Miért nem hirdet nálunk a Pomellato luxusékszer?

Zanza!

„A nagy méretű ékszerek viseléséhez bőven kell önbizalom, rajtam még dolgoznia kell egy pszichológusnak, hogy felvehessek egy dió méretű gyűrűt”- mondta egy újságíró az üvegvitrin előtt. A megszokottnál nagyobb méretű luxusékszereiről ismert olasz Pomellato ékszerüzem utazókiállítása nemrég Budapestre érkezett, és a manufaktúra tárgyai néhány hétig láthatók az ékszertérnek is nevezett Kristóf téri Watch De Luxe szalonban. Európa negyedik legnagyobb forgalmú ékszermárkája 2007 májusában jelent meg először Magyarországon és a bemutatkozó eseményen tekintélyes celeb-koncentráció volt. Medveczky Ilona az olajszőkítésbe olvadt ékszereire emlékezett szomorúan, amikor újságíró közelébe került a svédasztalnál, Bíró Ica a hét csakra jelentőségéről értekezett, de az eseményt meglátogatta Ráday Mihály városvédő és Madár Veronika sorozatszínésznő is. Mind nagyszerűen érezték magukat, a hely szelleme derűs közlésvágyban teljesedett ki az este folyamán.

 

Az olasz manufaktúra képviselői ezzel nem voltak elégedettek, véleményük szerint az esemény sokkal inkább a hazai starletekre, mint a kézzel tervezett tárgyaikra irányította a figyelmet. Az utazókiállításról megemlékező bemutatón így legfeljebb Gyulai Viktóriát, a Fresh énekesnőjét láthattuk egy rövid ideig, és ékszermárka tehetősebb rajongóit, akik szerették volna az anonimitásukat megőrizni. Az eseményen azt is megtudtuk, az ékszermanufaktúra olasz tulajdonosai fontolgatták, hogy hirdessenek-e a hazai glossy-kban és divatlapokban, majd úgy ítélték meg, hogy a többi hirdetés mellett nem szeretnének megjelenni. A Pomellato olyannyira komolyan tartja magát a kézzel készült ékszerek követelményéhez, hogy ékszereibe nem választ szabványkövet, a csiszolást minden ékszerhez egyedileg készítik el. A márka egyik jellegzetes, fekete fosszíliából és aranykarikákból összeállított nyaklánc például úgy készült, hogy a szomszédos fekete karikákat ugyanabból az egy tömbből faragták ki, az aranyat hozzáöntötték.

Blogmustra