Cipőfetisiszta a Gucci magyar kampányarca

Zanza!

A világ gazdasága összeroskadni látszik, a Gucci pedig éppen ezt az időszakot választotta, hogy Budapesten üzletet nyisson. A fokozatosan glamour-gettóvá alakuló Andrássy úton megnyitott márkaüzlet bemutatkozó partija nem feledtette a vendégekkel, hogy Magyarországon vagyunk. A biztonsági őrök mögött álló vendégek a fotósok ruházatát kritizálták, mert azok nem tűntek kellőképp értékesnek. Erről bővebben a Velveten olvashatnak.

 

Nagy hazai büszkeségünk azonban, hogy a Gucci 2009 őszi/téli reklámkampányába egy magyar modellt is beválogattak, akit a márka ruhái mellett a cipők fogják meg a leginkább, saját bevallása szerint cipőfetisiszta. A húszéves, békéscsabai Mihalik Enikőt rising starként emlegetik a nemzetközi divatújságírók, csak úgy, mint a hazai Fashion Awards eseményén idén a legjobb modell díjával kitüntetett Fórizs Adinát. Mihalik Enikő hat évvel ezelőtt kezdett el modellkedni, miután megnyerte az Elite Model Look hazai modellfelfedező versenyt. Az utóbbi években dolgozott már az Elie Saab, Max Mara, a Blumarine, a Diane von Fürstenberg és Jill Stuart bemutatóin, és többek közt a Chanel hirdetéseiben szerepelt. A modell néhány snittben látható a Szex és New York című filmben, majd Lily Donaldson mellett többek közt őt kérték fel, hogy szerepeljen a Gucci legújabb reklámfilmjében.

Blogmustra