OFFLINE

A M.& Spencer a leggyorsabban terjedő divatcég

2007. április 24., kedd 14:32

Évekkel ezelőtt - és őszintén szólva a mai napig- a Marks and Spencert az érdektelen, kicsit fásult magyartanárnő imidzzsel azonosítottuk, de úgy tűnik a világ többi táján a Marks and Spencer tetszik a közönségnek. Olyannyira, hogy jelenleg az egyik leggyorsabban terjeszkedő márka a világon. A 2007-es BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands listán a 68-ik helyen végzett, ezzel pedig a legsikeresebb angol cég a Vodafone, az HSBC és a Tesco után. A divat- és luxusházak egyébként elég jól képviseltették magukat a Google által vezetett listán. 20-ik helyen végzet a Louis Vuitton (amit nem divatcégként, hanem luxus brandként kategorizáltunk), 63-ik helyen a Nike, 73-ik helyen a H&M. A Chanel a 79-ik, a Hermes a 85-ik, a Gucci a 89-ik, a Zara a 89-ik az Esprit pedig az utolsó előtti helyen végzett.

A Marks & Spencer visszatérése az új vezérigazgatónak, Stuart Rose-nak köszönhető, aki 2004-ben vette át a cég vezetését. (Forrás: angol Vogue)

Ne maradj le semmiről!

KOMMENTEK

  • 2007.04.25 12:11:30speirs

    Nem tudom, mi a bajotok vele, szerintem kevés ilyen normális bolt van ebben az árfekvésben, ahol nem a trendi szart sózzák az emberre, hanem a konszolidált, jó minőségű ruhákat. Bár lehet, hogy pont ezért fikázzátok...

  • 2007.04.25 12:21:31jenny7

    Régen jobb cuccok voltak benne, de mostanában én is egyre ritkábban látogatom. A férfi ruhák közt van egy két darab ami ok, de a női ruhák a jóval 40 feletti korosztálynak szólnak.

  • 2007.04.25 12:40:38leg

    Érdekes, amit írtok. Én 12 éve, mikor még plazák nem voltak, ugye, de már tudtam valamennyit szépruhára félre tenni (5 forintért kuglert venni), akkor imádtam a Váci utcai M&S-t. Egész más volt a stílusa, és istenbizony nem kínait árult (most minden gyártás ki van helyezve, de hát kinek nem). Izgalmas anyagok, finom szabás, tényleg nem egy last cry, de nem is mindenki szereti azt. Most nem vettem a plazakorszak óta éppen semmit, pedig rendesen végigszemlézem a kínálatot havonta. Valahogy anyámnak tudok venni, maganak nem. NEm látom benne a fantáziát, az egészen csak rá jellemzó stílusjegyeket. Na ezért vagyok én J&C-fan. Éljenek a skandinávok.

  • 2007.04.25 13:53:06magyaranya

    Hát nem tudom! Én ötvenes vagyok, szerintem meg túl divatos, nem láttam klasszikus darabokat, a banánszoknya-utánérzés szerintem kicsit gagyi. Ráadásul ebben a korban a kisvirágos blztocskák nem igazán jönnek be. Nincs rendes szövetblézer, ingblúz stb. A csúcs a rettenetes 100 % poliészter férfizakó 29 000.- Ft-ért. Valami borzalom!

  • 2007.04.25 13:53:46magyaranya

    Bocs! Blúzocskák!

  • 2007.04.26 17:08:37vasszűz

    De hát a 40 felettieknek is kell valahonnan öltözködniük, nem?

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta