OFFLINE

Britney bedilizett, közben kiadott egy parfümöt

2008. január 15., kedd 11:19


A mentális betegségekkel küzdő Britney családi botrányai kellős közepén január elején piacra dobta Curious Heart nevű illatát. Ez a második parfümje az elmúlt hat hónapban. A mostani, ötven dollárért árusított illat valójában nem új, csak a korábbi, Curious nevű parfüm Valentine-nap közeledtével szívecskésre újracsomagolt változata.

Édes, vaníliás illatról van szó, ami az amerikai trendbloggerek szerint "nem annyira ízléstelen, mint azt korábban gondolták", viszont azt nem pontosan értik, vajon miért használják szerencsétlen Britney nevét bárminek az eladásához. Véleményük szerint ugyanis még akkor sem érdekli az embereket a szánalomra méltó híresség márkája, ha a termékhez kapcsolódó szájton értékes nyereményeket (Nintendo Wii-t, iPodokat) sorsolnak a vásárlók között. (forrás: Bellasugar, StyleDash)

Ön megvenné Britney parfümjét? Vagy még ha az illata tökéletesen passzolna stílusához, akkor sem? 

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2008.01.15 12:00:17Picinger

    Ha tetszene, megvenném, de én utálom a vaníliát...

  • 2008.01.15 12:06:14Galaxya

    Ez szerintem egy elég hülye kérdés. Azért a legtöbb ember még mindig amiatt vesz parfümöt, mert tetszik az illata és nem azért, hogy jéé.. ez az XY parfümje... Nem a beteg Britney áll ott és kevergeti az alapanyagokat, ez csak egy név, hogy jobban fogyjon.

  • 2008.01.15 12:52:41lexi

    Na ja, de ha birrrburr parfumnek hivnak, akkor lehet meg se szagolnad. Ez a lenyeg, nem az h ki szereti Britney-t.

  • 2008.01.15 12:53:32CarrieBradshaw

    Nem értek egyet. Én vettem már nem meg parfümöt azért, mert hülye volt a neve, vagy mert egy olyan nő reklámozta, akitől égnek áll a hajam...(Gisele Büdchen és a D&G One)...



    Az azonban tény, hogy a Gucci Envy bármennyire idióta a neve, el tud csábítani....

  • 2008.01.15 12:58:32Picinger

    Ha nem vetted meg a parfümöt, akkor az nem azért volt, mert utálod, Gisel B-t, hanem azért mert nem tetszett igazán az illata...

  • 2008.01.15 13:19:31Nekroteka

    Olyan nincs hogy Valentine-nap. Vgay ez, vagy az... :S



    Amúgy szerintem egy kevéssé hype-olt parfümöt hamarabb szagolok meg, mint egy szőrpamacsos Naomi Campbellt vagy egy Britneyt, nem szeretem más, hülye híresemberek illatát (főleg nem magamon), nagyon kevés sikerül jól.

  • 2008.01.15 13:33:22Louo

    Naomi Campbell illatkompozíciója rettentő! De pl. a J.Lo Glow egész jó. Szóval nem attól függ.



    A vaníliás illatok pedig 10 alul vagy 70 felül játszanak. Esetleg a konyhában.



    Megfigyeltétek, hogy az egykori rivális, Christina Aguilera mostanra már szinte minden fronton kenterbe veri Britneyt? Egyébként az ő új illata sem rossz, csak nem az én stílusom. Az üvege (sokak szerint legalább olyan fontos, mint a benne rejlő parfüm) például fényévekkel ízlésesebb.

    Ez a baj Britneyvel in general, hogy képtelen felnőni. Ez 18 évesen még ok, de ő már 26, lassan itt lenne az ideje.

  • 2008.01.15 13:43:57CarrieBradshaw

    Picinger,

    de tetszett az illata, de Gisele elriasztott:-)...

    Egyébként nem is értem, hogy mit nem értetek a cikkem..nem ezért alkalmaznak celebeket a cégek, hogy még nagyobb vonzerőt gyakoroljanak a vásárlókra? Alapvető marketingfogás, hogy a terméket az ember a celebbel azonostíja...különben mi a fenének kellene egy Nicole Kidman a Chanellnek vagy egy Zeta-Jones az Elizabeth Ardennek vagy folytathatnám a sort..., és miért dobná a Dior Kate Mosst azzal a jelszóval, hogy rossz hatást gyakorol a vásárlóikra, meg nem jó cégér a márkának?

  • 2008.01.15 13:57:38Picinger

    A cikk lényege nem az, hogy híres emberrel több parfümöt lehet eladni, hanem az, hogy ez a picsa beteg és nem kellene vele reklámozni, mert inkább békén kellene hagyni és sajnálni kéne őt. Brühühü...



    Sztem senki nem írt olyat, hogy nem érti a cikket...



    Carrie!

    Te meg a marketingesek álma vagy, ha befolyásolni tudnak Gisel-el, Kate Moss-al, stb-vel :-))

  • 2008.01.15 14:03:23CarrieBradshaw

    Aha, lehet, és még vagyunk egy pár száz millióan ezzel így...

  • 2008.01.15 14:05:51CarrieBradshaw

    Sztem ez a mondat pont, hogy arra utal, hogy Britney nevének nincs marketingértéke a rossz konnotáció miatt...



    ....Édes, vaníliás illatról van szó, ami az amerikai trendbloggerek szerint "nem annyira ízléstelen, mint azt korábban gondolták", viszont azt nem pontosan értik, vajon miért használják szerencsétlen Britney nevét bárminek az eladásához....

  • 2008.01.15 14:16:14Nekroteka

    Más a trendbloggerek véleménye és más az eladási statisztika.

    Ergo lehet h jobban jártak volna, ha valaki kevésbé botrányossal állnak össze.

  • 2008.01.15 15:50:35theba

    én amúgy sajnálom britney-t,de most komolyan...de olyan parfümöt sohase vennék,ami valakinek "az illata"...erről rögtön másra asszociálok:-)és inkább maradok a saját illatomnál/parfümömnél/.

  • 2008.01.15 16:32:23Nekroteka

    Valamiért nekem is sértené az identitásom, ha valaki más illatát hordanám magamon, nagyon jónak kellene lennie egy ilyen "sztár-parfümnek" ahhoz, hogy megvegyem.

  • 2008.01.15 17:47:54Brizsitt

    Szerintem azért az jelent valamit, hogy ezek a celebparfümök elkülönített helyeket kapnak a nagy parfümériákban...Engem nem befolyásol, hogy ki reklámozza, maradok a jól megszeretett és imádott CK-nél. :)

  • 2008.01.15 21:04:32pissy

    köszönjük britni.

    inkább te is írj könyvet, mint anyukád.



  • 2008.01.17 13:56:19penelope

    Ennek a parfümnek nem csak a design-ja ízléstelen, de bármit Britney-vel reklámozni szintén. Egyrészt eléggé olyan színezete van a dolognak mintha hasznot akarnának húzni a botrányaiból, másrészt nem tudom elképzelni hogy bármelyi vásárló szívesen azonosulna a jelenlegi Britney-vel

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta