Mi az igazság? Szép a Louis Vuitton-táska?

Zanza!


Hadd szögezzem le előre, hogy soha nem értettem a Louis Vuitton táskaimádatot. Évekkel ezelőtt, az első példány láttán befészkelte az agyamba magát a gondolat, hogy a világ legsikeresebb marketingakciójával állok szemben, amelynek az volt a célja (és az lett az eredménye is), hogy a lehető legrondább táskákat a lehető legtöbb pénzért a drága dolgokra vágyakozó vásárlóknak el lehessen adni. És még határtalanul örülnek is neki.

Ráadásul ha még egy pillanatra el is felejthetnénk a hagyomományos barna bőr alapon LV-logókkal ékesített darabokat, mindig tud olyat a divatház, ami meghökkent. Ott van például a tavaly tavaszi patchwork táska, amit nyolcmillió forintnak megfelelő összegért árusítottak. 2008 tavaszára pedig jön (jön!, jön!) a fenti fotón látható példány. A Barbie-színekben pompázó, értelmetlen műanyagbigyókat és nemes textilt ötvöző táskapárt leginkább nagycsoportosoknak tudnám elképzelni. Az árát egyelőre nem tette közzé a cég.


Mit mondanak Önök? Nézzenek körül a Vuitton-honlapon, fejtsék ki pro és kontra érveiket a Louis Vuitton-titok körül és szavazzanak is.

Blogmustra