az arcomba akarják nyomni. Lásd: tévéreklám.
    De továbbra sem értem, hogy ezen a képen mi az, ami ennyire taszítja az embereket.

  • 2009.06.21 15:28:17takaba

    Ödönke, megmondom neked, mi az. A félelem. Hogy hat, hogy árthat - nem az a reklámkép maga, hanem mindaz az üzenet, ami benne van. (Vagy amit belelátnak.) Az egy illúzió, hogy az emberek kellően tudatosak a saját sorsukhoz, döntéseikhez, érdekvédelmükhöz vagy ahhoz, hogy kivonják magukat bizonyos nyomakodó, sokszor kifejezetten manipulatív és agresszívan tolakodó hatások elől. A liberális demokrációk ilyen emberekről álmodoznak és az elveik azért buknak meg a valóságban, mert ilyen emberek alig vannak. Vagyis: amíg nem lesz mindenki annyira tudatos, mint te vagy remélem, amennyire én is vagyok, az elsöprő többséggel kapcsolatban mindazoknak felelősségük van, akik szándékosan manipulálják őket - Győzike show-val, plakátokkal, stb. Mert nem igaz, hogy ki lehet ezeket kerülni, és nem igaz, hogy amit valakinek mutatnak, elébe tolnak, az nem hat rá. Úgyhogy sokan azért pöccennek be az ilyen tatalmakra, mert érzik valahol a sunyi befolyásolást, ami benne rejlik. Mások meg azért szólalnak meg, mert felelősséget éreznek a többiekért, akik nem látják át a folyamatokat.

  • 2009.06.21 15:48:56Ödönke

    takaba, ebben van valami, ennek ellenére tudom, hogy ki lehet kerülni. Én azt gondolom, hogy az emberek önállóan működő lények, és valóban, mindig az a gond, hogy nem.

  • 2009.06.22 13:22:24Ivy McLaglen

    Amikor a drága 6 éves lánykám az "Irány Magyarország" nagyszerű reklámját meglátta az újságban (párocska a kazalban hancúrozik, ruhák szanaszét) érdekes kérdéseket tett fel. Szerintem ahhoz még kicsi, hogy arról kezdjek neki mesélni, hogy tudod mikor egy néni meg a bácsi és a méhecske esete... Ahhoz meg már nagy, hogy tök hülyére vegyem és tereljem a témát.
    Erre a CK plakátra mit mondjak, miért nyal-fal 2 fickó egy látszólag anorexiás tinilányt? A harmadik pasas miért hentereg a földön a gatyáját gombolva?
    Ne már az legyen a trendi, hogy kurvának játszunk. És ne tolják a pofámba ezt a köztereken!!! Már attól is kész vagyok amikor a modellek egy szál alsógatyába 3 méteresre kinagyítva villognak. És nem vagyok prűd, de nem ám.
    Régen attól is beizgultak az urak, ha megláttak egy női bokát, manapság már lassan mindent látnak. Ezzel a túlzott szexiséggel, csak asexuális lesz a társadalom egyik fele, a másik fele meg perverz.
    Szerintem.

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta