Az Amway is rájött az örök fiatalság titkára

Zanza!

„A valódi szépség az, amelyet nem mosol le este, ha lezuhanyozol”- fogalmazta meg az oly népszerű kifejezésre saját meghatározását Sandra Bullock az Amway Creme Luxury nevű, legújabb krémjének reklámfilmjében. A hazánkban az üzletkötők beszervezési tevékenysége nyomán nem minden körben népszerű cég a napokban kozmetikai „csúcstermékét” mutatta be  celebekkel a Gerbaud cukrászdában, amelynek a reklámarca a negyvenes amerikai színésznő, akit „természetessége és személyiségének bája” miatt választottak ki.

Klikk!

Hagyományos termékbemutatóra készültünk néhány emelkedett történettel alátámasztva csodás szépülésekről, ehhez képest érdekesebb előadást hallhattunk. Dr. Patricia Ogilvy a céget képviselő vegyészmérnök a bőr öregedésének okairól beszélt. Eszerint az arcot egyrészt a napsugárzás hatására kialakult oxidációs folyamatok öregítik, amelyek mély ráncokat eredményeznek. Másrészt az idő múlásának nyomai észlelhetők idővel az arcon, ezek a napsugárzás káros hatásainál kevésbé látványosak, a bőr megereszkedésével járnak. Ez utóbbival, vagyis a bőr természetes öregedési folyamatával foglalkozott éveken át az Amway kutatócsoportja.

Tanulmányaik eredményeképp kiderült, hogy az öregedést az okozza, hogy a sejteken belül idővel természetes módon csökken az energiatermelés. A sejtek erőműve a mitokondrium, a mitokondriális membránok fő komponense a cardiolipin, amelynek fokozatos hiánya áll a cég szerint az öregedési folyamat hátterében. Ez, az egyébként 67 ezer forintos termék szintetikus úton előállított cardiolipint tartalmaz, ezzel a cég reményei szerint a bőrsejtek energiatermelése visszaáll arra a szintre, amelyik fiatalkorban jellemző. A Renaissance című, 2006-os rajzfilm óta tudjuk, milyen óriási és veszélyes üzlet az örök fiatalság titkának kutatása –amit a rajzfilmben egy kelet-európai kutatónő talált meg-, most az Amway is hozzátette a részét a fiatalítás-iparhoz.

Blogmustra