Olga Kurylenko dekoltázsára épít a Bebe

Zanza!

Olga Kurylenkót, a modellből lett színésznőt választotta a Bebe kampányarcának, de leginkább a dekoltázsát emelték ki.

Olga Kurylenkó, a modellből lett színésznő a Bebe nyári kampányarca. Az utolsó James Bond-filmben, a Quantum csendjében feltűnt, új generációs Bond-lány (nemcsak biodíszlet, hanem a cselekmény bonyolításának aktív résztvevője) ismertségét eddig nem használta ki annyira divatszakma, mint azt egy modellből lett mozisztár esetében lehetne, aki ezen felül az orosz kommunista párt árulója. A high street márkaként definiált Bebe az elsők között van, amelyik szerződést ajánlott a színésznőnek, már tavaly is dolgoztak vele. Kampányarcaik között szerepelt már Adriana Lima modell, Mischa Barton színésznő és Jamie King modell-színésznő is.

olga kurylenkobebe1

A fotókon Olga Kurylenko dekoltázsára szerették volna a figyelmet irányítani. Egy korábbi interjújában a színésznő utalt arra, hogy meggyőződése szerint alig akad nő, akinek jobb alakja lenne nála, ezért meg is ajándékozta a vele egyetértőket több férfimagazinos sorozatával, legutóbb a Maxim magazinnak állt modellt. Filmjeiben is inkább maga vetkőzik, mint hogy ezt a feladatot testdublőzre bízza. Az idén 30 éves Olga Kurylenko modellpályája Moszkvában kezdődött, majd az ügynöksége Párizsba közvetítette, ahol filmes pályafutása is elkezdődött.

A Bebe márkát San Franciskóban alapították, az első márkaüzletet Manny Mashouf nyitotta meg 1976-ban, és a kínálat elsősorban a fiatal nőket célozza meg. A márka közhelygyárában fabrikált kifejezéssel élve a cég termékei a stílusos és szexi nők szépségét emelik ki, és ma már a világ harmincöt országában teszik ezt. Az elmúlt évtizedekben a női ruhákon kívül ráálltak a sportruhák és a kiegészítők gyártására is, táskákban, napszemüvegekben erősek még, ez utóbbi kiegészítőik sok helyen ismertebbek is, mint a Bebe ruhák.

Blogmustra