OFFLINE

Eva Mendes parfümreklámja túlságosan szexi

2008. május 27., kedd 13:00

Néhány héttel ezelőtt Eva Mendes félpucéran pózolt az olasz Vogue-ban, most pedig legújabb reklámkampánya miatt hangos tőle az internet. Egy tévéreklámban az új Calvin Klein illatot, a Secret Obsessiont hirdeti, vagyis csak hirdetné, mert a mostani állás szerint sosem látható majd a tévében. A cenzorok szerint a reklám túl szexi ahhoz, hogy le lehessen adni.

„Nekem a Calvin Klein szexi, a szabadságot és az önkifejezést jelenti. Fontosak nekem ezek a dolgok, mert tinédzserként igazán esetlennek éreztem magam, ezért igazán elégedett voltam, amikor felkértek a kampányra. Az utóbbi Secret Obsession kampányban Kate Moss volt, aki nem egy konvencionális szépség, mégis azt gondoltam, hogy gyönyörű. Pedig nem szőke és a fogai nem tökéletesek” - nyilatkozta Eva Mendes, aki a Bellasugar szerint ötmillió dollárt kapott a kampányért.

A CK parfümdivíziójának, a Cotynak a szóvivője azt mondta, hogy direkt provokatív reklámot akartak, ezért harcolni fognak a tiltás ellen. A reklám körül mindenesetre már most áll a bál, ami persze már önmagában is kiváló reklám. Ha a Coty mégis veszít, akkor egy kevésbé szexis változatot adnak le a tévék, és csak reménykedhetünk, hogy egy figyelmes marketingaszissztens feltölti az eredeti változatot a Youtube-ra.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta