A britek megőrülnek a láthatatlan bugyiért

Zanza!

A Debenhams brit üzletlánc szerint egyre nagyobb a kereslet az olyan ún. láthatatlan bugyik iránt, amiket úgy terveztek meg, hogy viselőjük ne érezze magát kényelmetlenül, ha éppen egy szűk holmit ölt magára. Hiszen kevés kínosabb dolog van annál, mintha az alsónemű szegélye átüt a nadrágon vagy a szoknyán, ám nem mindenki rajong a tangákért. A cég nem volt hajlandó elárulni, hogy pontosan hány darabot adtak el a saját láthatatlan bugyijaikból, amik négy font helyett most három fontba és húsz pennybe kerülnek, csak annyit mondtak, hogy mindössze két karácsonyi termékből fogyott több idén. Valamint azt is közölték, hogy a tavalyi év ugyanezen időszakához képest 1800 százalékkal nőtt az eladás, és az ünnepek közeledtével csak tovább nő a kereslet.

A Debenhams láthatatlan fehérneműi egy különleges poliészter anyagból készülnek, amelynek széleit lézerrel vágják el, így szegély nélkül sem bomlik. A bugyikat egyébként halvány rózsaszín, fekete, fehér és testszínű változatban, illetve többféle fazonban lehet kapni a cég üzleteiben, valamint internetes áruházában. A láthatatlan bugyit a DailyMail számára a 29 éves Laura Stott tesztelte. Őt az alsónemű fent említett tulajdonsága mellett leginkább a darab egyszerűsége és ára ragadta meg. „Kevesebb mint öt fontért a nők egy olyan fehérneműt kapnak, amire ilyenkor vágynak: napközben kényelmes viselet az irodában, de akkor sem kell aggódniuk a felsejlő szegélyek miatt, ha egy szűk ruhát vesznek fel a munka utáni italozáshoz. Könnyen lekörözi azokat a márkákat, amelynek a termékei tízszer ennyibe kerülnek” – fejtette ki Stott, aki hozzátette, a láthatatlan alsóneműt akkor sem kell szégyellni, ha egy öltözőben cserélünk ruhát.

Blogmustra