Kylie Minogue-illatúak leszünk mind

Zanza!

Az ausztrál énekesnő remekül tolja előre a szekerét: négyéves kihagyás után megjelent az X című új albuma, és Minogue popmásan promózza magát, például szilveszterkor Paul McCartney-val énekelt duettet, 2008 elején pedig piacra dobja új illatát.A Showtime névre hallgató, gyümölcsös-virágos parfümöt a Firmenich-nek dolgozó Vincent Schaller parfümőr készítette, és állítólag az eper illata keveredik az üvegben a málnaszeder, a  rózsa, a kék frézia és a medvecukor illatával, amihez adódik még egy csepp pézsma és praliné-vanília árnyalat is. A parfüm arra hivatott, hogy Minogue vidám személyiségét és színpadi jelenlétét fejezze ki, de persze nem gondoljuk, hogy a pénzcsinálás nem tartozik a feladatai közé. Persze készül a 30 ml-es eau de toilette mellett tusfürdő és testápoló is az illatból, ami februárban kerül majd a boltokba. Van, aki alig várja? Mi azt hittük, hogy a Kylie-illatok semmitmondóak.
Blogmustra