OFFLINE

Újabb csalódás: Farger kávézó

2009. január 7., szerda 08:00

Vasárnap reggel, utolsó szabadnap, meg amúgy sincs itthon semmi, menjünk el valahova reggelizni. Gerlóczy-ba vagy beférünk, vagy nem, menjünk a Fargerbe, régebben már voltunk ott, jó emlékeink vannak. Aztán ennyi, újból kiderült, hogy Budapesten reggelizni sajnos nem egyszerű, a Fargerben azzal kezdődött az egész, hogy kicsit sem voltak velünk kedvesek, ráadásul annak ellenére, hogy gyerekbarát helynek hirdetik magukat, még egy etetőszékük sem volt - volt ezzel szemben két rozzant, dülöngélő kisszékük. Persze lassan már az is jó pontnak számít, hogy egyáltalán nyitva vannak vasárnap, ellentétben szinte az összes többi hellyel. Igaz, rajtunk kívül itt is csak két vendég volt, úgyhogy kezdem megérteni, bár elfogadni akkor sem tudom, hogy a magyar vendéglátósok fejében még  mindig az van, hogy vasárnap mindenki otthon ül a húsleveses fazék mellett és szopogatja a csirkelábat.


A Fargerben a tejes kávé és a kapucsínó is hideg volt, nem langyos, hideg, amikor ezt megemlítettük, udvariasan hoztak másikat, ami forró volt, ebből is látszik, hogy tudnak ők meleg kávét, ha akarnak, csak hát egyszerűbb és olcsóbb volt beleönteni a kávénkba az előző vendégnek gőzölt, ám azóta már kihűlt tejet. De sajnos a reggeli sem volt jobb, a ham and eggs ham része is hideg volt, szintén a több órája kisütött, kihűlt és megkeményedett baconre ráütöttek két tükörtojást, a lazacos bagettel meg csak annyi volt a baj, hogy nem bagett volt, hanem egy kifejezetten gyenge minőségű, felpumpált buci.

Mondhatnám, hogy az egész hely annyira magyar, de tudom, hogy sokan nekem fognak ezért esni, pedig nem negatív töltettel mondom. Egyszerűen kezdem megérteni, hogy vannak nemzetek, például a spanyolok meg az olaszok, akik tudnak kávét főzni, és vannak, akik nem, meg vannak, akik tudnak szendvicset készíteni, és vannak, akik meg pörköltet tudnak. Az is valami, hogy próbálkoznak, de megint nincs benne se érdeklődés, se lelkesedés, olyan, mint amikor a McDonald’s akar magyar menüt gyártani. Nem megy.
 

Farger kávézó

Budapest, 1054 Zoltán utca 18.

Nyitva: H-P: 7-21 SZ-V:9-16

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2009.01.07 08:56:14dzsedofka

    nekem csupa jó tapasztalatom van a fargerrel, igaz, nem reggeli, hanem egyéb harapnivaló fronton. a forró csokik, teák is finomak, a személyzet kifejezetten segítőkész és kedves volt idáig bármikor. sajnálom, h reggelijük pont nem jött be.





  • 2009.01.07 09:33:20gabcigirl

    Nekem a vendéglátósok meg az eladók egyébként is örök témát jelentenek. Vajh' előírásszerűen okítják nekik,miért és hogyan kell minél "ügyfélközpontatlanabbnak" és bunkónak lenni a vásárlókkal? Érdeklődésre üveges tekintet, szájhúzás, telefonálgatás, stb...Valóban nem könnyű emberekkel dolgozni. De nem is kötelező....

  • 2009.01.07 09:34:32bk

    bagószag,bagószag,bagószag

  • 2009.01.07 09:42:00bolletje

    "Persze lassan már az is jó pontnak számít, hogy egyáltalán nyitva vannak vasárnap, (...) elfogadni akkor sem tudom, hogy a magyar vendéglátósok fejében még mindig az van, hogy vasárnap mindenki otthon ül a húsleveses fazék mellett és szopogatja a csirkelábat."





    Nem inkább az a helyzet, hogy a vendéglátós is ember, aki szeretne hetente legalább egyszer a családjával csirkelábat szopogatni a családjával??

  • 2009.01.07 10:34:55Picinger

    Aki vasárnap otthon akar ülni, az ne menjen vendéglátósnak...

  • 2009.01.07 11:08:51butch cassidy

    Kedves Moda Liza!



    A hely annyira nem magyar! - mert a tulajdonos par egyik tagja az Egyesult Allamokbol teleput at es ez az etlapon is jol latszik. Masreszt a hely igenis jo ezt sokan gondoljuk igy, akik oda jarunk.. Harmadreszt nekem ugyanabban az etteremben (akar gyorskajalda) elofordult mar, hogy ugyanazt kertem es az etel ami eloszor izlett masodszorra nem izlett..Javaslom menj vissza es tegy egy uj probat..-sztem csak szorvany jelenseggel talalkoztal.

    A Farger felszolgaloi es konyhai gardaja eros es minosegi egyseget alkot. A kavejuk pedig ISTENI!



    Egy gyakori Farger vendeg, aki 2 gyerekkel jar kavezni

  • 2009.01.07 11:55:02belekotyogok

    Aztán ugyan mi a baj azokkal az emberekkel, akik vasárnap reggel szeretik maguk megcsinálni a kis rántottájukat és szeretnek a családdal együtt enni húslevest?

  • 2009.01.07 12:05:23Rékuc

    belekotyogok: semmi az égvilágon. De egy világvárosban ugyan legyen már alternativa azok számára is, akik vasárnap reggel elmennének egy hangulatos helyre reggelizni, brunchozni. Itt a választási lehetőség hiányát siratjuk, nem az otthon készitett rántottát fikázzuk.

  • 2009.01.07 12:11:10Macaroon

    butch cassidy: akkor hogy fordulhatott elő, hogy liza hideg kvt kapott? Hazudna tán? Mert a hideg kv (és leves) nálam is kiveri a biztosítékot.

  • 2009.01.07 12:28:54Prinzessin Erbsen

    Nem lehet az, hogy akadozik a gaz ellatas?



    A jövöheten mar otthon is hideg kavet fogtok inni!

  • 2009.01.07 12:38:05butch cassidy

    @Macaron

    Biztos igazat ir Liza, nekem szimplan mas a tapasztalatom. Eznekivul hetente tobbszor jarok a Fargerbe es nem 2 alkalom utan vonok le konkluziot.. Ezert javasoltam, hogy menjen vissza. Worst case scenario ir meg egy lehuzo cikket..

  • 2009.01.07 12:51:44belize

    egyet kell értenem Butch Cassidyvel, nem egyszer voltam a Fargerben, és eddig csupa jó tapasztalat, még kávé terén is, pedig arra nagyon érzékeny vagyok. és nem tejeskávét ittam, hanem espressót, üresen. nem a kávéjukkal van baj, legfeljebb a bele öntött hideg tejjel.

  • 2009.01.07 12:53:56gyb

    Bizony, engem is rávettek az olvasók, hogy menjek el másodszor is tai-chizni:



    velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2008/10/10/tajcsi_1/



    velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2008/11/08/taiji_reloaded/



    Egyébként a magyarok nem kávét főzni nem tudnak, hanem általában kiszolgálni. Ahány külföldit hoztam eddig haza, mind azt mondta (főleg az olaszok), hogy meg vannak lepve, milyen finom itt a kávé, főleg pl. Francia- és Németországhoz képest.

  • 2009.01.07 13:01:53Tpancs

    simán lehet, hogy a személyzettel van a gond. vendéglátósnak születni kell, a hanyagság, nemtörődömség nem megy együtt a szolgáltatásnyújtással.

    értem én, hogy ez most egy bemutató cikk, de reggelizáshez tuti, hogy bejáratott, megszokott helyre mennék. az újdonság izgalmát meghagynám egy délutáni v esti programhoz.

  • 2009.01.07 13:20:29bolletje

    Picinger, ez így, ebben a formában erős túlzás :) Olyan helyen élek, ahol vasárnap SEMMI nincs nyitva, mert az önkormányzat tiltja. De éttermek, kávézók, cukrászdák stb. azért vannak :)



    Gondolom Izraelben sem kultiválják a szombati nyitvatartást.

  • 2009.01.07 13:21:40bolletje

    GYB, történelmi pillanat, egyetértünk! Szerintem sincs semmi baj a magyar kávéval, de erre csak akkor jön rá az ember, ha Nyugat-Európában él...

  • 2009.01.07 14:23:26farger

    Kedves Moda Lisa !



    Nagyon szépen köszönöm, hogy növelni tetszett honlapunk látogatottságát! Köszönettel tartozom azért is, hogy egy kihívásnak kell eleget tegyek, történetesen az Ön által jellemzett időszak rekonstruálása, konzekvenciák levonása, újabb munkaértekezlet összehívása, hogy még jobban összpontosítani tudjuk figyelmünket Önök (minden Kedves Vendég) szolgálatára. Köszönöm figyelmeztetését és ezúton kérem bocsánatát és idejét egy új lehetőségre, kérem, adjon még egy esélyt! Bár megdöbbenve olvastam levelét, mivel pontosan fel tudom idézni Önöket, ahogy a második kávékört kívánságuk szerint forrón, kedvesen és természetesen Attila saját fogyasztásának terhére szolgálta fel. Ahogy kisgyermekükhöz leguggoltam magam is, Ági munkatársunk is, hogy egy-két kedves szóval, simogatással szeretetünket fejezzük ki.

    Megjegyezni kívánkozik, hogy a kávénkra és a konyhára nagyon kényes vagyok és „belső törvény” írja elő, hogy a frissen készített ételeket azonnal szolgálják fel, nehogy kihűljön. Természetesen sajnos előfordul, hogy 5-10 perc is eltelik az elkészültségtől a felszolgálásig, de ez kizárólag csúcsidőben, ebédeltetésnél és igyekszünk ezt az időt is redukálni, hogy ne langyosan vagy kihűlve kerüljön asztalra, de olyan, hogy több órája kisütött, kihűlt, megdermedt ételt szolgáljunk fel, sajnálom, de még az Önök esetében sem történhetett meg, hiszen ahogy bemegy a konyhára a rendelés, akkor kezdenek még szeletelni is. Több vendégünk meg épp ezt kifogásolja, mert ez is 3-5 perc kését jelent az „ azonnal-nál” . Előre készített ételt kizárólag a salátafélék aprózása jelent. A bagettről az elmúlt 5 évben még nem volt panasz ( ez nem jelentheti azt, hogy nincs is) - nem vitatom, hogy vannak helyben sütött, finomabbak is – mi beszállítatjuk és az naponta érkezik.

    A gyerekszék problémával egyetértek, igyekszünk beszerezni, bár ezt a kis roggyantat minden 1-5 éves gyerek szereti.



    Ezúton köszönöm mind az erre a cikkre reagáló, „védelmünkre” álló, mind a betelefonáló vendégeinknek jóindulatát és hozzánk való hűségét.



    Farsang Edit Farger Kávézó tulajdonos

  • 2009.01.07 14:37:08alopex_lagopus

    Hehe, ez azért volt jó, mert engem kíváncsivá tett :) Mások a bort tudják jól ízlelgetni, én a kávét, és biztos, hogy elmegyek ide.

    (Ha cinikus akarnék lenni, akkor bújtatott reklámot kiáltanék :>)

  • 2009.01.07 14:38:11ddevil

    Korrekt válasz.

    Ezzel együtt, ha hideg volt az a kávé és étel, akkor hideg volt, attól, h mindent frissen és azonnal készítenek.

  • 2009.01.07 14:52:33yamahakata

    Az én KV-m is enyhén szólva langyos volt. Nem szóltam, megittam. Nem vagyok egy reklamálós típus. Azóta viszont nem jártam a Fargerben.



    A válaszlevél rendkívül szimpatikus és bizalomgerjesztő, a közeljövőben visszatérek. ;)

  • 2009.01.07 14:54:45zanzibar

    Rossz napot fogtatok ki, én hét közben rendszeresen járok kávézni, sütizni klasz hely: minden finom és nagyon kedvesek, barátságosak a pultosok, kiszolgálók. Jó az újságválaszték is.

  • 2009.01.07 15:37:07Tpancs

    azért a fargeren kívül vannak még helyek, ahol jó a kávé... :D

  • 2009.01.07 16:05:33belize

    pont ezt írjuk, Tpancs, hogy a magyarok igenis _tudnak_ kávét főzni :)

  • 2009.01.07 16:13:36moda liza

    kedves farger,

    köszönöm a válaszokat, és mindenképpen be fogunk még nézni, eddig is jártunk oda, szinte csak jó tapasztalatunk volt (a cigiszagot leszámítva, de ez az ételek mellett akár mellékes is lehet).

    ezért is volt ez most csalódás, tudja, ha nagyon jót várunk, nagyobb a csalódás.

    de minden panaszunkat elmondtuk személyesen is, ott és akkor, és valóban rögtön kaptunk másik kávét, ezt bele is írtam!



    ps: a székkel nem az a bajom, hogy nem új, hanem, hogy egy 1 éves még nem tud fegyelmezetten ülni, felmászik rá, és hát szétesett alatta. felőlem 100 éves is lehet ha stabil.

  • 2009.01.07 16:21:58quinta

    Nagyon udvarias a válasz a tulajdonosnőtől valóban... de én direkt azért regisztráltam, hogy leírhassam, nyár elején (magam is nagy bruchozóként) be sem ültem a teraszon felszolgált szendvicsek láttán!! Tehát, válasz így, válasz úgy, valamit tenni kell! Mindenkinek figyelmébe ajánlom a buvosszakacs.blog.hu/2007/07/12/kulinaris_charta linket irányadóként minden vendéglátósnak, aki még nem ismerné. Hajrá hajrá a minél több kafa reggelizőért Bp-en!

  • 2009.01.07 16:24:04coldboy

    hűűű egész kis előadás!Engem roppant kíváncsivá tettetek ezzel a Fargerrel! Meg akarom tapasztalni.Már a honlapjukból is itélve, nem lehet gagyi és tulaj asszonyság leveléből mély érzelmeket érzek ki. Namár most, aki ilyen érzékenyen, intelligensen reagálja le azt, ami neki fáj, akkor azt hiszem odafigyelnek a részletekre, fontos nekik, hogy mi jól érezzük magunkat.Tényleg korrekt, egyenes. Egyébként meg csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. (mint ebben a pillanatban ...én)..és hogy egy felszolgáló a saját pénzén korrigálja a hibáját.....hmmm, ilyet még sehol nem kaptam!! már szeretem is őket.

  • 2009.01.07 17:28:49delhanacia

    ha engem jól orrbavernek, és az nekem rossz, próbáljam ki, hátha csak véletlen volt, mert amúgy az jó?

  • 2009.01.07 17:29:07atrop

    jó magam is járok már vagy pár éve a fargerba, azon kívül, hogy főleg nyáron ebédidőben egy fikarcnyi hely sincs, semmi bajom még nem volt velük. Kedvesek, törzsgárda felszolgálók, sokkal több van bennük és náluk, mint akármelyik más ezer kávézóban.Otthonosság, rengetek olvasnivaló,eszméletlen jó KV!!internet és nekem spec.a vasalt szendvicsük ver mindent! Egy fáradt nap után jó lesz az estém tőlük v. a reggeli farger KV után nem lesz rossz a napom. Lazák, közvetlenek, egyediek!

  • 2009.01.07 17:37:41atrop

    itt nem orrbaverésről volt eddig szó kedves delhanacia! ha figyelmesen olvastad moda liza utolsó reagálását, már többször jártak ott, csupa jó tapasztalatuk volt....és egyszercsak egy nap volt valami számukra nem odaillő...korrektül egymás tudtára adták a dolgokat....és még újra el fognak menni!

    ha kérdés, hogy te elmenjél-e, válaszom: NE !

    nehogy orrbaverjenek :-)

  • 2009.01.07 18:14:53Pippike

    Aki nem akar otthon vasárnap csirkelábat szopogatni,na az menjen vendéglátósnak..

  • 2009.01.07 19:28:46Johnny_Blaze

    Nahat!

    Ez a cikk most kivancsiva tett, nem a negativ tapasztalat miatt, hanem a tobbiek pozitiv velemenye miatt es a weboldal is tetszett.

    Nem Magyarorszagon elek, de jovoheten epp hazalatogatok, es a masodik utam ide fog vezetni:)

  • 2009.01.07 21:54:52_karmapolice_

    moda liza,

    ha eddig meg voltál velük elégedve, miért az van rögtön a címben, hogy "újabb csalódás"? és miért nem említed meg a cikkben, hogy a reklamáció után a kévéért nem kellett fizetni? ez utóbbi nagyon korrekt dolog volt, ilyesmivel nem nagyon találkozol olyan helyen, ami "annyira magyar".

    én még soha nem voltam a Fargerben, de ezek után el fogok menni. sokkal intelligensebbnek tűnik a tulaja, mint pl. te...

  • 2009.01.07 21:57:40tombolagyőztes

    Már évek óta Farger-törzsvendégek és a Farger-kávé elkötelezett hívei vagyunk, hetente egyszer mindig ott reggelizünk, de már csak a kávé miatt is érdemes bármikor arra ugrani. A felszolgálók kifejezetten kedvesek, segítőkészek, nekünk soha nem volt problémánk. A kedvencem a borított szendvics és a cikkebn is említett lazacos bagel, ami szeritem tényleg bagel és nem puffancs vagy mifene. A hely egyébként kutya- és gyerekbarát és ez nem elsősorban a felszereltségen múlik (bár van kifestő, ceruza), hanem azon, hogy az ott dolgozók tényleg kedvesen viszonyulnak a gyerekekhez (ellentétben igen sok hellyel, ahol kinéznek egy kisgyerekkel). Aki nem hiszi, járjon utána!

  • 2009.01.07 22:03:20Szelíd hangorkán

    Ilyen reggelizős helyek miért nem nyílnak a VIII. (Klinikák) vagy a XI. (Sasad) kerületben?

  • 2009.01.07 23:56:13ddevil

    Hogy mondják azt, hogy Farger?

  • 2009.01.08 00:02:07atrop

    pontosan úgy, ahogy le van írva!!!

  • 2009.01.08 14:41:21angeleye

    Évek óta járok a Farger kávézóban és soha de soha nem tapasztaltam semmien negativ dologt. Hideg kávé??? Legjobb kávét tudom meg inni egész Budapesten ami párosul a kedves kiszolgálással és a hely hangulata páratlan. Sok szempontból kítűnek tartom a helyet : kedvesek, családias hangulat, gyerekszeretőek , állat barátok ( nekem mint kutya tatónak igen is fontos mert sajnos Magyarországon kevés az a hely ahova kis kedvencemmel be tudom menni) akár egy kellemes reggelit akarok eltöleni vagy egy üzleti megbeszélést mindenre alkalmas ez a kis gyöngyszem. A tulajdonosok meg bübájosak.

    Azt tudom mindenkinek javasoni hogy ne hagyják ki ezt az élményt hogy nem látogatnak el és kostolják meg minden finomságaikat. Ha nem ossztja véleményemet az meg keressen magának egy másik kis helyet ahol meg van mindenne elégede ugy ahogy én a Farger-rel. Nincs olyan nap hogy ne látogatnék el hozzájuk. Egy kutyás tőrzsvendég.

  • 2009.01.08 19:31:06kdodee

    szerintem egy tulajdonosnak nem az a dolga, hogy kontrazzon a kritikara, hanem az, hogy meghallgassa es megszivlelje. konyvkritikakra sem ugrik ra egy iro egyenkent, eloadasok utan sem tartanak nyilvanos beszedeket a szineszek, hogy megvedjek magukat. elhisszuk, hogy jo az etterem, de ugy tunik kivetnivalot igenis lehet benne talalni.

    aki ezt nem tudja lenyelni, az ne menjen etteremtulajdonosnak....

    kritikat fogadni tudni kell!

    mas. egy jo etteremben NEM szabad elofordulnia annak, hogy a vendeg rossz napot fog ki. ne legyen rossz nap! ha van, akkor nem jo az etterem. milyen az, hogy egyszer hideg a kave, meg egyszer izlik az etel, ket nappal kesobb meg mindketto hideg/mas/rossz? egy jo etterem/kavezo/etc. attol jo, hogy a pici dolgokra is odafigyelnek --> mert pont ettol lesz kulonleges.



    egyebkent egyetertek, hogy kellenenek magyar brunch helyek. jo lenne!



    es vegul, jaj, az a kiszolgalas ami magyarorszagon jonak szamit, kulfoldon a kozepszar kategoriat uti meg. es bar nem minden helyre, de a tulnyomo tobbsegre elmondhatjuk, hogy a pincerek rengetegszer fapofaval szolgalnak ki, neha egyenesen bunkok, nem szentelnek eleg figyelmet a vendegnek, nem figyelnek a kis dolgokra, nem udvariasak, stb stb. ezt en utalom, foleg amikor olyan arak vannak, hogy meg kezet is kene csokolniuk, hogy beteszem a labam... en szivesen kifizetek sok penzt minosegert! de szarert nem...



    egyebkent en a fargerben meg nem jartam, ami leirtam, az nem is roluk szol, no offense.

  • 2009.01.08 19:50:17jdgirl

    Szerintem a Farsang Edit egyáltalán nem "kontrázott", hanem tök normálisan válaszolt,és ugyan, miért ne tehetné meg azt, ki tiltja meg neki? Akit megvádolnak valamivel, annak joga van védekezni. És nekem úgy tűnt, hogy meg is szívlelte...



    Én voltam már sokszor a Fargerben, és én sem tapasztaltam még soha, semmi negatívumot ott. Úgyhogy fennáll a gyanú, hogy a cikkíró talán icipicit eltúlozta a dolgokat...

    Ja, és még vmi. A vendéglátó helyek árairól nem a pincérek tehetnek, úgyhogy max a tulajnak kellene kezet csókolnia, hogy betérsz oda, kdodee.



  • 2009.01.08 20:46:41passion fruit

    Akit megvádolnak valamivel, annak igen. Akit kritikával illetnek, annak elegánsabb hallgatni. Miért ne írhatná le Moda Liza a kritikájában, hogy márpedig a kávé nem jó langyosan? Ezen az égvilágon semmit nem változtat az, hogy X másik alkalommal megfelelő hőmérsékletű volt.



    Viszont a kritikára azt válaszolni, hogy "pedig én még szeretetem jeléül a gyerekedet is megsimogattam" nem túl elegáns. Ráadásul a kávézó nem is szorul rá arra, hogy megvédje magát, hiszen egy csomó kommentelő a védelmére kelt. Ilyenkor kell bezsebelni a bókokat, megszívlelni a kritikát, és bölcsen hallgatni.

  • 2009.01.08 21:39:23kapri

    passion fruit! az neked jobb lenne, ha le se szarnának? Edit tudtára adta a kritizálónak, hogy tud a problémájáról, nem hagyja figyelmen kívül, megköszönte a kritikát,....de azért mert ő CSAK egy szolgáltató, akkor neki már nincs joga??? ő is ember, mint te.... vagy nem? az egyiknek a hideg kv fáj, a másiknak az igazságtalanság. mind a kettő a véleményét írta le. csak hogy a hideg kv azonnal orvosolva is volt és ennek dacára..... bölcsen hallgatni nem mindíg bölcs dolog!!ő legalább lereagálta, nem mint sok ezer, aki azzal, hogy le se sz..., azt hiszi, bölcs.

  • 2009.01.08 22:20:32passion fruit

    Ki mondta, hogy nem ember? Dehogyis kell leszarni bármit it. Sőt, az lenne a jó, ha más helyeken is ott helyben reagálnának egy ilyen problémára, ahogy a leírtak alapján itt tették. Nyilván a legjobb az lenne, ha eleve nem adnának hideg kávét, de ha ez mégis előfordul, akkor egy második, kifogástalan kávé a kávéház számlájára teljesen korrekt és elegáns. Egy kritikára válaszolni viszont már kevésbé, főleg mivel igazságtalanságról azért nincs szó, hiszen mindketten egyetértenek abban, hogy az első kávé hideg volt, a második meg meleg.

  • 2009.01.08 23:02:41kapri

    és lisának szabadkozni a kritika válaszára? az elegáns? ha helyben orvosolták a baját, miért elegáns dolog a világ elé tárni? és mi kívülálló olvasók honnét tudtuk volna, hogy pl. a kvzó számlájára volt a második kv, ha nem a válaszból? nem teljesebb a kép így róluk? legalább így érzékelem, hogy a vendégeiket nem szarják le. még lehet, hogy el is megyek hozzájuk.

    bocs, nem ellenkezni akarok, de olyan az érzésem, mintha valaki ha vendéglátós, annak kuss, a vendégnek meg mindent szabad. még sosem találkoztam a fordítottjával, ahol a vendéglátó tulaja pellengérezte volna a vendégét, pedig tudjuk, sok bunkó, lekezelő vendég tud papáskodni, packázni a vendéglátóssal....mert hogy ő a vendég! én is vendég vagyok, de ha nekem adna egy pincér ingyen kávét, bizony hálás lennék.

  • 2009.01.08 23:59:42orsoborso_

    calm down emberek.

    1. a hideg kávét senki nem szereti.

    2. mindenkinek lehet rossz napja.

  • 2009.01.11 17:37:13ga_zsi

    "De egy világvárosban ugyan legyen már alternativa azok számára is, akik vasárnap reggel elmennének egy hangulatos helyre reggelizni, brunchozni."

    erről a mondatról a Barátok közt jut az eszembe. Nagyon szegények nincs pénzük pl.Kertészék, de mindig a Rózsában esznek, azt használják boltnak, stb...

  • 2009.01.13 23:54:10quinta

    ga_zsi! Ha Te érted, amit írtál, kifejtenéd mi belőle a tanulság a vita szempontjából?

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta