OFFLINE

Claudia Schiffer melle ihlette Karl Lagerfeldet

2009. január 3., szombat 08:00

Karl Lagerfeld kimeríthetetlen kreatív energiái ezúttal ismét a pezsgőipar irányába terelték a mestert, amikor nemrég a legendás pezsgőmárkának, a Dom Pérignon-nak tervezett egy tálat. A női mellet formáló tál tulajdonképpen egy 1787-es francia változatra kacsintgat, amelyet kifejezetten Marie Antoinette számára terveztek. A legenda szerint az eredeti tál pontosan a királyné keblét mintázta, majd később ebből a formából alakult ki a ma is használt pezsgős kehely. Lagerfeld adaptációjának legkedvesebb modellje, Claudia Schiffer volt az ihletforrása. A tál három porcelán Dom Pérignon-on nyugszik, és 3150 dollár fejében bárki megvásárolhatja, ebben az esetben jár még mellé egy 1995-ös Dom Pérignon Oenothèque is.

Lagerfeld tavaly az Oenothèque reklámkampányának fotózása során is Schifferrel dolgozott együtt. A reklám egy kőgazdag fiatal párról szól, akik a nagy gazdagságba kissé beleunalmasodtak. A luxuspezsgő viszont beindítja a férj fantáziáját és a lehető legkülönbözőbb karakterekben és helyzetekben képzeli el Schiffert, a francia szobalánytól kezdve, a bőrszerkós démonon át, egészen Marie Antoinette-ig.

(Forrás és kép: Wine Spectator, Dom Pérignon)

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta