Az Adidasnak vagy a Reeboknak higgyünk?

Zanza!

Most akkor az a jó, ha ínszakadásig futunk, vagy az, ha nem? Nem tudjuk, hogy ipari kémkedés végeredményeként indított-e az Adidas és a Reebok pont egyszerre ellentétes üzenetű reklámhadjáratot, mindenesetre míg az Adidas a „Körbe futom a világot" ill. "Minél messzebb futok, annál kisebbek lesznek a problémáim” (a talányos kilétű Takuya Ozakitól származó) idézettel kampányol, addig a Reebok mértékletességre bíztat a „Van értelme addig futni, amíg járni sem bírsz? Fuss lazán” – felirattal (máshol mással, de az üzenet ugyanaz).
A legviccesebb, amikor egymás mellé kerül a kettő, ez a kép például a Vámház téren készült, ahol az Adidas a megállóban várakozókra, a Reebok pedig a Szabadság hídra néz.
Blogmustra