Napi idiótaság: öltöztesse csecsemőjét talpig Burberrybe

Zanza!

Miután Suri Cruise-t előszeretettel bújtatják híres szülei Burberry-kockákba, nem jöhet túl nagy meglepetésként, hogy a cég lát fantáziát egy újabb, kizárólag gyerekholmikat áruló üzlet megnyitásában. De ácsi: el tud ön képzelni egy ötévest, amint csak Burberry-drapp szoknyában, húszezer forintos kockás blúzocskában és gumicsizmában rohangál? Egészséges egy gyereket ilyen drága holmikba öltöztetni, amikor ő úgyse feltétlenül látja a minta esztétikai értékét, hogy a státuszszimbólumról ne is beszéljünk?

Miután áprilisban Hongkongban megnyílt az első, csak gyerekholmikat kínáló Burberry-bolt, a cég most a Harrods üzletében tervezi hasonló lerakat megnyitását. A brit Vogue azt írja, hogy a luxusmárka vezetői szerint a gyerekruha a ruházati cég egyik leggyorsabban fejlődő szegmense. Az új londoni bolt a négytől tízéves korosztály minden igényét ki fogja szolgálni, sőt, lesz egy „csecsemőktől négyévesekig” része is a boltnak. Feltesszük, hogy itt lehet majd kapni Burberry-mintás csecsemőbikinit (kb. 7300 Ft) meg puffos ujjú blúzocskát 14 000-ért. Ha ön megtehetné, kényeztetné ilyesmivel a kisgyerekét (azaz önmagát)? Vagy felesleges pénzkidobás és abszolút idiotizmus luxusbrandekbe bugyolálni a kicsit? Ráadásul úgy, hogy egyesek szerint a Burberry-minta a világ legrondább divatötlete, amely még a Crocsnál és a steppelt pufikabátnál is rondább.

Blogmustra