Újabb kiegészítő-őrület, vagy már túl késő?

Zanza!

Too Late (azaz "Túl Késő") fedőnévvel új őrületet próbál beindítani egy fiatalos cég. Tekintettel arra, hogy kiindulópontjaik Olaszország és New York, valamint hogy a termék jópofa, színes és egész olcsó, meglehetősen jó az esélye annak, hogy hamarosan minden tele lesz a Too Late-tel.

A Too Late - talán a fenti promóképekről is kitűnik - karkötőnek látszik, de igazából karóra, mert van rajta egy apró kijelző, ami az időt mutatja. Olyasféle színes műanyagból készül, mint a pár éve nagy népszerűségnek örvendő szilikonkarkötők. Ez utóbbiak szezonja ugyan már elég egyértelműen lefutott, de mivel újra divat a kvarcóra, talán mégiscsak repeta lesz ebből.

A Too Late első lelkes támogatói között ott van a New York-i MoMa Design Store, de tapasztalatból állíthatjuk, hogy észak-Olaszország legelőkelőbb városainak (Milánó, Velence) központjában kirakatok tömkelege kínálja ezeket a karkötő-kvarcórákat. Nem különösebb luxus egyébként úgy felszerelkezni velük, mint ahogy a képen látható, mert egy darab mindössze 15 euró, azaz 4000 Ft sincs. Izgatottan várjuk, hogy Magyarországra is elérkezzenek. Vagyis: izgatottan várjuk, hogy Magyarországra is elérkezzenek?

Blogmustra