Mi van? Tescóban a Prada?

Zanza!

Divat témában nem szoktunk szörnyű sajtóközleményeket kapni, azok sokkal inkább feltörekvő hazai celebritásokról íródnak, például Ivanról. Talán most először csodálkoztunk nagyokat a beérkező mailek láttán, amikor ezt a címet olvastuk: Tescoban a Prada? Íme a címhez tartozó szövegtest. „Hogy különböztetjük meg az 59 eurós és az 1200 eurós ruhákat egymástól? Ha a kifutón szembe jön hogyan derül ki, hogy két hasonló ruha közül melyik húszszor drágább a másiknál? A jó minőség valóban csak a luxusmárkák tulajdonsága? Mitől kerül egy ruhadarab sok száz euróba? Egy magyar háziasszony ötözhet úgy, mint Jessica Alba, Uma Thurman, Gwyneth Paltrow? Itt csak a kérdések vannak. A válaszok az F&F-nél!” Tyű.

 

A márka őszi/téli kollekciójának budapesti bemutatója egy nem sokkal több, mint húsz perces show volt szeptember közepén. A Tescóban kapható, viszonylag gazdaságos ruhamárka idei darabjai a ’80-as évek Burdájának kissé jellegtelen, de a jövő felé mutató divatját idézik. Arra, hogy ilyet viselne Uma Thurman, sosem gondoltunk volna. A piros télikabátok és a kockás, derékig érő fazonok nem hagytak bennünk túl mély nyomot. A fehérneműkről markáns véleményt alkotni nem tudunk, mert leginkább a Pussy Deluxe és a Triumph meghatározhatatlan elegyének tűntek a darabok. A férfi alsónadrágok pedig leginkább a kinyúlt, minden fantáziától megfosztott klottgatyákra emlékeztettek. A bemutató óta keressük a választ arra a kérdésre, hogy ki hord idén ősszel almazöld, vagy barackszínű kabátot. Na? Ki?

Blogmustra