OFFLINE

Öltözzön kevés pénzből rocksztárnak!

2007. december 5., szerda 08:50

Skandináv, és a fiatalos, előremutató design jegyében készült ruhákat árul olcsón mindkét nem számára, mi az? H&M. Skandináv, és a fiatalos, előremutató design jegyében készült ruhákat árul olcsón mindkét nem számára, de (még) nem ebben jár fél Európa, mi az? Cheap Monday.

Ki kell emelnünk azt is azonban, hogy a Cheap Monday stílusában meglehetősen drasztikusan különbözik a H&M-től, kevesebb a szín, a kollekciók sötétebbek, és elővigyázatosan kerülnek mindent, aminek az eleganciához bármi köze is lenne. Biztos van, aki a Cheap Monday-t egy "áh, ez is csak emo"-legyintéssel elintézi, de az önsajnáló rockergyerekek szűk nadrágjain kívül, amint ez a fenti képről és a cég oldaláról is kiderül, a Cheap Monday megannyi izgalmat kínál még fiúknak-lányoknak egyaránt. Ráadásul mindezt valóban elfogadható áron, a Poster Urban Outfitben 5-7000 Ft-tól vannak a halálfejes logóval ellátott darabok.

A viszonylagos olcsóságot részben az a fölöttébb szimpatikus elhatározás teszi lehetővé, hogy a Cheap Monday tulajdonosai úgy döntöttek, nem fognak reklámozni egyáltalán. Kiválasztanak olyan boltokat, ahova tudják, hogy az általuk becélzott vásárlói réteg jár, és bíznak abban, hogy termékeik designja és árfekvése elegendő érvnek fog bizonyulni. Aki mégis otthonról szeretné megtekinteni, hogy mire számíthat a Cheap Monday-től, az nézze bátran végig mondjuk a 2008-as tavasz/nyári divatbemutatójukról készült videót itt.

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2007.12.05 09:32:27pandilla

    A kollekciót nézegetve meg kell állapítanom, hogy hányás! Főleg a baba részleg. Szerencsétlen gyerek! A csőfarmeren meg igazán túltehetnék magukat a tervezők végre.

  • 2007.12.05 09:39:00moj

    jaaaaj,ne reklámozzátok!!:)

    én szeretem.

    és tök jó,h nem ebben jár fél európa.

  • 2007.12.05 10:09:27Cosmo

    "Megannyi izgalomnak" nem nevezném a csőnadrágok arzenálját. Fiú-cső, lány-cső, kék-cső, zöld-cső, farmer-cső, rövid-cső, hosszú-cső. Na cső!

  • 2007.12.05 10:12:07Virgogirl

    Biztos van, akinek tetszik, de én egy kezemen meg tudom számolni, hány darabot vennék meg/fel.

  • 2007.12.05 10:33:02suo tempore

    ezek szerint ti jól látjátok a ruhákat...nekem nem igazán sikerült róla képet alkotnom, túl sötétek a fotók

  • 2007.12.05 11:00:28Brizsitt

    Hááát, nekem nagyon nem jönnek be ezek a cuccok. Annyira szakadéknak tűnnek benne ezek az emberek, hogy bármelyik csöves megirigyelhetné...

  • 2007.12.05 11:09:44mrssolis

    Megint egy nem idevaló post. Mi ebben a tej-vaj, vagyis a luxus? Olcsó, rossz minőségű ruhák csóróknak. Várom a köveket:)

  • 2007.12.05 11:34:40suo tempore

    meg ezek a szegény gyerekek is olyan betegesnek tűnnek bennük...ez még divat?

  • 2007.12.05 12:16:50Lee

    a kisbabáknak ki van lakkozva a körmük kékre. hm...

    amúgy én sem láttam jól a ruhákat, de amit igen az nem győzött meg. a h&m jobban bejön, csak sajnos már mindenki abban jár.

  • 2007.12.05 12:17:22Bukott Rockzenész

    Látom, csupa stylist és divatdiktátor jár ide... A modellek viszont tényleg kissé betegesnek tűnnek. Ha egy ilyen cuccokat árusító boltban járnék, azért adnék egy esélyt legalább a ruhapróbának.

  • 2007.12.05 14:25:32Atina

    Tóth "bamba" Gabin kívül hord még valaki halálfejes cuccokat?

  • 2007.12.05 15:48:49sklasse

    mrssolis: a luxus relatív...

  • 2007.12.05 16:06:07mrssolis

    Ezzel egyetértek sklasse, de ennyi erővel egy vajas kenyér is luxus egy hajléktalannak vagy egy afrikai éhezőnek, akkor most szóljon ilyen basic dolgokról ez a blog?

  • 2007.12.05 17:50:39sys

    nekem egyedül a gyerekcuccok tetszettek úgy-ahogy, de semmi különös. a fölnőtt cuccok viszont borzalmasak. nem tudom elégszer mondani: 80-as évek monnyonle!

  • 2007.12.06 12:39:54megadeth1

    Nem azért, de a "rockerség" részben épp arról szól(-t régen), hogy nem szopjuk be mindenféle divatházak tömegeknek szóló ajánlatait...azok csak a divatmetálos picsáknak valók, akik nem tudnak egy Testamentet megkülönböztetni egy Kreatortól ( veszitek a szóviccet? :-P). Az ilyeneket mindig kiröhögtük, hehe! Arról meg aztán írhatnék, hogyan legyünk kis pénzből rockerek, gyakoroltam vagy 10 évig, de rohadtul nem erre a postra való szerintem!

  • 2007.12.06 12:44:45megadeth1

    Bocs, nem erre a BLOGra, mielőtt beszól valaki. Rockernek lenni az én olvasatomban azt is jelenti, hogy nem törődünk a divattal. De lehet, h öreg vagyok már a magam 31 évével...

  • 2007.12.06 15:40:43graveland

    megadeth1, szívemből szóltál, pedig picsametálos korosztály vagyok, (és mégis régi Mardukos,pedig jó a vicced:).

    a cm cuccok meg szerintem nagyon jók, végre valami, aminek nem kell levágni a logóját, mielőtt hordani kezdeném.

    tóth gabi meg... ghühuááá-broáf

  • 2007.12.06 20:05:56Nekroteka

    Rockernek lenni = igénytelenség? Tisztelet a kevés kivételnek de én ezt látom szinte mindenhol, aki rocker annak szakadt cuccokban kell járnia és nem törődni kábé semmit azzal hogy hogy néz ki, én nem vagyok se picsa, se rocker, se picsametálos, de szerintem jó dolog ha van egy olyan bolt ahonnan ennek a stílusnak a követői is fel tudnak öltözni úgy hogy az nem kelti az igénytelenség látszatát...

  • 2007.12.11 15:46:47graveland

    nem kell, és nem egyenlő igénytelenség...



    csak mindenki rásüti, hogy aki nem jáouj de tencsy az nem is ad magára.

  • 2007.12.11 16:05:24Nekroteka

    Te nem találkoztál még koszos csöves látszatát/illatát keltő rockerrel? Hmm...

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta