Húzza magára a pucér Victoria Beckhamet!

Zanza!


Akár pornográfnak is tűnhet a címben szereplő felhívás, pedig szó szerinti. Az Egyesült Államokba szakadt Victoria Beckham ugyanis egy újabb Marc Jacobs ötlet megvalósítójaként pucéron tetszeleg azokon a 25 dollárért árusított pólókon, amelyek a "Védd a bőröd, amelyikben benne vagy" rákellenes kampány darabjai. A projektben Posh Spice ezzel a csupasz akcióval Dita von Teese-hez, Selma Blairhez, Naomi Campbellhez, Winona Ryderhez, Julianne Moore-hoz és Christy Turlingtonhoz csatlakozott. A rákellenes kampányt a Louis Vuitton-ház őrületes ötleteiről híres divattervezője találta ki. Az vajon már csak nekünk kérdés, hogy egy a saját bőrét alaposan kikészítő reklámarc (ilyen ráncfelvarrás, olyan mellplasztika, stb.), mennyire alkalmas egy bőrvédelemre szakosodott figyelemfelkeltő kampányban? (forrás: Trend Hunter)

Blogmustra