Nagykorú nők bébiruhában a Petit Bateau jóvoltából

Zanza!

Pár éve egy jó kis párizsi piacon nézelődtünk a barátnőmmel olajbogyók, illatos sajtok, ropogós bagettek, bőrtáskák és virágok között, amikor rábukkantunk egy gigantikus halom Petit Bateau pólóra az egyik furgon árnyékában. Azt most ne firtassuk, hogyan kerültek oda, lényeg, hogy azonnal belezúgtam a bébiknek szánt szuperpuha pamutruhákba és egy gyors próba után sikeresen megállapítottam, hogy a nagylányoknak készült atléták tökéletesen passzolnak rám. Mondanom se kell, egy jókora zsák Petit Bateau pólóval tértem haza aznap, na meg egy másikkal, tele olajbogyókkal, tapenade-dal, taramával, sajtokkal. Azóta már legális úton is vásároltam Petit Bateau ruhát egy római üzletben, igaz ugyan, hogy egy másik barátnőm kislányának. Később pedig felfedeztem, hogy a márka felnőtteknek is készít puha pólókat és csíkos atlétákat.

A felnőttek megbabonázása egyébként kivel mással, természetesen Karl Lagerfelddel kezdődött, amikor egy 1996-os bemutatója során Petit Bateau pólókba bújtatta öltönyös modelljeit. Ezután a márka a gyerekméretek mögé még felsorakoztatta az XS, S, M, L felnőttt méreteket is, aminek köszönhetően három év alatt 1000%-os forgalomnövekedést produkáltak, még úgy is, hogy továbbra is megmaradtak a póló-atléta-hosszúujjú háromszögben. Idén azonban mintha végleg felnőtt volna a Petit Bateau: a 2009-es tavaszi-nyári felnőtt kollekcióban már találhatunk a csíkos pólók mellett ruhákat, kardigánokat, sortokat. A reklámkapmányhoz pedig az MGMT (The Management) együttes két frontemberét Ben Goldwassert és Andrew VanWyngardent választották. (forrás: style.com, pipeline)

Blogmustra